Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Visum til Thailand..
|
|
| surin |
Lagt på d. 29/01-2005 20:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hvis jeres søn er dansk statsborger så skal han have visum lige som du selv skal have visum |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 30/01-2005 20:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hvordan er reglen i dag m.h.t. at have egne børne skrevet i eget pas. Min 8 årige datter er stadig skrevet i mit pas,men er det ikke noget om at når jeg skal fornye det i 2007, så kan hun ikke blive det mere(EU regler). Ikke at det skulle betyde noget,for os da hun har også sit eget dansk pas,men det kunne betyde noget for "Hua Hin" og sønen,så at han "kun" behøver at søge 1 visa for sig selv (sønen er automatiskt med). Nogle som har et bud på de nye regler? M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 30/01-2005 21:09
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Børn skal i dag have selvstændigt pas, hvis de er i forældrenes pas er dette gyldigt, men når det udløber skal der laves et selvstændigt pas til barnet. Se link til justits ministeriet: http://www.jm.dk/...bjno=72556 John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 31/01-2005 06:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
falang yao skrev: Hvordan er reglen i dag m.h.t. at have egne børne skrevet i eget pas. Min 8 årige datter er stadig skrevet i mit pas,men er det ikke noget om at når jeg skal fornye det i 2007, så kan hun ikke blive det mere(EU regler). Ikke at det skulle betyde noget,for os da hun har også sit eget dansk pas,men det kunne betyde noget for "Hua Hin" og sønen,så at han "kun" behøver at søge 1 visa for sig selv (sønen er automatiskt med). Nogle som har et bud på de nye regler? M.v.h., M. Rasmussen ![]() de gange jeg har søgt visum skulle der søges både for mig og mit barn selv om han stod i mit pas og der skulle betales for begge visum |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.