Se indlæg|
"Ole's" Børnehjem
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/09-2007 14:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Anders, saa luk da for helvede ROEVEN.......................
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2007 14:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jamen tillykke ole Med dit nye børnehjem Det ser mere proffesionelt ud end golden heart http://thailandch.../?id=27555 Dem kan jeg da godt forstå hvis du støtter dem ole, især når man tænker på din situation derude så tommelen op jeg vil genneud og se dem når jeg kommer derud bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2007 14:20
|
|
Anders Jensen skrev: Men boernene elsker naar jeg kommer og siger hej til dem, saa det goer jeg en del, da det ogsaa giver mig megen glaede Snøft Snøft. Anders Jeg er rørt til tåre! |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 16/09-2007 14:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
deepseadivers skrev: Anders Jensen skrev: Men boernene elsker naar jeg kommer og siger hej til dem, saa det goer jeg en del, da det ogsaa giver mig megen glaede Snøft Snøft. Anders Jeg er rørt til tåre! Ja de misbrugte børn ( på mit børnehjem falder ikke mig om halsen )men sådan er de jo så forskellige de kære børn. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2007 14:29
|
|
til ole. nu var det ikke lige dig jeg mente. har lige set lidt på det børnehjem du støtter,det ser da meget fornuftig ud lindy |
|
|
|
| Anders Jensen |
Lagt på d. 16/09-2007 14:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
du kommer der jo heller ikke hver dag, jeg kan ikke udtale mig om hvad du goer for dem naar du saa er der..... Men naar man laver aktiviteter eller koeber is til dem, saa komer man jo taetere paa for hver dag der gaar. Det ville jeg oenske for jer alle at i kunne opleve |
|
|
|
| Anders Jensen |
Lagt på d. 16/09-2007 14:32
|
hvorfor er der ikke nogle der vil give mig et link til det fornuftige boernhjem |
|
|
|
| Anders Jensen |
Lagt på d. 16/09-2007 14:33
|
Hvorfor skulle jeg holde kaeft det er der jo ikke nogle af jer andre der goer ?? |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 16/09-2007 14:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Anders Jensen skrev: Hvorfor skulle jeg holde kaeft det er der jo ikke nogle af jer andre der goer ?? Måske fordi du skader sagen med at hjælpe folk i nød mere end du gavner den bla dit eget projekt med Golden Heart er kørt ned alene på grund af dig Anders. Men vist ikke studenterhuen der trykker på dig. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/09-2007 14:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Andersdet du har gang i nu, er praecis det samme som i den nu lukkede traad " GH " saa DERFOR !!!!!!! SLUT HER FRA
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2007 14:41
|
|
til anders kik på bamsens indlæg no.2 kan du ikke se eller skal du bare hjæles lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2007 14:47
|
|
Hold nu op allesammen, kan i ikke se anders and kun skriver alt det her for at lave ballade ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Anders Jensen |
Lagt på d. 16/09-2007 15:01
|
Jeg vil ikke have balade men hvorfor kan jeg ikke stille samme spoergsmaal som i stiller ? |
|
|
|
| Anders Jensen |
Lagt på d. 16/09-2007 15:03
|
TAK for linket, det ser da fint ud, men der er ikke saa mange informationer at hente, det virker da lidt underligt ? Den kaere Rasmussen har vaeret og besoege GH. Der er dog intet regnskab at hente selv om de beder om penge, man kan ikke se hvem der har doneret eller meget andet...! GH har koert i saa kort tid at vi foerst er ved at faa vores foerste helvaarsregnskab, men i denne debat raaber og skriger man efter et regnskab..... det er mig saa uforstaaeligt... ! Kan nogen svare mig, hvorfor er gh's regnskab saa vigtigt, men det boernehjem i alle taler saa godt for betyder regnskabet intet ??? Det arbejde Rasmussen goer er rigtigt godt, og jeg haaber vi endag kan faa et samarbejde paa den ene eller anden maade, da vi arbejder for det samme, bare lidt forskelligt. Jeg kan dog ikke se om dette boernehjem har en religioes eller politisk retning, er der nogle der kan svare mig paa det ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2007 15:05
|
|
Tråden lukkes midlertidigt. ADMIN |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/09-2007 00:45
|
|
Tråden genåbnes. Vi henstiller til alle brugerne om, at holder den pæne kammertone, ellers lukkes tråden igen. Admin |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 17/09-2007 04:20
|
|
Jeg overvejer om ikke jeg skulle lave mit børnehjem om til et Co. Ltd men mangler lidt indsigt i den slags, så er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg stabler de penge på benene der kræves for et sådant selskab. ( nu er det ikke for at have arbejdstilladelse for det klarer personalet fint ) Er det bare en annonce i dagspressen om investorer søges til et velfungerende børnehjem i Thailand ? Eller skal jeg fortælle børnenes sørgelige historier eller måske, hvor glade de er for faranger, hvad sælger bedst ? Når det så er lavet om til et selskab så bliver vi/jeg jo skattepligtig men mon ikke der kan gives fritagelse for den uretfærdighed. Jeg vil jo bare hjælpe, det skal jeg vel ikke strafes for ? Håber nogen kan give mig køreplanen til de mange muligheder om hvad betaler sig bedst i Thailand. |
|
|
|
| Anders Jensen |
Lagt på d. 17/09-2007 06:23
|
Hvad er der galt med co. ltd ? Om der hedder det ene alle andet, handler det ikke bare om alt hjaelpe nogle ? |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 17/09-2007 07:08
|
|
Har du Anders misforstået spørgsmålet, jeg stillede et spørgsmål om nogen kunne hjælpe og hvad fik jeg 2 spørgsmål, sådet hjalp ikke meget. |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 17/09-2007 08:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
OLE du kan læse mere om det på. [url]www.asap2.net/dk/index.php[/url] engelsk aktieselskab fra kun 950 kr. Ole jeg kan ikke finde ud af at gøre det link aktivt.
Redigeret af d. 17/09-2007 08:59 Ubon.
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

falder ikke mig om halsen )