Se indlæg
 Udskriv debat
STORT TILLYKKE
Davs
Jep jeg havde taget de små arbejds handsker med
Men hvis i går ned i thai butikken (wantong )
Så hedder phitsanoluk altså Christian,ja så blev det røbet
bamsen
 
jesperfrb
GrinHvordan kom du ind/ned i de små hansker?
Jeg ville jo mene du skulle have en XXL, og så kunne du også arbejde mere i butikkenGrinGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
Så how
Det var ikke meningen jeg skulle arbejde
Det skulle kun se ud som om.
Det var for at få gratis kaffe
bamsen
 
jesperfrb skrev:
GrinHvordan kom du ind/ned i de små hansker?
Jeg ville jo mene du skulle have en XXL, og så kunne du også arbejde mere i butikkenGrinGrinGrin


Er du gal Jesper????? Så skal bamse jo ha hænderne op af lommen det går fandme ikke. GrinGrin

Og Jesper jeg tror nu også det er godt nok for så laver bamsen ingen skader, mere end han har gjort GrinGrinGrin
Redigeret af d. 22/09-2007 10:52
 
jsh71 skrev:
jesperfrb skrev:
GrinHvordan kom du ind/ned i de små hansker?
Jeg ville jo mene du skulle have en XXL, og så kunne du også arbejde mere i butikkenGrinGrinGrin


Er du gal Jesper????? Så skal bamse jo ha hænderne op af lommen det går fandme ikke. GrinGrin

Og Jesper jeg tror nu også det er godt nok for så laver bamsen ingen skader, mere end han har gjort GrinGrinGrin



Ja der har du da helt ret,
jeg har da skadet mig selv alt for meget.Sad
Og vil ikke prøve igen.det gør alt for ondtSad
bamsen
 
jesperfrb
Ja bamse, man skal passe på sig selvWinkWinkWink

Men jeg tror nu ikke det var dig "jsh71" var bange for kom til skade, nok mere det du piller vedGrinGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
Davs
Ja så er jeg hjemme igen,og straks ned i wangton thai market
som thaibutikken hedder i næstved, og se hvad de havde fået lavet
Det var en helt ny butik,med nye farver,lys og venlig.
Og der er dælme kommet mange nye varer,
Det er flot gjort af jer phitsanoluk og kæreste
Det er rart at komme ind hos jer ,og sikken en masse dejlige fisk og rejer i har fået hjem,og indda billigt.
Ja jeg glæder mig til at konen laver en dejlig gang mad af de rejer jeg fik købt,suppe i den kulde hehe
igen stort tillykke med jeres butik,som i kan være stolt af
bamsen
 
phitsanulok
Tak for det bamse.

Det er altid hyggeligt at få besøg af venlige mennesker :-D

og velkommen hjem igen til det kolde nord :-)
 
www.shirtfreak.dk
Spring til debat: