STORT TILLYKKE
Lagt på d. 21/09-2007 19:04
Begynder
Antal indlæg:
Davs
Jep jeg havde taget de små arbejds handsker med
Men hvis i går ned i thai butikken (wantong )
Så hedder phitsanoluk altså Christian,ja så blev det røbet
bamsen
jesperfrb
Lagt på d. 22/09-2007 02:08
Erfarent medlem
Antal indlæg: 2357
Hvordan kom du ind/ned i de små hansker?
Jeg ville jo mene du skulle have en XXL, og så kunne du også arbejde mere i butikken
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Lagt på d. 22/09-2007 06:32
Begynder
Antal indlæg:
Så how
Det var ikke meningen jeg skulle arbejde
Det skulle kun se ud som om.
Det var for at få gratis kaffe
bamsen
Lagt på d. 22/09-2007 10:49
Begynder
Antal indlæg:
Er du gal Jesper????? Så skal bamse jo ha hænderne op af lommen det går fandme ikke.
Og Jesper jeg tror nu også det er godt nok for så laver bamsen ingen skader, mere end han har gjort
Redigeret af d. 22/09-2007 10:52
Lagt på d. 22/09-2007 11:34
Begynder
Antal indlæg:
Ja der har du da helt ret,
jeg har da skadet mig selv alt for meget.
Og vil ikke prøve igen.det gør alt for ondt
bamsen
jesperfrb
Lagt på d. 22/09-2007 11:41
Erfarent medlem
Antal indlæg: 2357
Ja bamse, man skal passe på sig selv
Men jeg tror nu ikke det var dig "jsh71" var bange for kom til skade, nok mere det du piller ved
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Lagt på d. 24/10-2007 21:41
Begynder
Antal indlæg:
Davs
Ja så er jeg hjemme igen,og straks ned i wangton thai market
som thaibutikken hedder i næstved, og se hvad de havde fået lavet
Det var en helt ny butik,med nye farver,lys og venlig.
Og der er dælme kommet mange nye varer,
Det er flot gjort af jer phitsanoluk og kæreste
Det er rart at komme ind hos jer ,og sikken en masse dejlige fisk og rejer i har fået hjem,og indda billigt.
Ja jeg glæder mig til at konen laver en dejlig gang mad af de rejer jeg fik købt,suppe i den kulde hehe
igen stort tillykke med jeres butik,som i kan være stolt af
bamsen
phitsanulok
Lagt på d. 25/10-2007 14:13
Erfarent medlem
Antal indlæg: 1054
Tak for det bamse.
Det er altid hyggeligt at få besøg af venlige mennesker :-D
og velkommen hjem igen til det kolde nord :-)
Spring til debat:
Thailandske nyheder
Nyheder omhandlende Thailand, thai'er og thailandske forhold i Danmark
Nyheder omhandlende og med relevans for danskere i Thailand
Nyt fra myndigheder, ambassader og kongehuse
Arrangementer, festivaler, koncerter, spillesteder, udstillinger mv.
Nyt om navne og mærkedage
Generelt omkring visum og indrejse
Turist visum til Thailand
Non-Immigration Visum til Thailand
Visa Run og forlængelser
Visum overskridelser
Bosat og længrevarige ophold i Thailand
Arbejdstilladelse i Thailand
Visum til nabolande til Thailand
Flyselskaber, flybilletter og rejsebureauer
Lufthavne og fly på turen mellem Danmark og Thailand
Told- og bagage-regler
Smugling og narkotika
Valuta, kreditkort og valutaveksling
Tax-free indkøb
Indkøb i Thailand
Ambassader, politi og myndigheder
Rejsen rundt i Thailand
På motorcykel rundt i Thailand
Hotel-anbefalinger med videre
Anbefalinger til steder at opleve og besøge
Scams, snyd og bedrag
Rejseberetninger og blogs
Andet turist-relateret
Rejsemål i Nord Thailand
Rejsemål i Nordøst Thailand
Rejsemål i Central Thailand
Rejsemål i Øst Thailand
Rejsemål i Syd Thailand
Kort, POI og GPS-koordinater
Steder at besøge
Rejsemål: Usorteret
Thailand's historie
Politik i Thailand
Det thailandske sprog
Buddhisme og religion
Sport, hobbyer og aktiviteter
Andet
Generelt om sundhed og sygdom
Vaccinationer og medicin
Læger, hospitaler og klinikker
Tandlæger
Øjne og øre
Handicap og hjælpemidler, herunder kørestole
Rejseforsikring og helbredsforsikring
Andet om helbredet
Banker og bankkontoer
Forsikringer
Internet, WIFI og computere
Telefoner, telefoni og mobilt internet
Fast ejendom, leje og ejerskab af ejendom og jord
Køretøjer, kørekort, forsikringer og færdsel
At lære at tale og forstå thailandsk
Andet omkring at leve og bo i Thailand
Erhversnyheder
Import og eksport
Erhvervsråd og forretningsklubber
Investeringer i Thailand
Services og juridiske oplysninger
Køb og salg af forretning
Start af forretning i Thailand
Job-basen
Andet erhvervsrelateret
Ægteskab (juridisk)
Skilsmisse og separation (juridisk)
Ægteskabet og kærligheden
Død, arv og testamente
Børnene
Skole og uddannelse for børnene
At forstå en thailænder
At blive forstået
Besøg i Danmark
Flytning til Danmark
De økonomiske spørgsmål
Integration, skole og uddannelse i Danmark
Andet familieliv
Natteliv, barer og pubber
Nattelivet, de frække steder
Restauranter og steder med vestlige mad
Kvinderne
Et liv som udlænding i et fremmet land
Beretninger fra brugerne
Andet
Opskrifter og gode råd
Butikker, ingredienser og redskaber
Restauranter og spisesteder i Thailand
Restauranter og spisesteder i Danmark
Naturen
Dyrelivet
Landbrug og opdræt
Fiskeopdræt
Fiskeri
Jagt og vildtpleje
Dykning og sejlads
Miljøet
Andet i naturen
Nabolande til Danmark
Nabolande til Thailand
Thai i Danmark
Thai i Danmark - rent juridisk
Ægteskabet og kærligheden
Familien i Thailand
Familien i Danmark
Vores fælles børn
Sammenbragte børn
Brugernes billeder, videoer og webcams
Videoer, udsendelser og TV-indslag
Computere
Flyselskaber, lufthavne og billetter
Litteratur
Telefoni og internet
Hoteller, strandhuse og feriebolig
Sproget Thai
Dansk og Thailandsk TV
Rejseplanlægning og tips
Rejsepartner og besøgsvenner
Markedspladsen og indkøb
Diverse om ferien i Thailand, bla. valutaveksling og visum
Danskere i Thailand
Brugeroprettet Afstemninger
Fast feriebolig i Thailand
Kontakt
Pension og førtidspension
Thailand
Andet (KUN thai relateret)
Sjove ting
Andet (ikke thai relateret)
Gode links og hjemmesider
Hyggehjørnet: Sjov og afslapning
Hyggehjørnet: Sport og idræt
Hyggehjørnet: Andet
เกี่ยวกับภาษา Danish
รักและแต่งงาน
เกี่ยวกับ อาหาร
ชีวิตใหม่ใน Denmark
การติดต่อ
อื่นๆ
News (English)
Information (English)
Questions (English)
Pensionister i Thailand