Se indlæg
 Udskriv debat
Rystende oplevelse.
Suk Rak Ning
Du behoever ikke at svare mig paa indlaeg nr. 18, jeg har faet svaret, DU ER RABLENDE GAL....................

Muddi, du har lige gjort alle de Thaipiger, som har en farang til ludere, tak for det......
Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/10-2007 16:34
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Muddi
Suk skrev:
Du behoever ikke at svare mig paa indlaeg nr. 18, jeg har faet svaret, DU ER RABLENDE GAL....................

Okay...det kan jeg godt leve med.

ubon lynge
Ordet er frit skriver dsd det er også godt det er det.

Jeg vil da sige at jeg lå flad af grin da jeg læste det indlæg fra Ajarn, kunne enda se ham foran mig hvor dan han ser ud i sit hoved, det kunne jo være det var en lettelse for ham Grin
Kan i nu opføre jer pænt og rigtig god weekend.

Ubon.

Pibe

Muddi
Det er simpelthen for klamt og lavt at tage til Thailand for at komme på sexferie. Er det virkelig ikke muligt for dig at få fat i en fræk kvinde, uden at du skal købe og voldtage hende? De fleste af kvinderne dernede er sexslaver, hvilket betyder at de dybeste set ikke gør det af egen fri vilje. Hvor er forskellen på at have sex med en sådan kvinde og voldtægt? Du overfalder hende selvfølgelig ikke, men du gør hende alligevel fortræd.

Jeg kan ikke forstå, at nogen normale mænd vil gøre det i dag, hvor der netop har været stor fokus på kvindehandel. Hvis det skyldes uvidenhed, kunne jeg til dels forstå det. Men det vil undre mig, hvis det er tilfældet i dag.

Suk Rak Ning
Kvinderne er ludere og vi er voldtaegtsmaend......Haaber sq at webmaster smider dig ud. !!!!!!!!!!!!!!!

Angry

The end.

Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/10-2007 16:55
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

birkedhoj
Hej alle. Misforståelser eller ej . Meget er da for lavt. Se dog på den positive side af livet.

Ville i øvrigt ønske der fantes en side for brok og bøvl. måske DTW så kunne bruges til det den, tror jeg, oprindelig var tiltænkt.

når medlemmene stiller spørgsmål, ender tråden for ofte i en masse fnidder og for meget bedre viden. Wink ØV ligner jo også brok. undskyld Pfft

hilsen ole

Muddi
Suk skrev:
Kvinderne er ludere og vi er voldtaegtsmaend......Haaber sq at webmaster smider dig ud. !!!!!!!!!!!!!!!

Angry

The end.

Kan man ikke tåle at høre sanheden..så er det ok for mig.

Muddi... Grin...

hvad skal man sige...

Havde et forslag for lang tid siden som kort og godt gik ud på følgende :

HVIS MAN ØNSKER AT TILSVINE ELLER USOBERT DEBATERE SÅ BRUG DOG FORH...... privat besked funktionen.

Denne tråd er som så mange andre nu ødelagt..

Hvis du har den opfattelse af brugerne herinde så må den stå for din egen regning... personligt er det lang tid siden jeg har hørt noget så dumt..

mvh

ThordkCool

ubon lynge
birkedhoj Ja du har ret sådan køre det altid her inde, der er altid en eller flere der skal brokke sig over et eller andet,men sådan er det jo her inde, og kan man ikke lide mosten skal man holde sig lidt bag ved.
Men nu er det hvis ikke ret mange der tager til thailand bare for at bolle, nogle gør det og det er vel op til de piger/kvinder selv at bestemme dette, det kan en mand fra DK ikke gøre noget ved. de skal jo bruge pengene og det er jo den måde de kan så dem lettes på. Wink
Ubon.

Pibe

Boes
Jo men manden har ret -
Egentlig burde dette forum være opdelt i et alment forum og et forum for sexturister.
Sorry - men jeg synes bare det ! Thaivisa.com har gjordt det på den måde - og det virker udmærket.
CheersSmile
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

rinpoche
thordk skrev:

Denne tråd er som så mange andre nu ødelagt..

ThordkCool

Ødelagt? Hvor havde du tænkt dig den skulle føre hen?
Hvor kunne DU tænke dig at den førte hen?

Denne tråd tjener kun til at cementere fordomme omkring hhv. mandlige turister/sexpats på ferie i Thailand og de derboende kvinder.
En rigtig lækkerbisken for en journalist, som her får det serveret på et sølvfad.
Jeg er da kold i begge ender overfor hvad folk foretager sig i thailand, så længe det holder sig indenfor lovens rammer, men jeg har på den anden side ikke nogen lyst til at læse om den slags P** her på dtw.

Jeg herpes bare ... øh håber bare at vores udsendte sexpat ikke får et utilsigted souvenir med hjem.

Når jeg skrev at tråden var ødelagt mente jeg at man igen startede på personangreb, generalisering osv.

Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad så længe folk behandler hinanden med RESPEKT Shock

mvh

Thordk
Redigeret af d. 12/10-2007 18:29

prasat
jeg ser tydeligt voldtægten i ajarn's indlæg. du skulle skamme dig. men du må gerne tage mig med næste gang du skal den vej.

prasat

kylling
Jeg tror nu at Ajarn,s indlæg var humoristisk ment, SÅ SLAP DOG AF, KØL LIDT NED

Webmaster
Suk skrev:

Angry

The end.

Nej, jeg smider ikke nogle ud for at give udtryk for sine meninger.
Muddi har givet udtryk for sin mening og den kan man så være enig i eller ej.

Ajarn beskriver en hændelse som nogle synes er fed og som vækker direkte afsky i andre. Det er en kendsgerning at der findes kunder og udbydere af sådan "ydelser" i Thailand, og der er vel ikke ingen herinde som er i tvivl om at ikke alle i Thailand udbyder denne ydelse ligesom alle turister ikke er kunder til den slags ydelser.

Uanset hvad man mener så har Ajarn's beretning dog afstedkommet nogle gode kommentare/råd/advarelser fra Mugge, Torbusa og Bamsen.

Please ingen personangreb bare fordi man ikke er enig.
Takker :-)

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
vakse_vigo
Nu er det jo sådan at, moral er godt og dobbelt moral er dobbelt så godt.Shock

Nu er det ikke så få gange jeg har set at pæne familie fædre side på div. Gogo bare med store sultende hunde øjne og nyde livet, når lille-mor og ungerne er lagt i seng på det flotte Spis-hotel.

Nu er det jo ikke fordi at jeg at blåstempler sexturister i Thailand, men hvem er de lige der har gjort Thailand til det, det er i dag mht. sex. …..?

Tænk lidt over den……!Angry

moral er godt og dobbelt moral er dobbelt så godt.

Indrøm det nu bare, der er da ikke noget bedre end at side i 30gr. med en kold pils og nyde synet af en par flotte Thai- skønheder .Grin
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.

roald
skal vi ikke snart have en brugerafstemning om sexindustrien og barpigerne i thailand

jeg har indtryk af at nogen synes det er direkte ulækkert og afskyelig

andre er vel nærmest ligeglad ved godt det er der men bruger det ikke

og så er der dem der synes det er helt i orden og selv er aktiv bruger

ubon lynge
kylling skriver.: Jeg tror nu at Ajarn,s indlæg var humoristisk ment, SÅ SLAP DOG AF, KØL LIDT NED...

Jeg ved ikke om det er en rigtig begivenhed er også ligeglad, men jeg ser det sjove i den. Og det er da bestemt ikke alle der er sådan i thailand men mange er der, og hvadså det er der da så mange andre steder ude i verden, det er da ikke manden der kommer fra Danmark der bestemmer om den pige på det gadehjørne skal/vil bolle men ham, det er da noget de selv bestemmer, det er den levevej de har valgt at tage for der er hurtige og nemme penge. Kan man ikke lide mosten så skal man da gå til et andet indlæg,der er jo kun en der ved om den begivenhed er rigtig og det er manden selv, eller det er noget manden bare har i sine tanker og måske gerne vil opleve, så prøv at se den fra den sjove side, fordi man ikke kan lide den historie behøver man da ikke komme til personangreb, der skal ikke meget til før der er nogle der kan få en hvis del sat igang her.
Ubon.

Pibe

noidam
"muddi" har du nogensinde været i thailand. ???
efter de spørgsmål du stiller i et andet indlæg, ang. din rejse til thailand, lyder det ikke sådan.
men det er nok endnu en extrabladslæser, siden man kan gøre sig til dommer over hvordan danske mænd, der rejser til thailand ser ud.
selv om jeg er thaigift, kunne jeg da godt misunde ajarns "grimme" oplevelse. GrinGrin
og nej "muddi" jeg er ikke sexturist. (ikke mere)
go weekend.!!!

Saendaeng
Ja . jeg har også gået rundt i Bkk. Og der har pigerne kommet og gramset og gjordt div ting . Og har da også prøvet for år tilbage at værer sammen med nogle af disse piger. Men der er nu ikke ret meget forskel fra mange andre lande.Men jeg er nu ikke en sexturist pga dette, men hvis andre føler dette, må det værer deres hovedpine..Ikke min. Men oplev landet før du dømmer....og derefter vil jeg sige.. Kast ikke med sten , hvis du selv bor i glashus..Wink
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: