Se indlæg
 Udskriv debat
Money Transfer :-)
bahtman

for, er jeg.fx.på ferie i Chiang Mai og fx. mister kortet og ingen bankbog har, HVAD SÅ? De svarede ,dengang Smile You kom to Krabi,SIR Smile and we help you !. .
M.v.h., M. Rasmussen Cool
[/quote]


sikke en service Shock

 
falang yao
bahtman skrev:

for, er jeg.fx.på ferie i Chiang Mai og fx. mister kortet og ingen bankbog har, HVAD SÅ? De svarede ,dengang Smile You kom to Krabi,SIR Smile and we help you !. .
M.v.h., M. Rasmussen Cool



sikke en service Shock
[/quote]

Hej Batman,

Netop ,dette mente jeg også, derfor svarede jeg som Ole S. i en anden tråd : NO WAY ! Angry

Derfor, regner jeg med at åbne et nyt konto i BKK i stedet for,da som en anden skrev også, man kommer "næsten" altid forbi BKK.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
bahtman
jeg har min konto nede i bangkok bank pattaya, der udbatales rentepenge hver 6mrd. Grin

men da jeg fortiden opholder mig i bangkok, ( jeg ser frem til at komme ud af den by, )

koster det mig 10 baht, hvergang jeg bruger mit atm til at tage 20.000 baht.



 
jesper_dk
ja jeg ved ligesom godt at jeg skal veksle to gange og det var jo heller ikke lige det jeg spurgte om bahtman.
Er her nogen der har et seriøst svar?.
MVH.
Jesper
 
Davser Jesper
Prøv at sætte dig ned og regne på det,så får du det bedste svar
bamsen
 
surin
du får altid den bedste kurs ved at sende penge til en konto i thailand ellers så tag danske penge med og veksel dem i thailand ellers skal de betale for at veksle til euro her og for at veksle til bath i thailand
 
clydehaumann
Har du mistet din bankbog og ATM kort hvad gor du saa?
Er du istand til at oplyse om konto nummer og mummeret paa kortet og ellers har behorig bevis for hvem du er vil du mod et gebyr kunne haeve penge paa kontoen i en hver fillial over alt I Thailand.
Det kan tage et parr timer inden de faar faxet de nodvendige papirer frem.
Jeg mener gebyret er paa ca 100B.
Saa mit raad til alle er at have konto nummer og ATM nummer skrevet ned et sikkert sted.
Clyde
 
http://thaidanishservice.com
bahtman
jesper_dk skrev:
ja jeg ved ligesom godt at jeg skal veksle to gange og det var jo heller ikke lige det jeg spurgte om bahtman.
Er her nogen der har et seriøst svar?.
MVH.
Jesper


som bamsefar og surin bagefter sagde, koster det hvergang du veksler.
jeg ved godt at der findes danske banker som veksler rejsevaluta gratis, men de skal sku nok tjene deres penge, ved en lille promille til dem selv.

i thailand er der ikke noget der hedder vekslegebyr.

kik evt forbi en af de thailanskebankers hjemmesider, hvor du kan se hvad de vil give for dine penge
 
Spring til debat: