Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Tatovering i Thailand
|
|
| BJ |
Lagt på d. 31/01-2009 08:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Det beste du kan gøre er at se et stykke arbejde den tattovør har lavet enten på foto men endu bedre hvis du kan se ham udføre et stykke arbejde først for så kan du med ejne øjne også tjække hvor hygiajnisk han er. men jeg kan varmt anbefale Pepsi tattoo eller Jacks tattoo på Koh Chang jeg har selv en drage jeg fik hos pepsi og tog ca 14 timer at lave alt sammen med bambus og prisen er ca en 4-5 del af hvad den er i danmark VH.BJ |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 31/01-2009 09:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
BJ skrev: Det beste du kan gøre er at se et stykke arbejde den tattovør har lavet enten på foto men endu bedre hvis du kan se ham udføre et stykke arbejde først for så kan du med ejne øjne også tjække hvor hygiajnisk han er. men jeg kan varmt anbefale Pepsi tattoo eller Jacks tattoo på Koh Chang jeg har selv en drage jeg fik hos pepsi og tog ca 14 timer at lave alt sammen med bambus og prisen er ca en 4-5 del af hvad den er i danmark VH.BJ var det muligt at se et billed af dragen ? quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 31/01-2009 09:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Det bliver lidt svært da den snor sig om armen på mig og er svær at ta et hel-foto af men det er en japansk/kinesisk Drage som de oftest ser ud men som sagt er den stor og umulig at fotografere i et så jeg kan desvære ikke vise dig noget foto MVH.BJ |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.