Se indlæg
 Udskriv debat
overførsel
reguah27 skrev:
hej.
Kan det lade sig gøre, at oprette en bankkonto i en thailandsk bank her fra Danmark?
Vi rejser til Thailand om 3 uger og skal i den forbindelse bruge et større beløb dernede, og så ville det jo være rart, hvis vi kunne få glæde af den høje kurs, der er på bathen lige for tiden.

På forhånd tak for hjælpen Grethe

Davs 'Grethe

Nu ved jeg ikke hvor i skal i thailand
Men i bangkok,der ligger et veksle kontor
som giver samme kurs eller bedre end på overførsel
Den ligger på hjørnet af
soi7/1 og sukhumvit

bamsen

quickmouse
reguah27 skrev:
hej.
Kan det lade sig gøre, at oprette en bankkonto i en thailandsk bank her fra Danmark?
Vi rejser til Thailand om 3 uger og skal i den forbindelse bruge et større beløb dernede, og så ville det jo være rart, hvis vi kunne få glæde af den høje kurs, der er på bathen lige for tiden.

På forhånd tak for hjælpen Grethe

det skulle da kun være hvis der er en dansk bank der har afdeling i f.eks bangkok, men jeg tvivler.............
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Suk Rak Ning
QM, kan du komme til for flag 5555555555Shock
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Til Bjarne, JA, Nordea bank er en skod bank, de er mere grådige en de andre banker, skift bank.

Til NOI : NEJ, m.h.t. at selv betale alle udgifter .F.x BG/Danskebank tager 20kr for Netbanking og 100KR for gebyr i udlandet. Hvorimod ved: Afs.og modtager deler udgifterne betaler jeg 20 kr for Netbanking og BKKbank tager kun 200 Bth.

Til Reguah 27 : Lige så snart hun ankommer i BKK,eller dagen efter kan hun tage til BKKbank eller best til Kasikorn på Silom Road, og i løbet af højst en times tid, har hun en konto med tilknyttet VISA/ATM kort .

Til HN: Hvis hans bank i DK ikke har et sammarbejdsaftale med hans Thailandske bank , ville han betale 2X gebyrer i TH + gebyret i DK. Jeg skiftede selv fra BKKbamk i Korat til BKKbank i BKK, og derved betaler jeg kun gebyret i BKK.(skal dog tilføje at Danskebank har sammarbejdesaftale med BKKbank i BKK, det samme har de med Kasikorn).

Vemlig hilsen
fra Falang yao

Payanak

Davser noi.

Kunne du ikke finde et stoerre billede eller mener du din signatur fylder tilstraekkeligt meget nu???

Men ellers meget flot billede der...

Angry

Spring til debat: