Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Dansk mad i isan - Nongkhai
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 11/12-2007 19:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
lucca skrev: quickmouse... jeg sætter gerne priser på vinen... det har jeg gjort men mente ikke at det skulle på hjemmesiden... men nu kommer det på... ![]() kan du have en dejlig jul jeg takker mange gange, det var jo ikke noget krav ![]() priserne skræmmer mig da ikke, jeg har da set det der var værre. også en fortsat god jul til dig & din famillie samt et godt nytår til jer alle. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 11/12-2007 19:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Spainen ( stavet forkert ) grønsager og rød eller pebersauce. ( hvad mener du med rød ) må jeg foreslå at du lægger nogle billeder ind af restauranten indefra og gerne et billede af dig og personalet |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 11/12-2007 21:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Han mener vel rødvins- eller pebersauce. Blev så lige nysgerrig... og her er et par forslag til lidt rettelser, det virker måske som om I har brugt en oversættelsesmaskine fra engelsk? Forslag, løst gennemlæst: Frokost- Kyllingebryst - limesauce- Tomatsauce- Cremesuppe og det samme med de andre supper , det er et ord- Frikadeller, eller er det en I serverer- Syltede rødbeder eller agurker- Grønsag, er ental i forb. med æggekagen- Nudler- Ristede- Iscreme??? menes der softice eller chokoladeis..- Danske Pandekager Morgenmads Tallerken eller Morgen Complét- Æg efter eget valg lyder måske tungt... så skriv hvilke måder... spejlæg, blødkogt æg. røræg- friskpresset brødteksten om vin er lidt mærkelig: lige fra hører ikke sammen med samt! Lige fra hører sammen med til... vi vil gerne.... hverdagsvine ... når vi får nye vine hjem... vh og stadigvæk held og lykke med Jeres Restaurent ps. med plads til op til.... Velkommen er med V |
|
|
|
| lucca |
Lagt på d. 14/12-2007 17:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
hummm ja jeg kan godt se det nu du siger det... så der er lige noget arbejde der skal laves... men der er altid en god undskylding... den skulle laves på 2 dage.. så der var meget at se til.. lol lol Men jeg skal nok glemme undskyldningen og bare se at få det lavet.. det vil min lille mor nok have sagt. ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.