Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
thai vs sas
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 30/12-2007 15:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Hej Hep. Takker for linket. det er jo netop det perfekte sammenligningsgrundlag. for de fysiske rammer uanset om man har fløjet med selskaberne eller ej. ![]() |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 30/12-2007 20:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Hej Torbusa Ved du om din kammerat flyver på Tyrkiets Eksperten´s såkaldte "Premium Class" ? Hvis der er nogle der har erfaringer med Tyrkiets Eksperten, specielt deres "Premium Class" vil jeg meget gerne høre om det. |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 03/01-2008 12:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
Hej jeg har fløjt med alt fra SQ, SAS og TG. Lige tilbage til kbh med SAS da billettet er markant billigere end TG. Vi fik opgradering til economic ekstra på vej til Bkk, og det må man se det er meget plads til bene plus service er heller ikke dårligere end TG. Jeg har fløjt med TG i sept og opleve at der er mange farang + Thai koner som rejser med små børn og det virkede som en circus på flyvetur. SAS er mere stillede og roligt, da de fleste er rent dansk familien og ikke så mange børn. Men det er bare min mening om det. Men SAS i mange gange har problem med entens deres lille skærm eller headset, i TG hvis du sidder for langt fra projektor eller for lille så kan du heller ikke se så godt, fx hvis man vil gerne se film. Jeg vil nok konkludere at SAS og TG er lige så godt eller lige så dårligt så man skal kunne rejse med en som give billigst pris ![]() SQ er noget bedre både med service og flyve.. men det tager jo meget længere tid at skifte i Singapore og billetter altid er meget dyrer end SAS/ TG. |
|
|
|
| HotShot |
Lagt på d. 03/01-2008 13:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Faktisk så har man 4 cm mere benplads på SAS´s fine Airbus340 i forhold til Thai Airways.Desuden så larmer den næsten ikke med SAS og man har sin egen tv skærm. Nogle bliver forarvet over Thai´s flotte og farverige interiør,men come on det kan man da ikke nøjes med.Hvad med Thai´s nye idé med ikke at udskænke alkohol mellem måltiderne? Flymad er aldrig en gastronomisk oplevelse og det er den heller ikke på thai. Min bedste oplevelse har faktisk været med (OS) Austrian via Wien. Massere af god øl og så kan man udfordre andre passagere til et spil backgammon eller hvad man nu vil spille uden at skulle dele gamepad da deres system er super funktuanelt. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 03/01-2008 14:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Kan man nu ikke faa alkoholiske drikke mellem maaltiderne paa Thai mere! Det maa da vaere noget nyt og det er jeg MEGET ked af, for jeg skal med til marts og jeg kan da godt lide at faa et par drinks naar familien er faldet til ro.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| HotShot |
Lagt på d. 03/01-2008 16:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Jeps... Det var hvad de sagde i højtalerne og med de sparetider som flyselskaberne går i møde er det ikke overreskende.Jeg oplevede dog at hvis man insistere og selv henter kan alt lade sig gøre. God tur. |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 03/01-2008 22:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Men hvor finder man de billigste SAS billetter så? Jeg kan kun finde oneway billetter til 9000 kr, og det er alt for meget, når jeg slippe med ca 3800 ved .tyrkieteksperten. Så må jeg indrømme at der er okay med lidt mindre komfort, hvis jeg kan spare 5-6000- |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 03/01-2008 22:12
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Thai72 skrev: Hej Torbusa Ved du om din kammerat flyver på Tyrkiets Eksperten´s såkaldte "Premium Class" ? Hvis der er nogle der har erfaringer med Tyrkiets Eksperten, specielt deres "Premium Class" vil jeg meget gerne høre om det. Den er ikke de 500 værd, synes jeg. Men dem jeg rejste med synes det var lidt okay. Du får ikke rigtig mere benplads, tilgengæld er der gratis drikke. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 04/01-2008 07:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
JWOLFF skrev: Men hvor finder man de billigste SAS billetter så? Paa SAS hjemmeside www.sas.dk Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| HotShot |
Lagt på d. 04/01-2008 08:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
http://www.kilroy... Husk at søge under alle aldre hvis du er fyldt 26 |
|
|
|
| Torbusa |
Lagt på d. 04/01-2008 08:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 101 |
Hej Thai 72. Undskyld det lidt sene svar, min ven flyver på billigste klasse ved jeg, men brændselstillægget er vist det samme. tm |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 04/01-2008 09:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
jeg har vaeret i thailand 3 gange i aer 2 gange med sas pris 5ooo kr er i thailand med thai lige nu 9800kr sas havde plads havde brugt dem hvis der var der ganske rigtigt mere plads i thai ca 1o cm men 4800kr at spare lever jeg med det mvh kim og godt nytaer til alle |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 04/01-2008 10:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
man får som regel det man betaler for! om det er sas eller thai er ligemeget,vis man kun vil frem/tilbage så skal man ikke forvendte alt for meget på monkey-class(5-6000.kr Frankie goes to Pattaya ![]() |
|
|
|
| Thai72 |
Lagt på d. 05/01-2008 23:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 125 |
Hej Torbusa og JWOLFF - Tak for responsen :-) Da jeg forspurgte om Tyrkiet´s Eksperten´s "Premium Class" mener jeg billetterne var 1500 kr. dyrere en deres "Økonomi Class". Billetten på Tyrkiets Eksperten´s Premium Class ville blive nogle hundrede kroner billigere end Thai Airways Økonomi Class. Jeg har ikke rigtig hørt noget godt om Tyrkiets Eksperten så jeg bestiller hos Thai Airways. |
|
|
|
| romeren |
Lagt på d. 05/01-2008 23:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Tyrkiet eksperten har rigtig nok mange grimme sager. Men jeg tog med dem 14 dage i december (kun flyrejsen) til 2900, hvilket må siges at være en kanon pris. Der er ikke den store benplads, men det går altså. Det skal siges jeg er 186 cm og vejer 110 kg og det gik fint for mig. Jeg tror sagtens du kan booke en billet, så længe du holder dig kun til flyrejsen. De mange sager de har er jo for det meste fordi folk bliver snydt med hotellet og lignende. Men god tur da. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 06/01-2008 00:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ja, jeg har lige været om bord i 2 af de fly de bruger, og jeg skal ikke flyve med dem, det er jo ren kvægtransport![]() ![]() Men selvfølige, er der mange penge og spare, og kan man folde sig selv sammen i flyvetiden, så går det vel nok! Bare ikke for mig
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 06/01-2008 00:50
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Jeg rejste også 10 dage i december med Tyrkiet eksperten, og for kun 2700 T/R. Er 186 vejer 90 kg. og sad fornuftigt. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 06/01-2008 08:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
saa er du jo blevet FED Jan!!!![]()
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















