Se indlæg
 Udskriv debat
EFTERLYSER
Kaosangangsteren
fynbopigen skrev:
hej fandt du noget mere ,angående dronningens havePfft

/fynbopigen
Kaosangangsteren skrev:
vi blev kørt hele vejen op, til hendes residens og have , skal lige prøve at finde flere oplysninger når jeg kommer hjem fra arbejde,..


Det var Doitung vi var ved se Ebeth indlæg nr 13

Ole
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
 
Spring til debat: