Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Billige billetter
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 04/04-2005 17:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Hej Isaan, okay det var bare fordi jeg selv har købt billet med afrejse i juni men først var det planlagt til juli og det var ca den samme pris med Thai airways så, hvis man kunne sparre en mellemlanding så var det jo at foretrække...Jeg glæder mig til at høre om Austrian airlines er okay at flyve med, da det faktisk er noget jeg har overvejet flere gange de mange er rigtig billige. MVH. Jesper_dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 04/04-2005 17:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
jager skrev: for fanden det er en helt ny forretning de er ved at bygge op så tager den eneste der kan noget sku da ikke væk i så lang tid vel. jager Hej Jager, Helt enig med dig. Jeg sender dem lige en E-mail for at forklare at IGEN var det en "daarlig timing". Det er "daarlig" P.R., hvis folk skal vente i lang tid i uvisheden om de er "koebt eller solgt". Med varme hilsenner fra BKK, M. Rasmussen Jeg fik lige hilste paa Bamsefarr i lufthavnen, en rigtig hyggelig bamsefyr . Redigeret af falang yao d. 06/04-2005 05:36 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 04/04-2005 17:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej Isaan, Jeg tror, vi er mange, som gerne vil høre mere om Austrian. Jeg mener dog, at det er Lauda Air som "lægger fly til" mellem Wien og BKK. Jeg havde selv bestilt sommerens billetter hos Austrian, men fik et tilbud fra Thai (Thai's egen booking), som ikke helt matchede, men alligevel ikke afveg mere, end at jeg også valgte den direkte flyvning og fik endda kredit til 3 uger før afgang. Rejser 18/6. ![]() mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 04/04-2005 19:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej jc og jesper dk ![]() jeg skal nok lige give en melding når vi når så langt om hvordan det er at flyve med dem ![]() vh.Isaan ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 04/04-2005 22:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Hej Jager Jeg er virkelig meget ked af at du angiveligt skulle have problemer med ATC – dette er helt nyt for mig og givetvis andre. Håber at du får løst din latente situation på en fornuftig måde, til fælles bedste. Men sådan er det nu engang! når man er ude i sidste øjebliks handlinger ang. flybilletter. Er klar over at det er en ringe trøst…….. Hilsen Rasmus |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 05/04-2005 01:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Vi fløj med Austrian/Lauda air(AUA) sidste år i april det er det bedste selskab vi har fløjet med endnu ud af Aeroflop/Thai/china air og AUA. Næsten nye fly Fra Wien til BKK boeing 767 med 2-3-2 sædekonfiguration så når vi kun var 2 blev vi ikke klemt inde midt i. Og med TVskærm i hvert sæde hvor du kunne vælge mellem 10-12 film der kørte samtidig og div spil også casino som desværre ikke virkede til stor fortrydelse for konen men alt andet virkede. Og maden var absolut også i top serveret i rigtig porcelæn også gik de rundt med drikkevarer min en gang i timen. Men se [url]www.aua.com[/url] der kan du se meget mere om dem, husk at du kan få bonusmiles på Thai ROPkort da de er med i staralliance. Og rejsetiden er jo ikke meget længere hvis du har fået billetter med afgang fra KBH kl 20.00 og fra Wien kl.7.15 på vej hjem. MVH Jens |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 05/04-2005 17:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Lyder godt med AUA, men man mister jo næsten én feriedag i Thailand ved først at lande i BKK om eftermiddagen. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Henrik J |
Lagt på d. 05/04-2005 23:13
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Hej Jeg er også godt tilfreds med AUA. Nyere fly med skærm sædet. Maden er ok, og betjeningen fin. Jeg syndes også at afgangstidspunktet klokken 20.00 er bedre end Thai's, da det er nemmere at falde i søvn, når man flyver fra Wien til BKK. Og jeg behøver heller ikke at bruge en feriedag på afrejse dagen. Hvis man udnytter sin 1 månedsbillet eller 3 månedersbillet fuldt ud, så får man en ekstra overnatning i Thailand, i forhold til hvis man havde fløjet med Thai airways. AUA flyver fra BKK klokken 23.30. Thai flyver klokken 01.20. Det samme gør sig gældende med British airways. Men de har vist nok 3 måneders billetter som standard. Et minus er dog at jeg kun får 70% bonus point for rejsen. MVH Henrik Once you go asian, you never go caucasian
|
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 06/04-2005 16:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
så må jeg sige nu kom manden hjem fra sin rejse og sikken en forskeld, lige pludselig kunne der fremtrylles en billet med samme udrejse samt hjemrejse, og cambodia billetten gik på plads, så kom servicen tilbage :-)) men gud hvor er det farligt at have en ny forretning på denne måde. jager |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 06/04-2005 16:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej Jager Det må jeg nok sige , jeg ville forlængst have afbestilt billetterne hvis der har været så meget bøvl fordi ham chefen eller hvem han er , har været væk og de andre havde været så ligeglade med det hele ![]() man ved jo aldrig om man kommer afsted med sådan et rejsebureau , der kan let ske noget , det kan det alle steder men atc må være i højrisikogruppen når det kun er en mand som må lave handlinger vil du ikke mener det Jager eller ?? ![]() ![]() hygge . Vh.Isaan ![]()
|
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 06/04-2005 22:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
jo jeg mener helt klart de har et problem hvis han bliver langtids syg af en eller anden årsag. jeg kunne have anullere men det ville have været mere besværligt da en af billetterne var betalt og udleveret, så heller lige vente den uge og håbe at han kom og ordnede det, som så heldigvis også skete. jeg vil da handle med dem igen hvis jeg på den første opkald til dem bliver behandlet prof, ellers går jeg et andet sted hen. jager |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















