Se indlæg
 Udskriv debat
hallooooo
commandertorp skrev:
ROFL GrinGrin
Oleskyum du tager ordene lige ud af munden på mig gang på gang !
- er sikkert også blevet snydt efter manges mening herinde ! men når der nu ikke er nogen penge at føde fammilien for, og der kommer en ( efter deres målestok ) STENRIG falang-viking, hvem ville så ikke bruge muligheden ??
- JEG VILLE !!! SmileGrin
så jeg kan skutte se det helt gale i det !! Wink



Davser
Ja det ville da også være en mærkelig man, hvis han ikke ville hjælpe lidt så skulle han ha en i røven
Men der er jo forskel på at hjælpe lidt og så bare punge ud i stride strømme fordi en pige fortæller en masse
bamsen
 
Spring til debat: