Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Den kærlighed
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2008 14:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Kenneth Ja du har da fuldstændigt ret, det kan være lige meget hvor man møder sin kone Bare man har det godt sammen. bamsen |
|
|
|
| kenneth |
Lagt på d. 22/01-2008 15:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 58 |
Tack för ett posivit svar,skulle vare roligt att höra hvor alla har hittat deras fru=kone, |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/01-2008 16:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Tjaaa, ved ikke om det ville være morsomt at udlægge sin kones tidligere liv!![]() Men jeg mødte min kone ved massage efter en arbejdsulykke, betalt af kommunen ![]() Så det var ikke i "redlight district", men en af kommunen anerkendt klinik![]() Og man snakker jo under sådan en behandling, og jeg kendte til Thailand, og elsker Thaimad, så hun kom hjem til mig en dag og lavede maden, og det gør hun så stadigvæk ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 22/01-2008 16:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Hej. Ja, det kunne måske være en god tråd, at starte op. Jeg har dog også lidt betænkeligheder. Ya vil ikke synes, at en gentleman, skriver om sin mia på nettet. Men altså, Ya mødte mig, på Natalie Bar i Lamai, Samui, hvor hun havde arbejde som kasserer. ![]() ![]() ![]() Ya er nu mit livs lys, og jeg har fundet, hvad jeg har søgt. Mvh Helge |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2008 17:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jesperfrb skrev: Tjaaa, ved ikke om det ville være morsomt at udlægge sin kones tidligere liv! ![]() Men jeg mødte min kone ved massage efter en arbejdsulykke, betalt af kommunen ![]() Så det var ikke i "redlight district", men en af kommunen anerkendt klinik![]() Og man snakker jo under sådan en behandling, og jeg kendte til Thailand, og elsker Thaimad, så hun kom hjem til mig en dag og lavede maden, og det gør hun så stadigvæk ![]() ![]() ![]() Ja de er ikke sådan at slippe af med igen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heldigvis bamsen |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 23/01-2008 03:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Men sådan er det jo bare!!!! |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.