Se indlæg
 Udskriv debat
Første gang i thailand..
rinpoche
Heino Smile

Jeg er temmelig sikker på i ikke kommer til at se noget til nogle af disse dyr overhovedet Smile
Er sikker på at i får en god ferie på Hilton, fedt hotel. Og rigtig god tur skal også lyde herfra.

mvh
rinpoche

Chatten
i skal ikke bade på stranden lige ved hotellet, jeg fik skåret min storetå op på en sten ude i vandet. de er umulige at se når man kommer lidt ud og MEGET skarpe. men lidt længere sydpå er det en helt fin strand

kiml
Heino
rinpoche har ret har rejst i det meste af thailand og det eneste jeg har set er et rødt tusinde ben som er farligt, det var på en resturant i phuket, personalet havde slålet den ihjel i løbet af et øjeblik
mvh kiml

Baht-man
Men er det ikke dyrt at bo på Hilton Hotel i Hua Hin?
Eller skal man bare købe en pakkerejse, kende nogen eller hvordan kan man få en overkommelig pris? Gerne i baht..

Heino
Basismedlem skrev:
Eller skal man bare købe en pakkerejse, kende nogen eller hvordan kan man få en overkommelig pris? Gerne i baht..

Jo det er dyrt at bo på hilton, i hvertfald når det er en pakke du køber hos rejseselskaberne, som vi har gjort. Men når man er lige så uvidende som mig om thailand, følte jeg det var sikrest at booke igennem dem, kunne have valgt et billigere meeen hva, det er jo kun den ene gang om året.....

Baht-man
Heino skrev:
Basismedlem skrev:

Jo det er dyrt at bo på hilton, i hvertfald når det er en pakke du køber hos rejseselskaberne, som vi har gjort. Men når man er lige så uvidende som mig om thailand, følte jeg det var sikrest at booke igennem dem, kunne have valgt et billigere meeen hva, det er jo kun den ene gang om året.....

Oki. Skal man have ferie, kan det jo ligeså godt blive så godt som muligt!
Hua Hin er en hyggelig lille by, kan godt lide at være der.
Har været forbi 2 gange, og deres (faste) aftenmarked kan man altid købe noget hvis det er det man vil.
Men mange muligheder i en stille by..

ebeth
Rinpoche! Kunne godt tænke mig at vide størrelsen på den edderkop?

i226.photobucket.com/albums/dd105/elsebeth_photos/edd1.jpg

sådan er den på denne størrelse, selv om omgivelserne er anderledes ligner det lig hvepsen er ved at flytte ret meget 'min' edderkop. Den er en helt fredelig type og bor ikke nær HuaHin!
vh
Redigeret af ebeth d. 12/02-2008 16:45

helge
Den er godt nok flot. Sandsynligvis den pæneste webmaster her på siden!
Bare den nu ikke brækker benene, på grund af den manglende klinkefugeAngry.
Skam dig, Ebeth.
Mvh Helge

Ja, nu håber jeg da, at det er dit gulv.
Redigeret af helge d. 12/02-2008 16:56

ebeth
Ha... det er det ikke Helge, jeg har grånistrede klinker både på wc og på badeværelset, som man kan se på min website! Wink
Dette foto er taget på et hotel i KhunYuam.
-og så har jeg da skrevet volapyk under fotoet! Der skulle have stået:
Er den samme størrelse som denne her? Selv om omgivelserne er anderledes, så ligner min edderkop det lig som bliver flyttet af en hveps på dit strandfoto! Min edderkop er ca.3 cm i krop, benene er ca.6cm.
vh

Spring til debat: