Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Godt/billigt mobilselskab
|
|
| itbruger |
Lagt på d. 14/06-2008 17:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Jeg bruger [url]www.gismotel.com[/url] og man kan med deres systeminstallere fring på sin mobil. Derved kan man tale ip telefoni fra sin mobil. Priserne hos gismotel er ok efter min mening til Thailand og andre lande jeg ringer til. Hej itbruger jeg lavede lige dit link aktivt Redigeret af John d. 14/06-2008 17:36 |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/06-2008 17:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
itbruger skrev: Jeg bruger www.gismotel.com og man kan med deres systeminstallere fring på sin mobil. Derved kan man tale ip telefoni fra sin mobil. Priserne hos gismotel er ok efter min mening til Thailand og andre lande jeg ringer til. Davs Hvad koster det i min.?? og kan man gå ude i byen og ringe fra mobiltlf. ?? bamsen |
|
|
|
| itbruger |
Lagt på d. 14/06-2008 17:50
|
Hej Takker John - jeg er lidt ny i dette forum. Bamsen -> Jeg brug en ip telefon på min internet forbindelse. Kontoen hos gismotel koster ikke noget i oprettelse eller om mdr. Man betaler for det man bruger. Her syntes jeg det er godt for du betaler pr sekund. Ringer man 65 sekunder betales kun for 65. Hos andre tele udbyder betaler man ikke pr sekund især ikke danske. Flere af disse ændret til at man skal betale for mere. Selv taksten hos gismotel er 0.0127 / min om er den nyeste pris jeg lige har set på gismotel. Jeg har lige fået ny mobil og har ikke fået prøvet fring sammen med min gismotel konto. |
|
|
|
| itbruger |
Lagt på d. 14/06-2008 17:52
|
Uuuppsss beklager - fik ikke sagt at prisen er EUR dvs EUR 0.0127 / min. |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 14/06-2008 18:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
bamsen skrev: Davs Hvad koster det i min.?? og kan man gå ude i byen og ringe fra mobiltlf. ?? bamsen Det kan du også fra voipdiscount bamse, alså gå ude i byen og ringe fra din mobil. Jeg var lige inde og lure på priserne til Thailand fra gismotel Thailand - 0.0127 Thailand - Bangkok 0.0127 Thailand - Mobile 0.0127 Jeg ved ikke om de har gratis dage (og sms service) som hos voip ? ellers betaler man vist som hos voipdiscount, lokal takst + prisen som nævnt i Euro/cent pr.minut. ![]() |
|
|
|
| itbruger |
Lagt på d. 14/06-2008 18:30
|
Nej de har desværre ikke sms service - måske det kommer ![]() Ja hvis mobil anvendes tror jeg du betaler lokal takst og deres pris. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 14/06-2008 19:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
itbruger skrev: Nej de har desværre ikke sms service - måske det kommer ![]() Ja hvis mobil anvendes tror jeg du betaler lokal takst og deres pris. VOIPDISCOUNT har da sms service..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 14/06-2008 22:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
pdrhan: itbruger skrev ikke om VOIP, men om gismotel
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.