Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Hvornår er det billigst at rejse til Thailand
|
|
| Thai |
Lagt på d. 17/02-2008 12:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Rasmus du behøver ikke læse Sabels dumme bemærkninger ![]() |
|
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 17/02-2008 13:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
hrm rasmus.. syntes ikke den bemærkning er fair på nogen måde. svar på hans spørsmål eller lad manden være i fred. tumpe |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 17/02-2008 13:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Mit indlæg lød på hvornår er det billigst at rejse til Thailand! Fedt med disse svar folk har givet mig! Rasmus indlæg var et link til hvor dårligt Startour service havde været for ham personligt!! Man betaler jo ikke meget for en startour billet som jeg ved at min mor gjorde nemlig 4500 DKK for 2 uger plus hotel. for det kan man jo ikke forvente 1 klasse service. Du betaler for det du for!! Den er også ok men min mor har rejst til Thailand mindst 20 gange med Startour og hun har aldrig oplevet Startour på samme måde som Rasmus har! Jeg kommer nok med et dumt kommentar at han ikke kan lide Startour!! men det giver ikke en grund til at svine mig til for det! Min kommentar var ment på en god måde!! Ingen hard feelings fra min side, men jeg ser Rasmus tage det meget personligt!! |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 17/02-2008 13:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Jeg kan heller ikke forstå at Sabel skulle have forulempet Rasmus på nogen måder. Han konstaterede jo blot at Rasmus tilsynelande ikke var vild med Startour |
|
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 17/02-2008 13:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
for at komme tilbage til tråden. jeg vil mene det er billigst at rejse til thailand i septemper-oktober måned, når det er regntid dernede. ved thai airways kører noget tilbud på den tid. dvs billetten for 5500. det er jo så uden hotel. Regntid lyder slemt, men det er det ikke. højst en times tid om dagen (generalt om aftenen (hvor det så vælter ned)) men der er stadigt varmt, og regnen er ret forfriskende. Har været i thailand flere gange omkring september, og fordelen er at der ikke er (alt) for mange turister |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/02-2008 14:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Rasmus skrev: Sabel – spar mig og andre for dine dumme bemærkninger Go' bedring Rasmus............... Ang. regntiden, saa er det skoent med en ordentlig byge paa 1 time eller 2 hverdag......Nu har vi ikke maerket regn i langt tid og det er haardt, der er simpelhen stinkende varmt og sommeren er dog lige startet.........Saa frygt endelig ikke regntiden, Redigeret af Suk Rak Ning d. 17/02-2008 15:12 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 17/02-2008 16:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Sabel hvis jeg var dig, så tog jeg en af de billige ture med TE til phuket med hotel, så behøver du ikke at spekulere på så meget. kan se de har en tur i næste uge til 4500 kr med hotel og var det ikke 3500 kr til Bangkok uden hotel der kan du evt taxa til Pattaya og buke hotel når du kommer frem, de er over alt. Jeg kan se på thailand at der en charter turister der er ok tilfreds med TE. Redigeret af bruno d. 17/02-2008 16:02 |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 17/02-2008 16:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Hey gutter tak for hjælpen. Jeg forventer at tage afsted til Phuket i april måned. Håber ikke det er alt for dyrt der!!
|
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 17/02-2008 19:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
på momondo er der en prischecker, brug den. i dette eksempel er der taget udgangs punkt i afrejse hamburg > bkk og bkk > hamburg. men det kommer jo an på hvor man bor, om man vil bruge hamburg airport. http://tv2.momond...ights.aspx kan godt være at svaret vil blive betraktet som dumt & irrellevant.
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 17/02-2008 20:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Tak for linket Den var godt nok nogle billig rejser der! Det kan jeg kun anbefale![]() Tusind tak for hjælpen.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 17/02-2008 21:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hej sabel... var selv afsted sidste år i april... var også i phuket og vejret var fint... jovist var der enkelte regnbyger men bestemt også dage i liggestolen ved stranden... ![]() god tur |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 17/02-2008 21:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Ok fedt![]() Glæder mig helt vildt til at komme afsted![]()
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/02-2008 22:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
prøv at se på tyrkietekspressen. dette firma har meget billige tilbud p.t. kender nogle stykker der har anvendt selskabet her i januar/februar. ret billig helt hen i april måned. mvh povl erik |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















