Se indlæg
 Udskriv debat
Thailandske Brand!
kvindemin
Ajarn skrev:
Ifoelge mange thaier saa har kongen staaet for en hel del opfindelser.

Jeg er nu ikke saa sikker paa det Grin

der er måske noget om det?

jeg mener jeg har læst et sted, at det er kongen der har udviklet et eller andet system, der kan opløse regnskyer,og at kina har købt det til OL.
men men men det kan osse være det bare er mig, der har fået noget galt i halsenSmile

Pipin
Ja det er vist rigtigt nok at kongen har udviklet noget kemisk til at opløse regnskyer. Såvidt jeg ved ville han opfinde noget til at skabe regn for at bruge det i Esan, men det gik altså lidt i kludder....

Thai brand? Er er slet ingen som tænker på gode gamle Singha Beer?

kylling
Thailand laver da også en del fiskekonserves

paulsenp
Tom Yam Gung, og selvfølgelig,
korruptionWink
Peter

ubon lynge
Pipin jeg tør ikke tænke på Singha Beer, jeg bliver bare så tørstigGrin

Men den med at skabe regn har jeg også hørt, men ved ikke noget om det, tror ikke han kan lave det så var der nok andre som hade lavet det for mange år sidenWink
Ubon.

Pibe

tuktuk
Jeg ved der er et Engelsk firma som fisker rejer i Grønland, får dem sendt til Thailand som så forarbejder dem til de er dybfrosne klar til at smide i frituren indbagte rejer, og så sender de dem hjem igen, så Rejer er en Thaibrand i stor stil, på højde med Jasmin ris som også stammer fra Thailand.

Derudover har Kongen lavet forskellige opfindelser bl.a. en vandluftningssystem som bl.a. kan ses i Kongepaladsets have i Hua Hin, han er jo også "opfinderen" af kongelig Jazz, som han har udgivet en del CDer med...

Så er der Singha Beer, Ancha Beer, Maekong Wiskey, Red Bull, Rød Fanta, Mango Fanta, silke, Tuk Tukerne, Høje kantsten, Khao Phad, Thai Rad biler, Ristraktorer, MK restauranter, Pizza company, Oge meget meget mere.....

Der er mange "Brands" i Thailand, men det største er vist Turistmen Grin

Bare lige mine tanker om dette indlæg

med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

http://www.tuktou...

www.tuktours.dk
tuktuk
HOV glemte LEO beer så SUK han ikke bliver ked af det GrinGrin
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
Suk Rak Ning
tuktuk skrev:

Det kender jeg ikke noget til, jeg er paa vandvognen...Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Hep
yeya skrev:
Tiger Woods............

Han er da et halvt Thailandsk brand og alle kender ham. Det er nok de faerreste som ikke har kendskab til Thailand, som ved at hans mor er Thai.

Grin Det vidste jeg godt nok ikke, men nu er jeg heller ikke den store golf guru.

M.h.t harddiske - Seagate producererer størstedelen af deres harddiske i Thailand. ca. 20-30 km fra Khorat ligger en mega stor Seagate fabrik. Jeg har med fordel købt harddiske direkte fra fabrikken med stor besparelse i forhold til danske såvel som thailandske retail priser.

Thai Airways er vel også et brand. Næsten alle der rejser lidt kender til Thai Airways og har en eller anden forventning om hvordan det er, i deres hovede.

tuktuk
JA JA SUK 98 % af øl består af vand !! GrinGrin og sundhedmyndighederne foreslår man drikke mindst 2 liter om dagen.... det giver 2.2 liter øl ca. (give or take)

Ja Tiger Woods mor er Thai, men han har selv sagt en gang at han IKKE er thai, hvilket mange Thailændere blevet sure over....
med venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
phitsanulok
ja når man har boet lidt i Landet støder man jævnligt på
Thai-Denmark Mælk :-D hehe

Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
helge
Dav tuk tuk.
Drikker du Singha Light?.
Har også snuppet et par stykker.(98% vand).
Mvh Helge

ubon lynge
98% af øl består af vand, det må konen lige høre lidt omGrinGrin så er det ikke sikkeret hun bliver så gal næste gang jeg kommer skævt ind gennem dørenGrinGrin kroppen skal jo have væskeGrin

God Weekend Wink
Ubon.

Pibe

kylling
Suk skrev:
tuktuk skrev:

Det kender jeg ikke noget til, jeg er paa vandvognen...Wink

Hvorfor?? Har du talt med din lever for nydeligGrin

Philo
Hej Hep -du skriver at "M.h.t harddiske - Seagate producererer størstedelen af deres harddiske i Thailand. ca. 20-30 km fra Khorat ligger en mega stor Seagate fabrik. Jeg har med fordel købt harddiske direkte fra fabrikken med stor besparelse i forhold til danske såvel som thailandske retail priser" Det kunne jeg da godt tænke at høre lidt mere om.
Går du bare lige ind fra gaden og køber er par diske eller hvad ??

Med venlig hilsen
Kim

phitsanulok
Philo skrev:
Hej Hep -du skriver at "M.h.t harddiske - Seagate producererer størstedelen af deres harddiske i Thailand. ca. 20-30 km fra Khorat ligger en mega stor Seagate fabrik. Jeg har med fordel købt harddiske direkte fra fabrikken med stor besparelse i forhold til danske såvel som thailandske retail priser" Det kunne jeg da godt tænke at høre lidt mere om.
Går du bare lige ind fra gaden og køber er par diske eller hvad ??

Med venlig hilsen
Kim

Måske de har en lille butik, eller et udsalg af varer..?

www.shirtfreak.dk
Hep
Hej Kim,

Nej jeg købte gennem en af mine kones veninder som arbejdede på fabrikken. De har ikke en butik så man skal kende nogen.

Philo
Hej Hep, tak for dit svar, som jo netop er et skoleeksempel på, at dette site har en absolut meget stor berettigelse.
Men det havde nu været godt om man bare kunne købe en billig disk lige fra gaden Cool

phitsanulok
Hep skrev:
Hej Kim,

Nej jeg købte gennem en af mine kones veninder som arbejdede på fabrikken. De har ikke en butik så man skal kende nogen.

ja det havde jo været dejligt, men måske kim kan købe en masse og sælge til os, haha!

www.shirtfreak.dk
Spring til debat: