Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Gaver til Thai familien
|
|
|
Lagt på d. 24/04-2008 09:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg havde min gamle brugte mobil telefon med. bacon, ost, pølser, chokolade og nåja en whiskey til farmand. det gjorde stor lykke. de er jo glade for mad og mændene alt der kan drikkes |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 24/04-2008 12:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Og husk, at det er ikke et spørgsmål om hvad gaverne har kostet der tæller i TH. Her er det tanken der tæller, om gaven så er ganske lille. Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 24/04-2008 13:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jeg ved ikke om andre har samme oplevelse men når jeg køber noget til min kone mig selv eller til hjemmet: 1. Hvor har du købt det 2.Hvor meget kostet det 3.Jeg svare det kan jeg ikke huske 4.Senere ha-ha jeg ved hvad det koster, har set det nede i byen 5. Jeg ved ikke hvorfor det er vigtigt men det er det åbenbart 6. Gaver til familien køber hun selv,det blander jeg mig ikke i, men det er ikke dyre gaver 7.I forretningen får vi en masse reklame T-shirts de er et most i landsbyen MVH Kylling |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 24/04-2008 17:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Nuk skrev: Og husk, at det er ikke et spørgsmål om hvad gaverne har kostet der tæller i TH. Her er det tanken der tæller, om gaven så er ganske lille. Det må da være årets joke !! NUK .... er du sikker på , at det er Thailand du opholder dig i ?? ![]() ![]() ![]()
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/04-2008 18:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Og husk, at det er ikke et spørgsmål om hvad gaverne har kostet der tæller i TH. Her er det tanken der tæller, om gaven så er ganske lille. Ja, jeg ville også sige at den bemærkning holder mere vand i Danmark end i Thailand. ![]() Hvis man vælger at købe noget spiseligt, så kan man dog sætte sig udover denne holdning. "Den hurtigste vej til en thailænders hjerte er gennem maven" En omskreven kliche, som jeg dog oplever passer meget godt ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.