Se indlæg
 Udskriv debat
Kongen
taleofdk
Nixon skrev:
[flash=400:326]http://www.veoh.com/videodetails2.swf?permalinkId=v6370737Nm28eFs3&id=9752091&player=videodetailsembedded&videoAutoPlay=0[/flash]

Så har jeg sgu set det med Shock er det fake ?

Hvis det er ægte så føler jeg sgu lidt med kongen (og Thailand), hold da kæft hvor en klap hat til søn.

Man kan sgu da ikke med den ene hånd bekæmpe sexindustrien i Thailand mens man med den anden hånd viser tøsen næsten nøgen, sådan en klaphat.

Hvordan dælen har en sådan film kunne lige "skjult" så længe, eller er det bare min næse den er forbi gået ?

www.holidaysinsiam.com
Davs
Deter din næse den er gået forbi
Det er længe siden den kom frem

bamsen

taleofdk
bamsen skrev:
Davs
Deter din næse den er gået forbi
Det er længe siden den kom frem

bamsen

Tak for det bamsen Pfft

Jeg må se at få en bedre næse Grin

Den kom frem i september 2007 efter videon at dømme.

www.holidaysinsiam.com
min kones kommentar til den video er.. oh my buddha. den er DESVÆRRE ikke fake. det er ham. Hun er overbevist om han er mentalt syg. personligt kan jeg da godt forstå han kan lide at kigge på nøgne thai piger, men ligefrem at få det filmet? så er der noget galt

claus31130
Er det kun mig der får en hvid firkant der hvor nixons film skulle have været....de har jo nok censureret den væk for os hernede i thailand

Claus

Prøvede lige veoh eller hvad nu siden hedder....jep bort censureret,hele siden er blokeret faktisk øvSad.....er der nogen der har et andet link til den ?????kunne da godt lige tænke mig at se denGrin
Redigeret af claus31130 d. 30/03-2008 03:11

http://www.cs-web.in.th/
paulsenp
ezal,

Ikke nok med at det er kronprinsen, det er heller ikke bare "en thai pige", men en af hans koner, han fejrer hundens fødselsdag sammen med.
Peter

Jesse James
I følge kvindemin logiske tankegang skulle Prins Henrik blive konge hvis Margrethe dør før ham.! GUD BEVARE KONG HENRIK.
Redigeret af Jesse James d. 30/03-2008 10:12
Hr Olsson

claus31130
Ja for os som sidder hernede i Thailand...hvor veoh og metacafe jo er blokket kan den ses på
http://www.revu.n...

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Suk Rak Ning
Tak for linket Claus........

Ning mener bestemt heller ikke at det er fake, men derimod frastoedende.

Den letpaaklaedte kvinde...........Er det ikke hans nuvaerene kone ???

Hvis det er ikke er prinsen, saa er det en god efterligning.....Her er et billeder af prinsen da Ning faar overraekt sit diplom...

Han er en vaerre bandit......Frown

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture516small.jpg

Den person der har lagt klippet paa nettet, gu' ved om han stadig lever ??????
Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/03-2008 10:38
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

suk jo en af dem han har flere ifølge min kone. sikke en måde at fejre en hunds fødselsdag på når man er royal. Kan huske noget med Frederiks tisser i se og hør. det syntes jeg ikke de skulle have bragt. Men det her er nu værre. I mine øjne

det her hjælper jo ikke på min bekymring for hvad der sker med vores elskede (ferie) land når Han kongelige Højhed Bhumibol Adulyadej er væk. Jeg har stor respekt for ham, nok mest pga den måde min kone altid omtaler ham på. Nå men der går jo nok nogle år endnu, så måske var det for tidligt at starte denne tråd Grin

DAVSSmile

Klippet er aegteWink Og de koere rundt blandt mange UNI studerene.
Og der findes endnu flere med samme fjols bla. sidder han med en diplomat, som han faar til at goe som en lille hund.

dsd

taleofdk
Vedrørende det klip, er min kone usikker på om det fjols i videoen er fake eller ægte, hun mener at ham er på videoen skulle være alt for tyk til at være den ægte prins, men at det ligner ham meget godt, og så studsede jeg over der står kone nummer 2 (som jo er pist væk ) kronprinsen er gift for 3 gang med den pige han har nu, pigen er min kone usikker på hvem det er, hun syntes ikke det ligner hans nuværende kone.

Jeg ligger et par billeder op af hans nuværende kone så kan man jo selv bedømme om det ligner hende i videon.

til venstre prinsen med kone og søn - til højre en af kronprinsens døtre
[img]http://www.thairath.co.th/2550/society/Dec/library/12/soc1.jpg[/img] is not a valid Image.

kronprinsens kone
[img]http://www.thairath.co.th/2550/society/Dec/library/09/soc1.jpg[/img] is not a valid Image.

www.holidaysinsiam.com
kvindemin
Jesse James skrev:
I følge kvindemin logiske tankegang skulle Prins Henrik blive konge hvis Margrethe dør før ham.! GUD BEVARE KONG HENRIK.

okay, der dummede jeg mig vist en smule,eller formulerede mig forkert,
det jeg mener, er kongens kone sirikit er jo dronning, hvorfor er hun ikke den næste regent
prins henrik er jo kun prins, og vil efter dronningens død stadigvæk kun være prins (nasserprins)

taleofdk
kvindemin skrev:
Jesse James skrev:

okay, der dummede jeg mig vist en smule,eller formulerede mig forkert,
det jeg mener, er kongens kone sirikit er jo dronning, hvorfor er hun ikke den næste regent
prins henrik er jo kun prins, og vil efter dronningens død stadigvæk kun være prins (nasserprins)

Jeg tror ikke loven tillader det (endnu) at have et kvindeligt overhoved og det er et buddhistisk land tillige med, kronprinsens storsøster har jo afskrevet sig selv desværre, så alle sætter deres lid til lillesøsteren, men dronningen er vel ikke så populær når alt, så spørgsmålet er om thaierne vil finde sig i det, at hun bliver siddende hvis kongen dør først ( om mange år) Smile

www.holidaysinsiam.com
Lung Yao
M.h.t. spørgsmålet om hvorfor Thai ikke taler om "arvefølgen". Det skyldes først og fremmest OVERTRO, Thai taler ikke om døden, da det ville hidkalde de "onde ånder" og derved "ønske" om personens død Shock Shock
Som "pudsigt" eksampel kan jeg nævnte at min kone som har nu boet i snart 14 år lige klods op af en kirkegård, ALDRIG villet gå en tur derinde, selv på en flot sommerdag.
På mit spørgsmål om hvad hun kunne være bange for, KAN/VILLE hun ikke svare. TABU!
Redigeret af Lung Yao d. 31/03-2008 12:05
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: