Se indlæg
 Udskriv debat
Slugte 65 kondomer med hash

Endnu har jeg ikke mødt nogen der er blevet klogere at høre på eller se på af at ryge hash eller spise det men jeg har nok ikke mødt de rette mensker.SadSadSadSad

lindy

swed
lindyras skrev:

Endnu har jeg ikke mødt nogen der er blevet klogere at høre på eller se på af at ryge hash eller spise det men jeg har nok ikke mødt de rette mensker.SadSadSadSad

lindy
jeg giver dig ret, alle jeg kender og kendte der røg og ryger daglig er helt bløde i hovedet og dem der siger at det ikke er skadeligt har ikke mødt dem jeg kender
Swed

risbaronen skrev:
laodenmark skrev:
jsh71 skrev:
Hvad fanden så længe det kun er hash, det da ikke engang så skadeligt som cigaretter er.

Ja, det er en påstand.

Dvs. At man dør af at spise alm.(cigaret)tobak Smile

ja det gør man da jeg ved ikke hvor meget der skal til for at slå et voksent menneske ihjel men ca. en cigarret er dødelig dosis for et spædbarn
det har jeg ihvert fald læst en gang

Ja hvis jeg skulle vælge at spise noget af det så helt klart en lille klump hash, det er jo bevisligt at hash kan bruges som medicin. Det har jeg nu aldrig hørt man kan med nikotin/cigaretter. GrinGrin

kvindemin
kan du ikke sende et par klumper ti george bush og anders fjog, så ville vi måske havde det lidt mere fredeligt omkring os, og en overdosis til ham bin laden (hvis han stadig er i live, hvad jeg tvivler på?)

Jake
kvindemin skrev:
kan du ikke sende et par klumper ti george bush og anders fjog, så ville vi måske havde det lidt mere fredeligt omkring os, og en overdosis til ham bin laden (hvis han stadig er i live, hvad jeg tvivler på?)

Ja, for venstrefløjen har allerede røget hjernen ud for længe siden....

kvindemin
mod dumhed må selv guderne give fortabt

Jake
Ja, det er utroligt at folk stemmer på hashvrag

roald
faldt lige over et videoklip med manden der slugte de mange kondomer

http://jp.dk/webt...geNumber=1

ubon lynge
Ja han slipper måske med 5 år i thai fængsel, men der skulle et 0 bag ved det 5 tal så han fik 50 år bag tremmer dt fjols Grin jeg har ikke en pind til overs for dem som har med det lort at gøre, for mig er der ikke en straf der kan blive høj nok til de menesker, de siger godt nok at hash høre til i den milde ende men det kan da ødelæg folk af, så hvor mild er det så Angry
Ubon.

Pibe

John
ubon lynge skrev:
Ja han slipper måske med 5 år i thai fængsel, men der skulle et 0 bag ved det 5 tal så han fik 50 år bag tremmer dt fjols Grin jeg har ikke en pind til overs for dem som har med det lort at gøre, for mig er der ikke en straf der kan blive høj nok til de menesker, de siger godt nok at hash høre til i den milde ende men det kan da ødelæg folk af, så hvor mild er det så Angry

Var han ike død???

Måske Lung Yao vil udybe lidtWink

Lung Yao skrev:
Og nu forlyder det at vedkommende australier er afgået ved døden.

M.h.b.i.h

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: