Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Slugte 65 kondomer med hash
|
|
|
Lagt på d. 28/04-2008 15:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Endnu har jeg ikke mødt nogen der er blevet klogere at høre på eller se på af at ryge hash eller spise det men jeg har nok ikke mødt de rette mensker. ![]() ![]() ![]() ![]() lindy |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 28/04-2008 15:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
lindyras skrev: jeg giver dig ret, alle jeg kender og kendte der røg og ryger daglig er helt bløde i hovedet og dem der siger at det ikke er skadeligt har ikke mødt dem jeg kender
Endnu har jeg ikke mødt nogen der er blevet klogere at høre på eller se på af at ryge hash eller spise det men jeg har nok ikke mødt de rette mensker. ![]() ![]() ![]() ![]() lindy Swed
|
|
|
|
|
Lagt på d. 29/04-2008 09:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
risbaronen skrev: laodenmark skrev: jsh71 skrev: Hvad fanden så længe det kun er hash, det da ikke engang så skadeligt som cigaretter er. Ja, det er en påstand. Dvs. At man dør af at spise alm.(cigaret)tobak ![]() ja det gør man da jeg ved ikke hvor meget der skal til for at slå et voksent menneske ihjel men ca. en cigarret er dødelig dosis for et spædbarn det har jeg ihvert fald læst en gang Ja hvis jeg skulle vælge at spise noget af det så helt klart en lille klump hash, det er jo bevisligt at hash kan bruges som medicin. Det har jeg nu aldrig hørt man kan med nikotin/cigaretter. ![]() ![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 29/04-2008 18:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
kan du ikke sende et par klumper ti george bush og anders fjog, så ville vi måske havde det lidt mere fredeligt omkring os, og en overdosis til ham bin laden (hvis han stadig er i live, hvad jeg tvivler på?) |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 29/04-2008 18:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
kvindemin skrev: kan du ikke sende et par klumper ti george bush og anders fjog, så ville vi måske havde det lidt mere fredeligt omkring os, og en overdosis til ham bin laden (hvis han stadig er i live, hvad jeg tvivler på?) Ja, for venstrefløjen har allerede røget hjernen ud for længe siden.... |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 29/04-2008 19:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
mod dumhed må selv guderne give fortabt |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 01/05-2008 10:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Ja, det er utroligt at folk stemmer på hashvrag |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 03/05-2008 21:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
faldt lige over et videoklip med manden der slugte de mange kondomer http://jp.dk/webt...geNumber=1 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 04/05-2008 00:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Ja han slipper måske med 5 år i thai fængsel, men der skulle et 0 bag ved det 5 tal så han fik 50 år bag tremmer dt fjols jeg har ikke en pind til overs for dem som har med det lort at gøre, for mig er der ikke en straf der kan blive høj nok til de menesker, de siger godt nok at hash høre til i den milde ende men det kan da ødelæg folk af, så hvor mild er det så
Ubon.
![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 04/05-2008 09:42
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
ubon lynge skrev: Ja han slipper måske med 5 år i thai fængsel, men der skulle et 0 bag ved det 5 tal så han fik 50 år bag tremmer dt fjols jeg har ikke en pind til overs for dem som har med det lort at gøre, for mig er der ikke en straf der kan blive høj nok til de menesker, de siger godt nok at hash høre til i den milde ende men det kan da ødelæg folk af, så hvor mild er det så ![]() Var han ike død??? Måske Lung Yao vil udybe lidt ![]() Lung Yao skrev:
Og nu forlyder det at vedkommende australier er afgået ved døden. M.h.b.i.h john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.