Se indlæg|
Skovturen i Dyrehaven
|
|
|
Lagt på d. 04/07-2008 22:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja d.30 august vil være fint at holde skovtur der,så er der også tid til at folk kan gøre sig klar til at komme med godt humør,madkasse,drikkevarer,legetøj til ungerne legetøj til de voksnebørn,en fodbold eller andet sjovt. Så pak tæppe, mad kurv og lidt legesager til børnene og få en hyggelig eftermiddag i skoven. mødested kl. 12:00 ved den Rødeport Klampenborg station. bamsen
Redigeret af d. 22/07-2008 14:03 |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/07-2008 23:29
|
|
øv da er der jo mosten race day http://mosten-mc....yindex.asp jeg ville ellers gerne ha taget en gang rundbold med jer ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 05/07-2008 01:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej alle Jeg kommer den 30/8. hvis jeg ikke skal stå helt alene ved den røde port
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 22/07-2008 12:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Vi sætter X i kalenderen og håber på godt vejr
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 22/07-2008 13:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Jeg er bare så misunderlig på jer allesammen![]() ![]() vil tænke på jer den 30. august. Håber i alle som møder op må have en god dag. |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 22/07-2008 15:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Kommer også den 30/8 glæder mig håber der kommer mange forsat god sommer til alle sammen ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/07-2008 15:17
|
|
Davs Ja så må vi håbe det bliver d.30 august. Nu er det jo lagt ud til afstemmning. bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/07-2008 06:30
|
|
Davser Nutte Ja det er godt du kommer, så er der en cola zero til bamsen ![]() ja vi ses d.30 august i dyrehaven bamsen |
|
|
|
| dardi |
Lagt på d. 26/07-2008 07:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 109 |
Jeg glæder mig til at komme og hilse på igen. Denne gang måske heldif at minThai kæreste kan deltage. Forventer at hun kommer uge 33 eller 34. Nu må vi se om hun vil. Ellers bruger jeg da Silvan-metoden og kommer selv. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/07-2008 07:58
|
|
Surt jeg kommer til djævleøen den 23 august, så jeg tager fandme ikke dertil 2 weekender i træk. Så jeg håber da i får en rigtig hyggelig dag i dyrehaven. |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/07-2008 10:24
|
|
Davs Jsh Ja det er lidt surt. Det ville ellers være meget rart at se dig i skoven sammen med de andre. Men vi skal nok hygge os alligevel,så kan vi andre jo drille nutte ![]() bamsen Redigeret af d. 26/07-2008 10:24 |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 27/07-2008 00:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Hej Bamse Hvis det bliver den 23 kommer jeg ikke skal til bryllup så for du ingen cola zero ![]() men du vil jo også kun drille mig
Redigeret af nutte d. 27/07-2008 00:29 |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 27/07-2008 09:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Hej Dardi Jeg tror da helt sikkert din kærreste tør komme med - hun kan jo møde en masse andre thaikvinder. Min kone kommer iøvrigt også fra Kalasin-området - hendes familie bor i byerne omkring søen "Lampau": "Nogn Khun See", "Tarhajan" osv. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2008 09:44
|
|
nutte skrev: Hej Bamse Hvis det bliver den 23 kommer jeg ikke skal til bryllup så for du ingen cola zero ![]() men du vil jo også kun drille mig ![]() Davser nutte Jamen jeg skal i dyrehaven d.30 august det har jeg hele tiden sagt. uanset hvad den afstemning siger. Det er heller ikke mig som har lavet den afstemning. Og kommer der ikke andre så er det ok, Jeg kan jo ikke tvinge folk til at komme ![]() Desværre. Men sidste år kom der mange,og det var dejligt, så jeg håber da at der kommer ligeså mange i år. ![]() D.23 kommer jeg under ingen omstændigheder Så hvis du kommer så er vi 3. ![]() bamsen Redigeret af d. 27/07-2008 09:49 |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2008 10:36
|
|
Skal lige høre hende når hun lander den 21. men er hun frisk kommer vi også |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2008 10:56
|
|
ezal skrev: Skal lige høre hende når hun lander den 21. men er hun frisk kommer vi også Davs Ja det ville da være dejligt ![]() bamsen |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 27/07-2008 13:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Ævser, -min kæreste lander først d. 06 september![]() Men tag nu godt med billeder, så vi andre i det mindste får noget af stemningen ![]() Mvh swedmark |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2008 14:57
|
|
swedmark skrev: Ævser, -min kæreste lander først d. 06 september ![]() Men tag nu godt med billeder, så vi andre i det mindste får noget af stemningen ![]() Mvh swedmark Davs Swed Ja detvar da ærgeligt,men du kan da godt komme alene det gør skam intet. Det er ren hygge,at vi mødes og snakker, og spiser lidt god mad. Så kom eendelig og vær med, bamsen |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 27/07-2008 20:05
|
Davs Swed Ja detvar da ærgeligt,men du kan da godt komme alene det gør skam intet. Det er ren hygge,at vi mødes og snakker, og spiser lidt god mad. Så kom eendelig og vær med, bamsen Hejsa Bamse, Tak for de venlige ord. Det kunne da godt være jeg skulle tage dig på ordet og deltage. ![]() Øøøhh, nu har jeg ikke helt være opmærksom på hvilken dag det blev, da jeg ikke regnede med at skulle med. Men så vidt jeg har opfattet er datoen endnu ikke bestemt? eller hür! Jeg har heller ikke stemt på nogen dato, da jeg ikke regnede med at skulle med. Er der nogen dato der er bedre end andre, he, he, he ![]() Mvh swedmark |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 27/07-2008 20:52
|
Var lige inde for at se afstemningsresultatet, men kan se afstemningen kører stadig, omend i minder udvalg. Så nu er spørgsmålet så hvad man skal stemme på ![]() ![]() Mvh swedmark |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.