Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Mange tak for de mange svar.
som folk har sagt var der ingen vej uden om DIS som førstegangsansøgende, så vi går i øjeblikket den tunge gang og venter på de nosser sig færdig der inde.
Ikke nok med at vi skulle vente 3 uger bare for at aflevere ansøgningen men nu har de været 5 uger om det inde i DIS og jeg får bare standard svaret med at de har forlænget sagbehandlingstid og man skal regne med 10 UGER fra de fik sagen.
jeg ringer hver uge og rykker og vil snakke med en sagsbehandler men har stadig ikke noget held med det.
det er utroligt frustrerende at de skiver 7-9 uger på hjemmesiden men at det i virkeligheden er 10-12 uger, hvis ikke mere.
hvis en som skrev at de behandler 500 sager om dagen passer, ville vores sagsbehandlingstid tage 6 dage da jeg får at vide at de har 3000 sager pt.
men virkeligheden er nok mere 50 sager om dagen.
Er utroligt irriteret som man nok kan forstå, men glæder mig til thaimarked på rådhuspladsen i weekenden sammen med børnene.