Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej Parkpean!!
Hvad er der galt??? Jeg har læst tråden igennem 3 gange, og kan ikke se hvad "Locturian" kan have skrevet der bringer dit pis i kog Medmindre det er en PB...
Så dæmp sproget, og de trusler om fysiske udfodelser!!!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Det aendrer nok ikke ret meget for alle har / finder lige hende som er anderledes og aldrig kunne finde paa at se hr. farang som en highway til hurtige penge...
Thailand er paa mange maader et dejligt sted paa jorden, men Thaier, de har noget at laere, hvad angaar omgang med andre mennesker.. Det er ikke bare os farang der bliver snydt og bedraget / talt beskidt om osv osv, det er simpelhen en del af Th. De nemme penge og loegnene styrer alt her. Mister Thaksin har saagar sagt paa TV at om et aar er der ingen fattige Thaier, gad vide om de alle skal have en pose penge, eller skydes. For Thailand er paa vej ned, saadan rigtig for alvor, det toer jeg godt paastaa.
Alt stiger her ude og den moderne verden finder sit indpas, med enorm arbejdsloeshed til foelge...
Hej lesi
jeg har også selv været høj tydende malkeko derude engang først i 80èrne, det ærger mig at jeg ikke har gemt alle mine breve fra dengang. det er virkelig noget man kunne slå sig på lårene af grin over i dag.
og tænk dig, jeg blev gift uden jeg viste det.. det var først da jeg sad i templet foran alle buddaerne det gik op for mig. hun kiggede da også lidt da jeg på mit sparsomme engelsk, spurgte om ikke de selv kunne gå i templet. og inden jeg så mig om havde jeg fået, jeg ved ikke hvor mange flasker lao kao og bajere... store singha, og de havde fået nyt lokum ny knallert OG EN KO... de opdagede jo mere lao kao jeg fik jo lettere haved jeg ved at sige ja.
Så helt dumme er de da ikke. og da jeg var rejst hjem var pigen gravid.. det kostede også en pæn pose
nå, men skidt med det nu er jeg gift igen.. på 18 ende år enda
Vi må jo allesammen være lidt mærkelige for vi kan jo vældig godt li det allesammen.