Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
et tilbud eller hvad ?????
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/05-2008 08:46
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Prasat. Jeg er hverken blevet sart, kronraget eller har ifoert mig orange toej.....jeg syntes bare ikke at saadan et link er passende paa en ellers serioes web-side. DTW, Danmarks stoerste side om Thailand.
Nu ogsaa med link til perverse sexrejser. Redigeret af Suk Rak Ning d. 16/05-2008 08:56 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/05-2008 09:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
For dem der ikke kan tåle det kan vel bare lade være med at læse det, hvor svært kan det være? Vi har vel ytringsfrihed herhjemme, og så længe det er sådan noget harmløst noget kan jeg nu ikke se noget galt i det. Det sgu da ikke være end at folk praler om hvor meget man boller udenom sin elskede, eller ens udbrud fordi man har fået for meget at drikke. Så vil jeg da indrømme noi's indlæg er sjovere ![]() ![]() |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 16/05-2008 10:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
helt enig jsh og prasat. Det er sgu da, og gå i små sko,hvis man ikke kan tåle og se sådan en webside, og helt ærlig hvor ligger det perverse henne??? Er det perverst at have sex? Jeg tror at det er en meget privat holdning hvornår perversiteten kommer ind i billedet....det thaizzen skriver er sgu da langt langt fra perverst.. Men ok, måske skal man forklare lillemor at de næste 10 år bliver det kun og atter kun missionær stillingen og kun hver lørdag og sandelig kun i sengen...vi skulle jo næppe støde nogen med perverse sex lege |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/05-2008 11:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
SUK SUK Kik i GOOGLE og se hvad perverse betyder ,før du smider om dig med ord du ikke forstår. lindy |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/05-2008 11:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Troede egentlig kun at det var Bastian der ikke havde fattet noget, men kan da se at flere foelger trop...........Orker ikke at bruge mere blaek paa denne traad, vi bliver jo alligevel ikke enige...TAK.. Jsh71, man er jo ligesom nodt til at klikke paa linket for at se hvad det er, ang ytringsfriheden, der har du jo ret, den benytter jeg mig ogsaa af !!! Mugge, hvis man vil paa sexferie, saa er jeg sikker paa, at der findes en masse links paa google... Og nej Lindy, jeg behoever ikke at google ordet pervers......Mange mennesker er perverse uden at de selv ved det, hvis du forstaar hvad jeg mener ....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 16/05-2008 12:01 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/05-2008 16:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Suk skrev: Underligt som meningerne skifter. Da udsendelsen om Thai'erne i Thy blev diskuteret her, ja da var denne mamasan jo naermest et udyr Mon dog, der var blot spekulationer fremme om at hun monstro var så ejegod og uselvisk som hun fremtrådte i udsendelsen, og om hun eventuelt måtte modtage penge for sin omfattende Kirsten Giftekniv-virksomhed, som kun er altfor almindeligt i thai-kredse. Suk skrev: men denne hjemmeside med Thailady faar ros til skyerne...........................Utroligt som et billede af en halvfed kvinde i sexet paaklaedning kan aendre visse menneskers doemmekraft.. hmm, det tror jeg nu ikke er den udløsende faktor - om jeg så må sige - men istedet et udtryk for generel tolerance. Hun spiller da med åbne kort, og så er den ikke længere efter min mening.At du nu lige med et er blevet en bonert ny-puritaner, kan da forståeligt nok undre en del, ikke mindst dine tidligere indlæg taget i betragtning. Mener jeg ikke noget ondt med, blot en generel observation. mvh rinpoche |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 16/05-2008 21:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
det er da rart at jeg ikke er den eneste der ikke fatter noget .... men det rejse koncept er da lige noget for folk der gerne vil se thailand for første gang uden alt det kedelige(templer, grand palace og china town ) hende massøsen fra silkeborg har fundet en lille niche som nok skal blive til en stor susces Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.
|
|
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 16/05-2008 23:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
noi skrev: faldt over denne her, ved ikke om den er seriøs eller ikke... Jo, hjemmesiden er skam meget seriøs - strictly business, der henvender sig til godtroende fjolser, der ikke selv ka' hitte ud af det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/05-2008 23:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
præcis cyberstar, lidt ligesom katten der er nødt til at binde en kotellet om halsen for at få hundene til at løbe efter sig... |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/05-2008 01:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Nej, hvor er I kloge alle sammen! Det er et link til en hjemmeside på"123", det er faktisk en privat hjemmeside! Forstår ikke I gider hidse jer selv op over det! ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 17/05-2008 03:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
det kunne også være endnu et "fuprejsefirma" ja jeg mener 20 fjolser indbetaler fra 11895.- d.v.s mindst 237.900.- lige ned i lommen. så lukker hjemmesiden. ja bare en tanke fra min side, man ved aldrig med de thaier. ![]() |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 17/05-2008 16:40
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
det var ikke min mening at gener nogen her på siden med linket, og hvis der er nogle der ønsker at forlade siden så er det jo op til vedkommende selv, det er jo trods alt et frit land vi lever i. fortsat god sommer til alle [img]http://www.odsif.dk/Billeder/sol03-3500-pixel-x-3500%20-%20ORIGINAL-net.jpg[/img] is not a valid Image.
noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 17/05-2008 23:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
jesperfrb skrev: Nej, hvor er I kloge alle sammen! Det er et link til en hjemmeside på"123", det er faktisk en privat hjemmeside! Forstår ikke I gider hidse jer selv op over det! ![]() ![]() ![]() fulstændig enig. til noi tror ikke at du fornærmer nogen med dette indlæg. det er jo bare en ting fra det virkelige liv. og den industri vil jo nok bestå uanset hvor gerne vi vil have den begravet. bortset fra dette er det jo nok fordi vi alle vil beskytte vores kære????? og ikke vil have vores thai kone/kæreste forbindes med dette liv. skrevet fra en der stadig elsker hans kæreste/kone på 9 ÅR heldigvis tror jeg det er gengælt ???? hun vil giftes med mig nu hjælp![]() kent |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.