Se indlæg|
Stable Lodge Bangkok oelpriser
|
|
| Boes |
Lagt på d. 05/06-2008 14:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jeg holder med jer... Det var sidste gang i " stalden" for mig. Man får meget mere for pengene på hotellerne ved siden af - bl.a. Nana hotel. Gør selv et google på: soi 4-8 sukumvit bangkok, og se hvilke muligheder der findes til helt rigtige priser og uden VAT og serviceafgift "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 22/08-2008 12:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Kan kun sige at Stable Lodge ikke er det samme mere. Priserne har altid været høje, men da Erik (Buddha) var der fandtes der atmosfærer, hygge og god service. Nu er service noget man skal lede længe efter. Maden er hmmm..OK, fornær BBQ den er direkte sundheds farlig. Værelserne er ikke pengene værd, selv 500bath ville være for meget. Bor selv på Landmark når jeg er i BKK. Det de lever på er at de har er hyggelig gårdhave med pool. Ellers syntes at Stable Lodge skulle stramme sig an. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 22/08-2008 14:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Er lige kommet hjem efter en dejlig ferie i Thailand og Cambodia , har haft 6 dejlige dage på Stable Lodge , vi fik en super god service, med dejligt værelse med udsigt til pølen, så herfra skal der ikke klages
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 22/08-2008 14:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
kanut skrev: Er lige kommet hjem efter en dejlig ferie i Thailand og Cambodia , har haft 6 dejlige dage på Stable Lodge , vi fik en super god service, med dejligt værelse med udsigt til pølen, så herfra skal der ikke klages![]() Ja nogen er nemme at gøre tilfreds. Mener når man skal betale ca. 1500bath for et værelse skal det være i orden og ikke slidte møbler og larmene aircon. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 22/08-2008 16:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg sover fint i stable lodge´s senge , og når jeg ikke sover sidder jeg som regel på altanen og bælle øl , og jeg er bestemt ikke nem at gøre tilfreds, jeg hygger mig bare på Stable lodge, og det har jeg gjort i de sidste 20 år, og det bliver jeg ved med ( og så har jeg jo råd til det
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 22/08-2008 16:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
1500THB for et værelse ...er det ikke billigt??
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 22/08-2008 16:50
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
pdrhan skrev: 1500THB for et værelse ...er det ikke billigt?? ![]() Alt er relativt. Men mener stadig at til den pris skal tingene være i orden. Jeg selv betaler en del mere på et andet hotel, når jeg besøger BKK, men der er tingene også 100% i orden. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 22/08-2008 16:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
kanut skrev: Jeg sover fint i stable lodge´s senge , og når jeg ikke sover sidder jeg som regel på altanen og bælle øl , og jeg er bestemt ikke nem at gøre tilfreds, jeg hygger mig bare på Stable lodge, og det har jeg gjort i de sidste 20 år, og det bliver jeg ved med ( og så har jeg jo råd til det![]() Hyg du dig bare videre. Nogen skal jo være tilfreds med Stable Lodge, ellers kunne Steffan og Jørgen jo ligeså godt dreje nøglen i.. Jeg kommer der kun for at møde venner som jeg har kendt i en årrække.Spiser der ikke mere efter jeg var mega syg efter deres BBQ.. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 22/08-2008 17:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg har aldrig spist på Stable Lodge, så jeg ved ikke noget om deres mad, jeg spiser helst på Suda Restaurant, på Sukhumvit Soi 14, og det tror jeg bestemt ikke er noget for dig Big-viking, jeg tror ikke at det er fint nok derimod er det ikke dyrt
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 22/08-2008 17:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
kanut. Kan godt forstå at du spiser henne ved kineserkonen på soi 14, det gør jeg selv engang imellem. God og billig mad. |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 22/08-2008 17:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Okay, så kan vi da blive enige om noget,
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 22/08-2008 17:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Her i Sattahip betaler vi på den lokale Bar og spisested 25 Bath for en Leo dåse øl. !!
Hr Olsson
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 22/08-2008 17:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Big-Viking skrev: pdrhan skrev: 1500THB for et værelse ...er det ikke billigt?? ![]() Alt er relativt. Men mener stadig at til den pris skal tingene være i orden. Jeg selv betaler en del mere på et andet hotel, når jeg besøger BKK, men der er tingene også 100% i orden. Betaler også selv mere end 1500THB når vi er i BKK - jeg skal sgu også ha´at tingene er iorden og alt fungerer....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 22/08-2008 17:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
På Chr 4 og Copenhagen Bar i Pattaya betaler vi for en flaske øl 60 Bath.
Hr Olsson
|
|
|
|
| BAKMAND |
Lagt på d. 22/08-2008 18:08
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
PDRHAN Vi har set at du har midler til at flyve Singapore og bo dyrt. Men vi er stadig nogle der kan nøjes med et rum til 1000 bath. Skiv hvis du har noget nyt eller et godt og billigt tip. du behøver ikke skrive at du bor og flyver dyrere end os andre |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 22/08-2008 18:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Har været i Bangkok mange gang med har nu aldrig spiste på Stable Lodge. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 22/08-2008 18:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
BAKMAND skrev: PDRHAN Vi har set at du har midler til at flyve Singapore og bo dyrt. Men vi er stadig nogle der kan nøjes med et rum til 1000 bath. Skiv hvis du har noget nyt eller et godt og billigt tip. du behøver ikke skrive at du bor og flyver dyrere end os andre Rolig nu BAKMAND.....du skal nok få nogle indput.....jeg bor skam ikke dyrt , det er billigt i min terminologi..Vi er altid 3 eller 4 personer der er afsted og vi vil meget gerne være sammen når vi er på ferie - det kræver jo lidt af hotelværelset´s størrelse - som regel en 2v lejlighed eller en stor suite hvor vi alle kan være - derfor ønsker jeg - og har intet imod det - at betale for det! Og ..., at jeg flyver Singapore Airlines , har absolut INTET med prisen at gøre... kan godt anbefale dig et godt og billigt hotel i pattaya hvor alt bare var iorden og free internethttp://pattayabay...fault.aspx Redigeret af pdrhan d. 22/08-2008 18:50 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/08-2008 18:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Til Thaikurt1 Du er virkelig ikke gået glip af noget,ved ikke at ha spist på stable lodge. Det er det værste lorte mad i thailand, hvis du kan li dig selv,så lad være med at spise der. Jeg ville også gerne bo bedre, men jeg nøjes med at bo til under 1000 baht,så er der råd til at bruge flere baht til andet. Men jeg er sgutte misundelig på jer som har råd til at bo godt, i har tjent jeres penge selv,og skal bruge dem som i har lyst til,vi andree er bare misundelig,bare se den bakmand, men han skulle finde sig et job,så er der råd til noget bedre. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 22/08-2008 21:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Thaikurt Køb rigeligt med imodium.. Lige meget hvad man betaler så forventer man en vis standard. På Stable er værelserne under al kritik. Alt er det næsten galt med.. Og for 1500 skal det være nogenluinde service på... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/08-2008 03:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg ville aldrig betale så meget for en overnatning. Hvorfor betale så meget for dansk mad når thaimad er lige så godt og bedre. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












, vi fik en super god service, med dejligt værelse med udsigt til pølen, så herfra skal der ikke klages





