Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Varme kilder
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 15/06-2008 20:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hot Springs findes også i nord! Øst for ChiangMai ligger Sankampaeng hvor man kan boble rundt i et svømmebassin eller leje en 'privat' hytte med et kæmpe badekar. På landevejen ml. Thaton og MaeChan- vejnummer 1089- ligger der to, Maliga og Silver Springs Farm. Uhh der er mange også et par stykker på vejen mod Pai- vej 1095. Landevejen ml.ChiangMai og ChiangRai er der også hul ned til det varme vand.... vh |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 17/06-2008 12:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Billede fra den før omtalte sted ved Krabi kan du se her: http://shurl.org/... Det andet hedder : Cristal water. (skal se at finde et par billeder derfra). Redigeret af Lung Yao d. 17/06-2008 12:56 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/06-2008 13:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Fra Sra Morakot i Klong Thom: [img] [/img][img] [/img] |
|
|
|
| CHINGCHOK |
Lagt på d. 18/06-2008 13:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Kilderne er virkelig et besøg værd. Den ovennævnte, ligger et stykke inde i junglen og selve turen derind er også en oplevelse. Området bliver kraftigt bevogtet. Vi så adskillige stærkt bevæbnede vagter, ikke bare med pistoler men også med maskinpistoler
จิ้งจก
|
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 18/06-2008 16:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Jeg forsøger at vise et billede fra Pong Dueat Ban Pa Pae Mit første forsøg med billede, så bær over med mig, hvis det mislykkes. Kalasi [IMG] http://i297.photo...l04061.jpg [/IMG] Redigeret af John d. 18/06-2008 17:03 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/06-2008 16:37
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Kalasi Tror du har prøvet at sætte et link ind. Du kan læse hvordan man sætter et billed ind her: http://www.dansk-...ad_id=5769 Vil ikke sætte dit billed ind her, det er så bredt at man skal scroole på siden for at læse teksten. Photobucket har en funktion der hedder resize brug den og billedet bliver under sidens bredde, så er du velkomme til at sætte det ind. Ok kan se det lykkedes for dig, nu skal du bare resize billedet på photobucket. Redigeret af John d. 18/06-2008 16:38 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 18/06-2008 16:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Jeg prøver igen. Vil en slette det store billede? Kalasi ![]() Pong Dueat Ban Pa Pae Redigeret af Kalasi d. 18/06-2008 17:02 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/06-2008 19:22
|
|
John, hvilket billed format (pixels) vil du mene er passende at bruge således at det passer til flertallet af brugerne her på dtw, uden at de behøver at være nødsaget til at scrolle? Man vil jo helst levere det bedste billede for at tilgodese flest mulige brugere. Måske basis for en afstemning? mvh rinpoche |
|
|
|
| AndersM |
Lagt på d. 18/06-2008 19:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Det var nogle spændende steder der er kommet billeder fra... Jeg tror jeg vil planlægge mine ture rund i landet, så jeg får set nogle af alle de steder i har fortalt om. Er ved at tegne stederne ind på et kort, så har jeg en change for ikke at snyder mig selv for de oplevelser i har haft ude i naturen. Håber der er flere som har opdaget andre hot springs... Og som vil skrive lidt om dem. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/06-2008 20:17
|
|
Ranongs varme kilder, og de er varme ![]() [img] [/img]Og et billede fra Krabis hot springs hvor konen gik over gevind med sin hair braiding ![]() [img] [/img] |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/06-2008 06:32
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
rinpoche skrev: John, hvilket billed format (pixels) vil du mene er passende at bruge således at det passer til flertallet af brugerne her på dtw, uden at de behøver at være nødsaget til at scrolle? Man vil jo helst levere det bedste billede for at tilgodese flest mulige brugere. Måske basis for en afstemning? mvh rinpoche Prøvede lige at lege lidt med det, og jeg vil sige max. 850 * xxx pixels. Så får man et billede i en pæn størrelse og jeg tror at det vil passe til flertallet af brugerne. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 19/06-2008 12:13
|
|
Det er noteret, takker John. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.