Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thailand til august
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 20/06-2008 15:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Næste gang jeg kommer til Thailand skal jeg helt sikkert til Chaing Mai, jeg har hidtil kun været syd midt og sydpå. Det hænger nok sammen med at jeg elsker vandet og stranden :-D Jeg kiggede lige på http://www.amazin... og hans priser ser da ganske fornuftige ud. Da jeg tjekkede hos FDM Travel her i Næstved var deres priser ca. 3-4 gange højere!!
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 21/06-2008 16:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Turen er vel lige denne her til 7900 baht inkl mad og fly til Chiang Mai fra Mae Hong Son efter endt tur eller? http://www.active...r_rafting/ Så blev dit link også aktivt John Redigeret af John d. 21/06-2008 16:51 |
|
|
|
| amazing |
Lagt på d. 21/06-2008 17:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Tak for komplimenten om min hjemmeside. Det er jo netop mit mål at få flest mulige besøgende på siden, men mht. billeder og priser på mine import-varer, så kommer det til at ligge stille i nogen tid, som jeg også skriver på hjemmesiden. Jeg lander igen i Chiang Mai på tirsdag og bliver derude i ca. 2 ½ måned, hvor al energi og tid skal bruges til at få mit nye, lille rejsebureau - ACM Travel - op at stå. Mange hilsener fra Peter Email: psoegaard@hotmail.com
Website: [url]www.amazingchiangmai.dk[/url] |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/06-2008 18:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Alt mulig held og lykke med foretagendet Peter! Din side er behørigt bogmærket. ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| amazing |
Lagt på d. 22/06-2008 10:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
Turen til Pai er meget lig den, du har fundet med riverrafting mv., men mit arrangement er jo med dansk guide/chauffør og indeholder bl.a. ikke en flyrejse retur fra Mae Hong Son. Arrangementet/turen er helt min egen og er ikke købt hos et bureau i Chiang Mai. Venlig hilsen Peter Email: psoegaard@hotmail.com
Website: [url]www.amazingchiangmai.dk[/url] |
|
|
|
| bobo22 |
Lagt på d. 26/06-2008 23:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej jens Det kunne ellers være en oplevelse uden lige, men desværre er vi ikke nået frem på det tidspunkt .Vi er nået frem til at vi skal til Krabi i første omgang, nu er billetten i hvert fald bestilt dertil, så må vi se hvad vi finder ud af når vi når frem, det er jo ikke første gang vi skal til Thailand, så vi ved jo hvor let det er at fragte sig rundt derude .Men tak for de fine bud, og til Jens, held og lykke med brylluppet ![]() Kh Bolette |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

.