Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor er Bent Jensen?
jens
Var der ikke noget med at bent selv skrev i den ophidsede debat ang ambassaden, at han skulle til DK senere på året og han i den forbindelse ville følge op på de uregelmæssigheder han mente foregik på ambassaden.
Men det væsentlige er at jeg mener at huske han selv skrev at han skulle til DK senere på året i den tråd.
Mvh
Jens

bangkoknielsen
Nej, Jens - At Bent havde planlagt Danmarksbesøg, har jeg hverken læst eller hørt tale om, - tværtimod skrev han i nogle af sine sidste indlæg på Thailand Forum, om en tur og ophold i Pattaya. - og i de allersidste fortæller han om undersøgelse og indlæggelse for sine øjenproblemer, der skyldes han sukkersyge - derefter er der ingen mulig kontakt med ham...
Som jeg før skrev, er jeg da glad for at ambassaden har oplyst, at Bent er i Danmark og ikke ligger hjælpeløs og alene i Thailand...
Dette er sådan set nok for mig, - men hvis Eddie, der siger han er er nær ven af Bent, vil berette lidt mere, tror og ved jeg, at mange ville sætte pris på dette...

Ifølge "KNAS" på www.thailand.dk debatforum er bent i danmark.

lindy

Anders And
Der sker nu det, som jeg frygtede.
'spand' kommer med fantasi grebet ud af den blå luft.
Jeg har slet ingen forståelse for personens gisninger.
Dette tjener ikke noget formål.

Bent Jensen sov stille ind i maj måned. Det var sukkersygen, der blev værre, og til sidst tog livet af min allerbedste ven.
Æret være hans minde.
Jeg beder inderlig om at lade Bent få gravfred.
Ærbødigst
Eddie

ps... havde godt nok tidligere skrevet, at jeg ikke ville kommentere mere, lad dette så være mine sidste ord i denne ulyksagelig sag.

rinpoche
hmmm ..... og jeg fik en mail fra Bent igår?

claus31130
RIP herfra...til ham der er død,ka godt lyde til at der er mere end en Bent Jensen

Claus

http://www.cs-web.in.th/
rinpoche
Der er vel næppe mere end een Bent Jensen der svarer på hans personlige email-adresse? Mystikken spreder sig......

sank
Shock Ja det måtte jo komme E mail i himlen Frown Jeg har altså fået en mail fra Bent idag. Heri beskriver han et alvorligt sygdomsforløb. Men er optemist og håber snart at medvirke i debatterne igen og rejse til thailand. Men kniber med øjnene. Mvh
ps håber Eddie kommer på banen med en forklaring ?

Helt ærligt hvad sker der her? Hvem skal man tro på, det kan da ikke være rigtigt, hvis Bent skulle være død at der er nogle der kunne finde på at lave det her med ham.

Jeg vil tro på hvad rin og sank skriver, for man skal vel håbe det bedste uanset hvad.

roald
Nu er der sikkert nye medlemmer som ikke ved hvem Bent Jensen er, jeg fandt lige en gammel tråd startet af Bent Jensen, hvor han starter en gættekonkurrence hvorfor man ikke må bruge mobiltelefon på den danske ambassade i bangkok, pusseløjerlig fætter

http://www.dansk-...rowstart=0

rinpoche
Eddie skrev:
Der sker nu det, som jeg frygtede.
'spand' kommer med fantasi grebet ud af den blå luft.
Jeg har slet ingen forståelse for personens gisninger.
Dette tjener ikke noget formål.

Bent Jensen sov stille ind i maj måned. Det var sukkersygen, der blev værre, og til sidst tog livet af min allerbedste ven.
Æret være hans minde.
Jeg beder inderlig om at lade Bent få gravfred.
Ærbødigst
Eddie

ps... havde godt nok tidligere skrevet, at jeg ikke ville kommentere mere, lad dette så være mine sidste ord i denne ulyksagelig sag.

DU har et forklaringsproblem!
Bent er i live og har det under omstændighederne godt, ved frisk mod og med spændende fremtidsplaner.
Jeg har hørt fra ham flere gange i hans uimiskendelige stil!

Johnson
det er sgu spændende nok det her...nice tråd..tror jeg hiver lidt popcorn frem..

goldwing
Han er lige her.......
http://www.thaila...ostcount=4

Så helt død er han sgu ikke....

Rystende at læse her i denne tråd, om at han skulle være død.......
jeg siger bare...Shock AngrySadAngry
Sad
Redigeret af goldwing d. 25/09-2008 23:15

Ja goldwing det er da rystende at der er nogle der kan finde på og skrive nogle som død, de skulle skamme sig siger jeg bare.

ubon lynge
Ja det er utroligt hvad folk kan finde på at skrive, jeg tror nok jeg vil kigge noget hvis ens egen døds annonce var i avisen en dagShock
Men der er jo nogen som får en høne til en hane så det må siges at de er meget dygtigeGrin
Ubon.

Pibe

Hvis ikke eddie kan komme med en meget god forklaring, synes jeg afgjort det er til rødt kort.Sad

Payanak
ABEKATTEN skrev:
Hvis ikke eddie kan komme med en meget god forklaring, synes jeg afgjort det er til rødt kort.Sad

Ja, der må da være grænser for svinestregerne!!!

Bjarne
Vi kan så glæde os over det gamle ord:
Den der lyves død, lever længe.

Bjarne

og i japan (landekode 81) Grin velkommen tilbage fra de døde Bent Smile

Ja der må være grænser for hvad man kan sende ud i det offenlige rum selvom B.J ikke er en af mine faroritter.

EDDIE bør komme med en meget god forklaring,ellers et rødt kort

lindy

Spring til debat: