Se indlæg
 Udskriv debat
ØV ! ØV ! og atter ØV ! Vedr. Bonuspoints/miles
surin999
så så i må ikke være efter jager det er da kun naturligt at hans kærste er ved at brække sig ind imellem Grin: det er fuldt forståligt at jagers kærste må tage nogle små skarpe for kun at brække sig en gang imellem over ham men hvis det var mig ville jeg nu brække mig hele tiden alligevelGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Redigeret af surin999 d. 27/03-2005 10:12
Surin er død længe leve Surin999

surin999
torben mustang skrev:
Tak jeg prøver at tale med Tyge på Thai Air måske han kan hjælpe mig med oversættelsen.Jeg forstår ikkke at Surin 999 har svaret ,han plejer ellers at være hurtig med et svar.

jeg svare på det jeg ved noget om eller har erfaring i Grin
Surin er død længe leve Surin999

oleskyum
Hej Kim og falang yao.

Er det jer der giver bonus point for den bedste eller største
ubehagelighed.

Kan i ikke lige nævne de helt eksakte regler, så alle har en chance for at skrabe noget bonus sammen.GrinCool

jc
Til falang yao,

Jeg ved ikke helt præcist, hvordan du formår at blande forsikringspolicer ind i debatten, men glæder mig til at læse dit indlæg om W/V billetter tirsdag.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

falang yao
DE LUNKNE ER FOLK, SOM KENDER SANDHEDEN, MEN SOM KUN GØR DEN GÆLDENDE SÅ LÆNGE DET PASSER MED DERES INTERESSE;SOM DERUDOVER OPGIVER DEN .

Blaise Pascal . 1623-62
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Rasmus
Hej Falang Yao
Nu er du jo helt filosofisk kære Falang Yao.
Forvent nu ikke - at den siver ind alle steder!
Rasmus

Webmaster
Uhh, alene Pascal's navn får mig til at tænke på programmeringssproget Pascal....
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
falang yao
Hi folks,

Tyge var syg i dag,og Kenneth hans "højrehånd" var travlt optaget , så jeg prøver igen i morgen med at få et svar.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hi FOLKS, Sad - Sad - Sad - Sad - Sad- Sad

Så er den DÅRLIG nyhed frem.

Billetter købte for rejser efter den 1-6-2005 af V-W klassen giver ikke bonus points/miles mere.

Jeg argumenterede for at de mennesker som har købt og betalt en rejse til fx. AUGUST eller frem ( SORRY NOLF) bliver straffet ,selv om de var i "god tro" da de bestilte den rejse . Man (Thai Inter) var "forstående"at de virkede "uretfærdigt", men desvære var det intet at hente.

ØV ! ØV ! og atter RØV ! undskyld jeg mente ØV !.

M.v.h., M. Rasmussen Sad
falang-yao@dansk-thai.dk

jc
Hej falang yao,

Så er der alligevel sund logik i rejsebranchen Cool, selvom det ganske rigtigt er uretfærdigt for dem der købte billetterne i god tro.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

Spring til debat: