Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
ØV ! ØV ! og atter ØV ! Vedr. Bonuspoints/miles
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 27/03-2005 10:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
så så i må ikke være efter jager det er da kun naturligt at hans kærste er ved at brække sig ind imellem : det er fuldt forståligt at jagers kærste må tage nogle små skarpe for kun at brække sig en gang imellem over ham men hvis det var mig ville jeg nu brække mig hele tiden alligevel![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Redigeret af surin999 d. 27/03-2005 10:12 Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 27/03-2005 10:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
torben mustang skrev: Tak jeg prøver at tale med Tyge på Thai Air måske han kan hjælpe mig med oversættelsen.Jeg forstår ikkke at Surin 999 har svaret ,han plejer ellers at være hurtig med et svar. jeg svare på det jeg ved noget om eller har erfaring i
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 27/03-2005 11:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Hej Kim og falang yao. Er det jer der giver bonus point for den bedste eller største ubehagelighed. Kan i ikke lige nævne de helt eksakte regler, så alle har en chance for at skrabe noget bonus sammen. ![]() ![]() |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 28/03-2005 16:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Til falang yao, Jeg ved ikke helt præcist, hvordan du formår at blande forsikringspolicer ind i debatten, men glæder mig til at læse dit indlæg om W/V billetter tirsdag. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 28/03-2005 22:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
DE LUNKNE ER FOLK, SOM KENDER SANDHEDEN, MEN SOM KUN GØR DEN GÆLDENDE SÅ LÆNGE DET PASSER MED DERES INTERESSE;SOM DERUDOVER OPGIVER DEN . Blaise Pascal . 1623-62 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 28/03-2005 23:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Hej Falang Yao Nu er du jo helt filosofisk kære Falang Yao. Forvent nu ikke - at den siver ind alle steder! Rasmus |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/03-2005 23:11
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Uhh, alene Pascal's navn får mig til at tænke på programmeringssproget Pascal....
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/03-2005 18:00
|
|
Hi folks, Tyge var syg i dag,og Kenneth hans "højrehånd" var travlt optaget , så jeg prøver igen i morgen med at få et svar. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 31/03-2005 14:26
|
|
Hi FOLKS, - - - - - ![]() Så er den DÅRLIG nyhed frem. Billetter købte for rejser efter den 1-6-2005 af V-W klassen giver ikke bonus points/miles mere. Jeg argumenterede for at de mennesker som har købt og betalt en rejse til fx. AUGUST eller frem ( SORRY NOLF) bliver straffet ,selv om de var i "god tro" da de bestilte den rejse . Man (Thai Inter) var "forstående"at de virkede "uretfærdigt", men desvære var det intet at hente. ØV ! ØV ! og atter RØV ! undskyld jeg mente ØV !. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 31/03-2005 18:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej falang yao, Så er der alligevel sund logik i rejsebranchen , selvom det ganske rigtigt er uretfærdigt for dem der købte billetterne i god tro.mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

: det er fuldt forståligt at jagers kærste må tage nogle små skarpe for kun at brække sig en gang imellem over ham men hvis det var mig ville jeg nu brække mig hele tiden alligevel

-