Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Måske en thaifest igen
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 09/08-2008 21:04
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
Når man køber mad så ståtter man vil også nogle. Jeg har ikke så mange penge så jeg skal gå og støtte hist og her .................................................................................................... så man siger her i thailand "up to you"
Redigeret af dutling68 d. 09/08-2008 21:09 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2008 21:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Seriøst, hvis man er utilfreds, så bliv dog hjemme og pil navle. Jeg har kum rosende tanker til folk som bruger tid på at angere sådanne arngemanger. Køb brød og pålæg i netto, og lad A.P møller tjene penge.. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 10/08-2008 06:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Jeg fatter ikke at folk brokker sig over at det koster 100kr , der er masser af udgifter til sådan en fest, og hvad er 100kr idag?. Jeg syntes at det er godt at der er nogle som gider have besværet med at lave fester og andre arrangementer Swed
|
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 10/08-2008 07:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Ja det må man sku nok sige det er at gå i små sko.......100 kr er jo ingenting i dk idag |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 16:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Var der nogen herfra som var til den thai fest Og hvis ja, vil i så fortælle lidt om det. ![]() bamsen |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 11/08-2008 17:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Thaifesten .. NEJ var der ikke og kunne ikke drømme om det ! Men efter hvad man høre ,blev der vist skabt mange nye kontakter ! ![]()
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 12/08-2008 12:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
De sidst to gange jeg var der var der så overfyldt at man næsten ikke kunne bevæge sig rundt og slet ikke få siddeplads ved musikken. Det skriger på at de skal finde et større sted. Forresten, er der nogle der har hørt om et dansk arrangement i September hvor "eat" / bonglang (fra Isan, laver musik og koncert-DVDere) kommer? Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 12/08-2008 13:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
der var i hvert fald ikke overfyldt denne gang der var kun halvt så mange mennesker som der plejer ellers lignede arangementet sig selv som det plejer at være Redigeret af risbaronen d. 12/08-2008 13:35 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/08-2008 16:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
christian-s skrev: ............................................................................... Forresten, er der nogle der har hørt om et dansk arrangement i September hvor "eat" / bonglang (fra Isan, laver musik og koncert-DVDere) kommer? Hej Christian-s, Ja, det er GAV (fra Ban Gav-Halmtorvet 44) og hendes lille bror "Tå", som skulle arrangere en thai fest i Mørkhøj Hallen, LØRDAG d. !3 September. Jeg ville prøve at se om det kan lykkes mig at skaffe flere detaljer om begivenheden. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 24/08-2008 21:23
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Ja den blev så vist på thai TV idag hvor der blev sunget fødselsdags sang for dronningen. Såvidt jeg kunne se var der ikke mange i salen, det så ud som om der var flere på senen, så der har mugligvis været et underskud, ved ikke. dr.dem |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 27/08-2008 19:58
|
Tak Lung Yao, så skal konen og jeg et smut til Mørkhøj Hallen
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 29/08-2008 00:43
|
|
For jer som har Thaitv.tv på deres PC , kan I se der hvem der drejer sig om : http://www2.thait...fault.aspx Under rubriken TV Shows / Music TV SHOW BIZ => Side 4 : ชื่อภาษาไทย : โปงลางสะออน-อะเมซิ่งไทยแลนด์ English Title : Ponglang Sa On - A Me Sing Thailae พิธีกร: กุ้ง สุธิราช, เดอะ สะล้อ, บิว กัลยานี, จินตรา พูนลาภ จำนวนแผ่นทั้งหมด : 3 Desvære var de poster som de har lavet kun i A3 format. Billet prisen er sat til : voksne 200kr, børn 100kr. Redigeret af Lung Yao d. 29/08-2008 00:44 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 11/09-2008 17:20
|
Så er det i morgen at der er koncert, vi ses (har billetter på række 23)
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/09-2008 18:19
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
christian-s skrev: Så er det i morgen at der er koncert, vi ses (har billetter på række 23) I morgen ? Er det ikke først lørdag ? I hvert fald lørdag jeg fik skrevet i nyheden om det. - Thai fest på Nørre Gymnasium i København Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/09-2008 19:32
|
|
I morgen ? Er det ikke først lørdag ? I hvert fald lørdag jeg fik skrevet i nyheden om den. JO, det er bare Christian-s som ville være i god tid da han er bange for : <<De sidst to gange jeg var der var der så overfyldt at man næsten ikke kunne bevæge sig rundt og slet ikke få siddeplads ved musikken .>> INGEN fare for det denne gang da p.t. er det kun solgt lidt over 500 billetter.Måske kommer Ingolf og støtter "en god sag".
Redigeret af Lung Yao d. 11/09-2008 19:38 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/09-2008 19:52
|
|
christian-s skrev: Så er det i morgen at der er koncert, vi ses (har billetter på række 23) Det gører vi nok, dog ikke i morgen, da jeg har en aftale på Amager Hospital om en DC Konvertering(batteri opladning), der skulle have været foretaget i dag men blev aflyst p.g.a. for "lav puls".
Redigeret af Lung Yao d. 11/09-2008 19:57 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 20/09-2008 19:00
|
Det var jo en fin koncert og min kones fætter var glad for at se Duan. Det var sjovt at se deres forberedelser i sminkerummet i kælderen, jeg håber de har bedre forhold når de holder koncerter for 10-tusindvis af publikummer i Bangkok. "Eat" var også forbi vores hjem et par timer søndag så han kunne se hvordan almindelige danskere bor. Nu skal jeg bare finde et sted at hænge en 3*3 meter stor plastikplakat med underskrifter på ![]() Jeg sender nogle billeder til webmaster som supplement til de udemærkede billeder der allerede er lagt op. Redigeret af christian-s d. 20/09-2008 19:01 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 16/10-2008 13:28
|
Har ikke lige fået sendt de billeder endnu, nu står kameraet ved PC'en, så der skulle være en chance nu Så'n går det når man har for travlt ...
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 06/09-2009 21:34
|
Der gik næsten et år, men nu er der sendt billeder til webmaster
|
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 06/09-2009 21:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

INGEN fare for det denne gang da p.t. er det kun solgt lidt over 500 billetter.