Se indlæg
 Udskriv debat
Forsikring
goldwing
Wendie skrev:
Nå så kom skemaet ikke med:
aldersgruppe 26-44
USD: 8042 all incl.
aldersgruppe 45-59
USD: 9963 all incl.
Begge helt uden selvrisiko.

Jeg har godtnok ingen anelse, men syns nu det lyder voldsomt dyrt at skal betale næsten 10.000$ om året
Kan vel få en forsikring ved Gauda for det samme beløb i kroner ca.

sank
Ja siste rejse til Thai. 830 kr. pr md hos IHI Gauda vil ikke have noget at gøre med gamle og nogen der har været syge Angry Næste gang planlæger jeg 2 md. på inboforsikring og resten hos IHI Smile

thaikurt1

Jeg har en forsikring gemen en stor bank her den betale jeg 21.00 bath om året og 13.00 for min kone.

http://nej
scanca
IHI 6045dkk for 1år jeg er 53

goldwing
sank skrev:
Ja siste rejse til Thai. 830 kr. pr md hos IHI Gauda vil ikke have noget at gøre med gamle og nogen der har været syge Angry Næste gang planlæger jeg 2 md. på inboforsikring og resten hos IHI Smile

Du skal lige tale med selskabet du har indboforsikring først, for der kan opstå problemer hvis du får brug for hjælp i overgangsperioden mellem de 2 forsikringer.

Jeg fik det råd af mit, at det er bedst at have alle måneder i samme selskab.
Hvis du ligger alvorlig syg og måske skal sendes hjem i overgangsperioden..... hven er det lige der skal betale..... siger de.

Derfor valgte jeg at opsige den 1 mdr. årlige forsikring der og tegne fuld periode i Gauda.

Så husk lige at tjekke dette inden du / I rejser

sank
Ja det er rigtigt goldwing, og vi har haft diskosion med selskabet Angry de var modvilige, så vi spurgte Forsikrings ankenævnet og de siger at det er ok Smile

Jake
Europæiske Rejseforsikring har også en Global sygeforsikring, der hedder NHC; se mere her:
http://www.nhcglo...spx?id=911

Suk Rak Ning
AIA.........1 aar ca. 25K-THB.........Jeg skal selv ha' tegnet en, en af dagene............Jeg vender tilbage med flere oplysninger...

ps. jeg er 45 aar......Wink
Redigeret af Suk Rak Ning d. 08/08-2008 03:58
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Suk skrev:
AIA.........1 aar ca. 25K-THB.........Jeg skal selv ha' tegnet en, en af dagene............Jeg vender tilbage med flere oplysninger...

ps. jeg er 45 aar......Wink

Hejsa suk

Jeg vil bare spørge om du først skal have en forsikring nu efter så mange år? Eller skal du bare have en ny forsikring?

Boes
Efter at have sammenlignet BUPA - England, IHI - DK og BUPA - Bangkok, valgte jeg BUPA Bangkok som giver mig en platinum forsikring dækker worldwide undtagen USA & Canada, inpatient only, ingen tandting op til 5 millioner Bath/sygdom/år for THB 55.000 og man bliver ikke udforsikret ved 70 år. Max 59 år når forsikringen oprettes.
Det var ca.1/4 af hvad BUPA England og IHI krævede for samme forsikring, så man skal sørme se sig godt for.
Har haft brug for forsikringen 1 gang og nul kringel.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

msr - Martin Rasmussen
Hej Alle

Jeg har i starten af denne tråd skrevet at jeg vil vende tilbage med en slags oversigt over helbredsforsikringer i thailand..
Jeg har ikke opgivet projektet endnu, men må erkende det tager MEGET lang tid at samle den relevante information, så man kan danne sig et overblik..
Jeg har desværre ikke meget tid tilovers, da jeg arbejder med mange opgaver udover mit 8-16 job..

Forsat god dag

Msr

http://www.winepusher.dk
ben
Wendie; jamen hvor MEGET daekker de saa? Der er ingen belob naevnt. Jeg VED at de daekker MEGET (manglede bare til US10k/year) men det er ikke uendeligt.

Skaal!

goldwing skrev:
Wendie skrev:
Nå så kom skemaet ikke med:
aldersgruppe 26-44
USD: 8042 all incl.
aldersgruppe 45-59
USD: 9963 all incl.
Begge helt uden selvrisiko.

Jeg har godtnok ingen anelse, men syns nu det lyder voldsomt dyrt at skal betale næsten 10.000$ om året
Kan vel få en forsikring ved Gauda for det samme beløb i kroner ca.

ben
Huh? 2100 Baht? eller 21000 Baht? Du faar nok ikke meget daekning for 2100 Baht/aaret. Kan du fortaelle mere om den incl. daekningsbelob/begraensninger Etc.?

Er Banken hemmelig? Wink

Skaal!

thaikurt 1 skrev:

Jeg har en forsikring gemen en stor bank her den betale jeg 21.00 bath om året og 13.00 for min kone.

smiley
jeg er 45 aar og har lige tegnet forsikring hos muang thai insurance,den koster om aaret 15000baht helse,ulykke og liv.

smiley
seg er 48 aar,jeg har lige tegnet forsikring hos Muang thai insurance den koster 15000 Baht om aaret, det er for liv,ulykke og helse. I kan BLA.henvende jer i karsikorn bank og faa mere at vide.

ben
Smiley; fint men hvor meet daekker den for? Beloebsgraenser?
Meget vigtigt naar man sammenligner!
Skaal!

Spring til debat: