Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
SKILSMISSE ????
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 09/07-2008 18:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Ja nu har han måske fundet en bedre thaipige, måske hende han har nu ikke er en god kone. Det ved man jo ikke, han han virkeligt sagt det er en luder han har fundet Eller er det noget du gætter på. eller sætter du bare alle thaipiger som ludere ja det er der nogen som gør |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/07-2008 18:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er dog helt utroligt, Sonny prøv lige at læse allerførste indlæg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg finder ikke på noget, det står skrevet i indlægget, helt ærligt, hvor svært kan det være at læse dansk? |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/07-2008 18:52
|
|
god kone eller ej.. vi kender ikke baggrunden. Men derfor skal man ikke slå på piger fordi man ikke kan holde næsen væk fra eh.. kagedåsen.. Så er det bedre at slå op, blive skilt på en ordentlig måde. Jeg er bare bange for pigen ender med at gå tilbage til manden, da hun ellers (tror jeg) risiskerer at blive udvist. Håber hun er gået til politiet med sagen, er han blevet dømt for hustru vold kan han ikke få en ny pige til landet og være sammen med hende indtil han bliver træt af hende. Jeg håber du har kontaktet den advokat jeg har givet dig mailen til. Haue: Vil gerne høre hvad der sker i sagen, og du er velkommen til at maile mig. du har jo addressen |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 10/07-2008 06:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
hvis hun bliver sepereret eller skildt, forsvinder grundlaget for opholdstilladelsen og hun bliver udvist øjeblikkeligt ikke så meget pis der us er rimeligt ligeglade med hvor sød hun er. og ja der er sikkert 2 sider af denne sag, han ville vel ikke gå på jagt efter noget andet hvis han havde det godt i sit ægteskab. prasat |
|
|
|
| ghj |
Lagt på d. 10/07-2008 07:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
hej igen Min kone har lige sagt at hendes ven er flyttet tilbage til hendes mand????? så nu er min kone sur og siger at vi sgu ikke skal hjælpe hende mere HVORFOR GÅR KVINDER TILBAGE TIL MÆND DER SLÅR DEM??????? jeg forstår det ikke!!!!!!!! jeg siger tak for hjælpen herinde MVH Haue ps: det kan være at hun venter på at han slå hende så hårt at hun skal på syghuset, fordi så er hun sikker på at få lov til at blive i DK MAN SKAL IKKE GØRE DET SVÆRERER END DET ER......
![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/07-2008 07:46
|
|
Davs Ja jeg ved vi har et medlem som blev skilt, Fordi hans kone ville ha en bedre mand = mange penge Så hun gjorde alt muligt for at han skulle slå hende så det kunne ses. Men han ville ikke slå hende. Så truede hun med kniv, så han måtte til sidst flytte, fra deres lejlighedog så søge skilsmisse, men hun var ikke glad, fordi hun fik ham ikke til at slå. Så indimellem så vil pigerne ha nogen på hovede så det kan ses, for at udnytte det,desværre. Så hun fik sin skilsmissse, og fik den ældre mand på over 70, som hun ville ha fordi han havde gode penge. Sådan kan det også være i et forhold. Men det er nu ikke for at blande de her 2 sammen, men for at fortælle om at nogle af pigerne er utroligt udspekuleret, og at andre thaipiger i danmark hjælper dem med deres planer. ![]() ![]() bamsen ha en god sommer ![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 10/07-2008 08:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Haue skrev: hej igen Min kone har lige sagt at hendes ven er flyttet tilbage til hendes mand????? så nu er min kone sur og siger at vi sgu ikke skal hjælpe hende mere HVORFOR GÅR KVINDER TILBAGE TIL MÆND DER SLÅR DEM??????? jeg forstår det ikke!!!!!!!! Nej Haue det er ikke noget vi normale personer ved noget om, men det sker alt for mange gange at de flytter tilbage, vi har også prøvet at hjælpe en og det gik lige så hun gik også tilbage, og får i dag en på hovedet engang imellem. Bamsen jeg kan kun give dig ret i at der også er nogle som kun er ude efter penge, om så man er 30 år eller 75 år er de lige glade med bare der er penge, jeg har også set nogle som hjælper hinanden med at komme væk fra en for så at finde en ny med flere penge
Ubon.
![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/07-2008 12:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Kan da lige sige at man også kan blive skilt, fordi man vokser fra hinanden, lige som i danske ægteskaber. Det er desværre sket for mig selv![]() ![]() Og en rettelse til "bangkoknielsen": Man kan kun blive skilt med det sammen, hvis: Utroskab, eller man har boet hver for sig i mindst 2 år! Ellers kræver det minimum 6 månders seperation! Har været på statsforvaltningen i sidste måned! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 10/07-2008 18:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Kære Jesper! Nu skrev jeg, at såfremt parterne er enige eller der i forholdet kan bevises utroskab eller voldelig adfærd eller for forholdet ødelæggende kriminelle handlinger, så kan skilsmisse bevilges omgående... Men det er da rigtigt, at nogle må, eller foretrækker, at vente til de kvart- eller halvårlige møder på statsamtet... Held og lykke Jesper - jeg håber i vokser sammen igen - men tag nu din solotur til Thailand på søndag - måske ses vi i lufthavnen, da vi selv venter gæster mandag morgen... Go´tur og pas godt på dig selv... Jorn |
|
|
|
| mgj |
Lagt på d. 10/07-2008 18:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 68 |
Haue skrev: hej igen Min kone har lige sagt at hendes ven er flyttet tilbage til hendes mand????? så nu er min kone sur og siger at vi sgu ikke skal hjælpe hende mere HVORFOR GÅR KVINDER TILBAGE TIL MÆND DER SLÅR DEM??????? jeg forstår det ikke!!!!!!!! jeg siger tak for hjælpen herinde MVH Haue ps: det kan være at hun venter på at han slå hende så hårt at hun skal på syghuset, fordi så er hun sikker på at få lov til at blive i DK Jeg og min kone er også involveret i denne sag, og hun har også henvendt sig hos os. Vi farer dog ikke i det offentlige rum og sviner folk til, ej heller drager vi hurtige konklusioner!!!!! Jeg har fortalt pigen om en advokat der kan hjælpe hende, samt vi har en god kontakt til en jurastuderende (der taler flydende Thai), som har hjulpet os et par gange med papirer. Yderligere kender han systemet og reglerne godt! Nu har jeg samtidigt, modsat dig Haue, mange års erfaring med samliv (ægteska , da min eks og jeg trods alt var sammen i 25 år, og TRO MIG DER ER INGEN SAMLIV UDEN KRISER!!!!!!!!!!! men kriser kan klares eller pasere af sig selv, og man behøver ikke fare op som trold af en æske, fordi man tror at man er ekspert i samliv efter 1½ år!Jeg holder ikke med nogen af parterne, da en sag ALTID har 2 sider, og billiger absolut ikke utroskab eller måske kynisk beregning af "bedre" ægteskab. STOP nu med at hænge folk ud, og beskylde dem for alt muligt, og hverken du eller jeg har set hende få tæv eller møde op med blå øjne, vi har hørt om at de begge er gode til at slå på hinanden når bølgerne går højt. Lad dem nu forsøge at løse deres problemer i fred og ro, og lad din kone vurdere hvad der skal gøres, tro mig der er mange til at træde til hvis det er nødvendigt!! Martin Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.