Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Bagage (minmal eller fuld opbakning)
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 17/07-2008 13:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
John skrev: Utroligt så følsomme nogen er!!!!! Ja, det har du ret i John. Livet er ikke altid en dans på roser, at väre gift med en Thai Så derfor har jeg også holdt mig fra siden et par dage, for at ikke lave flere dumheder ![]() Det värste er dog, at jeg tror at Rin. har ret. Mit thai er alt for dårligt, er og forbliver matematiker, så jeg spurgte konen, og hun kom med de 2 ord jeg skrev. Bagefter sagde jeg til hende, at det blev protester, og hun forklarede, at selvfölgelig står det på thai, og så er hun usikker på om der nu også står de ord jeg skrev. TAK FOR KAFFET !!SÅ RIN, EN STOR UNDSKYLDNING. Vil dog stadig påstå, at det er meget dyrere at vaske gemmen hotellet! Nu når jeg er igang med undskyld, må jeg hellere give Webmaster og Suk en også. Var ude med riven for en tid siden mod de to, i en sag som jeg ikke havde noget at göre med, og ikke burde blande mig i. SÅ WEBMASTER OG SUK, OGSÅ EN STOR UNDSKYLDNING. Redigeret af ingolf d. 17/07-2008 13:51 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 17/07-2008 17:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
SÅ RIN, EN STOR UNDSKYLDNING. Ingen grund til det Ingolf, vi var blot uenige, det hænder i et debatforum ![]() Vil dog stadig påstå, at det er meget dyrere at vaske gemmen hotellet! Det har også altid været min oplevelse. Hav en fortsat god dag. mvh rinpoche |
|
|
|
| andersfoto |
Lagt på d. 17/07-2008 18:17
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 83 |
Jeg plejer kun at taget tøj med til de første par dage og så købe / få det vasket efter hånden det er nødvendig. Men husk endlig at få dit kamera med. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

TAK FOR KAFFET !!