Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Jeg spurgte om noget........
|
|
| John |
Lagt på d. 14/07-2008 16:47
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Nørre Gymnasium, Mørkhøjvej 78, 2700 Brønshøj
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Basse1 |
Lagt på d. 14/07-2008 19:22
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Nåååå ja den fik jeg nemlig frem på google og gulesider...Nørre Gym...1000 tak ![]() Mvh Henrik Hej alle :-)
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/07-2008 19:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Nu ved jeg ikke om du har været i Thailand Basse1. Blot hav dette i baghovedet, i Thailand er så at sige alle danskere attråværdige i forventningen om deres økonomiske formåen. I Danmark er kortene vendt om, der er det thailændere der er populære, og de kan vælge og vrage. Hvis du ikke løber ind i nogle, så prøv at blive introduceret til nogle via thailandske veninder/bekendte. Det virker bedre end at lave det "opsøgende arbejde" selv ![]() Held og lykke. mvh |
|
|
|
| Basse1 |
Lagt på d. 14/07-2008 19:51
|
|
Hej der rinpoche Jo har lige været der 2 gange 3 uger i dette halv år, for første gang i mit liv... Men nu kender jeg jo ikke nogen thai mennesker her hjemme...sååå det er jo lidt svært at blive introducerede ![]() men ellers takkkMen det kunne selvfølgelig også være der var nogle der så tråden.....og småske gav info videre, det var nu ikke meningen, men man kan jo ikke vide hvad der sker i denne verden ![]() Mvh basse Hej alle :-)
|
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 14/07-2008 20:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
prøv tll der er nogle thai der er i danmark,
Swed
|
|
|
|
| Basse1 |
Lagt på d. 14/07-2008 20:35
|
|
Hvad er nu tll det siger jo intet......
Hej alle :-)
|
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 14/07-2008 21:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
http://www.thailo... ![]() |
|
|
|
| Basse1 |
Lagt på d. 14/07-2008 21:25
|
|
Ja ok.....og så var det jo så man ikke liiiiige havde læst starten af mine spørgsmål......... Det er en thaipige her i danmark jeg søger.......ellers tak
|
|
|
|
| ZxY |
Lagt på d. 14/07-2008 21:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
swed skrev: prøv tll der er nogle thai der er i danmark, tll = www.thailovelinks... Og jo, har læst hele tråden.. ![]() |
|
|
|
| Basse1 |
Lagt på d. 14/07-2008 22:05
|
|
Okai og takker også ![]() Men ja søger nu her i danmark
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 14/07-2008 22:28
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Basse1 skrev: Nå bamse fatter Lige meget hvor jeg søger google krak de gulesider finder jeg ikke mørkhøj gynmasium...såååååå, nogen der kan hjælpe med adressen....?? Mvh basse Hejsa Basse, Vi plejer, hvis muligt, at poste nyheder om arrangementer på forsiden af DTW. Du kan se lidt af de gamle nyheder om arrangementer på: http://www.dansk-...p?cat_id=1 Der er vist også nogle enkelte fra Mørkhøj Gymnasium. Ellers kan du ofte se opslag i de forskellige thai supermarkeder for diverse fester mv., og nu når du alligevel skal ned i supermarkedet for at se efter opslag så kan du lige så godt begynde at købe lidt ind der for at lave noget thai mad og spørge pigerne om hvordan du laver de forskellige retter osv. Så er snakken i hvert fald i gang.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 14/07-2008 22:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Kig på TLL, søgte lige på dk, om fandt 56 mellem 18-30 år. SÅ kan du bare gå i krig ;-9 hehe
Redigeret af phitsanulok d. 14/07-2008 22:38 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men ellers takkk