Se indlæg
 Udskriv debat
thai kontaktside
manse
Nu er du et båtbåthorn. For det første var det ikke mine piger, læs dog for pokker hvad jeg skriver. Ja jeg har selv oplevet Pataya i 4 timer sammen med min kone. Det var rigeligt. Men når du jo er så klog, må man gå ud fra, at du tror alt er gratis i Pataya, ja så vil jeg kunne forstå dig, men den tror jeg ikke på og for lige at slå et syvtommersøm igennem din så veludviklede humor med hensyn til Manses piger, så stoppede jeg med at hjælpe med opsætningen af profiles efter jeg havde oplevet det ovenstående 2 gange, men du har åbenbart fået en hvis antiparti for min måde at hjælpe disse 2 farmerpiger, fred være med dette, for disse 2 piger har forstået hvad de fremover skal passe på, så noget har de da lært af at være manses piger, fy pokker siger jeg bare.

manse
Nu er du et båtbåthorn. For det første var det ikke mine piger, læs dog for pokker hvad jeg skriver. Ja jeg har selv oplevet Pataya i 4 timer sammen med min kone. Det var rigeligt. Men når du jo er så klog, må man gå ud fra, at du tror alt er gratis i Pataya, ja så vil jeg kunne forstå dig, men den tror jeg ikke på og for lige at slå et syvtommersøm igennem din så veludviklede humor med hensyn til Manses piger, så stoppede jeg med at hjælpe med opsætningen af profiles efter jeg havde oplevet det ovenstående 2 gange, men du har åbenbart fået en hvis antiparti for min måde at hjælpe disse 2 farmerpiger, fred være med dette, for disse 2 piger har forstået hvad de fremover skal passe på, så noget har de da lært af at være manses piger, fy pokker siger jeg bare.

swed
SmileManse , slap lige lidt af, du må lære at alle mennesker ikke er enige med dig, og jeg har ikke anti parti mod dig, men jeg kan ikke lide den hjælp man giver niecer og venner, du har vel set DR`s udsendelse, og jeg opfatter ikke thailandske kvinder som intetvidene sølle piger uanset hvor i landet de kommer fra,og jeg er overbevist om at du på ingen måde kunne finde på at omtale din kone som en intetvidene sølle kone, så Manse se lidt på hvad du har skrevet
Swed

claus31130
......
Nu skal vi jo lige klappe hesten allesammen......
Det er jo som regel konerne der har lidt familie der godt kunne tænke sig at "stige lidt i status" og måske få et bedre liv......
Der er da en stor forskel på at hjælpe familie til et bedre liv og så slå mønt på at hjælpe vildt fremmede mennesker.....
"Postordre brude" kan for nogen jo være en fin nok løsning,der er d sikkert mange der er blevet glade på den måde.......
Om man finder sin tilkommende på et website.igennem familie,venner eller hvordan man nu har lært hinanden at kende kan vel være ligemeget bare man er glade for hinanden........
Hvis du Manse så har brændt fingrene ved at prøve at hjælpe lidt familie,kan jeg da godt forstå du ikke har lyst mere og har antiparti mod den slags websider.......
.....Jeg er da osse førhen da jeg boede i DK blevet spurgt om jeg ikke havde en ven til diverse thaipiger..takkede dog pænt nej til at være kirsten giftekniv..

ClausGrin

http://www.cs-web.in.th/
rinpoche
Der er da en stor forskel på at hjælpe familie til et bedre liv og så slå mønt på at hjælpe vildt fremmede mennesker.....

Det har du selvfølgelig helt ret i Claus.

Min indvending mht. til at "hjælpe" og jeg indrømmer det er en personlig betragtning, er nok at den hjælp man yder kan komme til at svide ens egen bagdel, hvis tingene går skidt.
Hvor godt kender man egentligt 2 mennesker, når det kommer til et potentielt forhold og deres indbyrdes kompatibilitet?

Mit gæt er: ikke ret godt.

Som sagt er det er personligt betragtning at jeg ikke på nogen måde vil involveres i nogen form for matchmaking uanset den form den tager.
For et par år siden, da jeg var i Phetchabun, var der de første 8-10 thai damer der spurgte om jeg "ikke kendte en"

Jeg kommer til at bringe en undskyldning til Manse og andre her i tråden. Jeg forsøgte vist at trække mine holdningerne ned over hovedet på jer. Beklager min arrogance, i er så udmærket i stand til at tænke selv Smile

mvh
rinpoche

claus31130
Rinpoche skrev
Min indvending mht. til at "hjælpe" og jeg indrømmer det er en personlig betragtning, er nok at den hjælp man yder kan komme til at svide ens egen bagdel, hvis tingene går skidt.

Det har osse været tanker i den retning der har fået mig til at takke nej til at hjælpe......

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: