Se indlæg
 Udskriv debat
om at flytte til Thailand.
Kent26
Ja, det rigtige Thailand skal naturligvis findes i det ludfattige nord..

Phuket er vel lige så meget Thailand som Bornholm er Danmark..

Forstår da udmærket, hvorfor Ulrich vil flytte til Phuket. Fantastisk smukt og til at finde andre farangs at snakke med.
Hellere det end at ende op i en eller anden lille flække i nord-øst - har godt nok læst/hørt mange historier om folk, der bogstaveligt keder sig ihjel der Grin

Suk Rak Ning
Op i roeven med dig Fifidong.

Phuket er for turister og farang med store armbevaegelser.....

Saa er der en der naevner det fattige nord, ja det troede jeg ogsaa om NK indtil jeg bosatte mig her, saa det er endnu en amatoerberetning..5555555555555555
Redigeret af Suk Rak Ning d. 16/08-2008 13:33
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Helt ærlig suk hvordan er det du skriver til folk, man skal huske og tale til folk som man gerne selv vil tiltales.

Eller er det for mange shang beer / leo beer

Fifidong
huratho skrev:
Hej
Fifidong, det var ikke pænt skrevet, Suk har jo ret.
Hilsen Hugo

Ikke pænt??? Idioten begyndte selv!

Har han ret? Fordi du er enig?

F.

Fifidong
Kent26 skrev:
Ja, det rigtige Thailand skal naturligvis findes i det ludfattige nord..

Phuket er vel lige så meget Thailand som Bornholm er Danmark..

Forstår da udmærket, hvorfor Ulrich vil flytte til Phuket. Fantastisk smukt og til at finde andre farangs at snakke med.
Hellere det end at ende op i en eller anden lille flække i nord-øst - har godt nok læst/hørt mange historier om folk, der bogstaveligt keder sig ihjel der Grin

Ja, eller bliver slået ihjel af deres ex- bar-luder!

F.

Fifidong
jsh71 skrev:
Helt ærlig suk hvordan er det du skriver til folk, man skal huske og tale til folk som man gerne selv vil tiltales.

Eller er det for mange shang beer / leo beer

Ikke overraskende fra en "white trash" ex-Århusianer...

Kom bare an, Suk-fanklubben, så skal i få bank!Grin

F.

Fifidong
Suk skrev:
Op i roeven med dig Fifidong.

Phuket er for turister og farang med store armbevaegelser.....

Saa er der en der naevner det fattige nord, ja det troede jeg ogsaa om NK indtil jeg bosatte mig her, saa det er endnu en amatoerberetning..5555555555555555

Kik i spejlet idiot, måske er par sandheder vil gå op for dig???!

F.

Ja fifidong du behøver vel ikke og falde ned på det plan også. men ellers slut herfra havde ikke set det hele så måske suk havde ret alligevel.

manse
Ja am fifi

Han er sgu da en kedelig person, kun han har lov til at sige sin mening og andre er idioter. Suk jeg giver dig ret op i røven med ham, for han ar ikke stået i første række da der blev delt noget intelligent ud, med lad ham dog være, for an er bare en sølle person eller hvad----

manse
Kære Fifi

Der er ingen der er suk fan, men du beviser med dine indlæg, er der er sgu aldrig nogen der vil blive Fifi fan, tag dig dog sammen mand og vis du har n.... til at argumentere på et normalt plan. I mine øjne er du bar en sølle person...

huratho
Hej
Nu synes jeg det kan være nok. Venligst find kammertonen frem, ellers må vebmaster skride ind.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Folk kan kun udtrykke sig i forhold til hvor mange hjerneceller de har.derfor er debatten kørt af sporet.
Kom dog tilbage til emnet

manse
Jeg undskylder mange gange

men jeg har set så mange utiltagende indlæg fra Fifi på det sidste, så jeg blev bare lidt harm, og dette undskylder jeg....

claus31130
...Selv om man ikke lige bor i/på de sædvanlige turist steder.....måske heroppe nordpå,hvor der i mange byer er masse af farangs at hænge ud med ,masser af købepiger,masser af barer her er alt det som de andre steder har osse....bare måske i lidt mindre målestok......forskellen er heroppe i det ludfattige thailand er menneskene ikke rejst hertil for at arbejde med at suge mønter ud af farangs,de er født og opvokset her og lever ikke af turister.......Priserne på huse osv. er osse lavere..
Om man keder sig ihjel heroppe.....ikke nødvendigvis.......men uanset hvor i verden man bor.....bør man da have noget at gå op i.....
...Nogle er til fest og farver,andre er til et mere afslappet liv i en mindre by ,nogle kan godt lide at bo på landet......sådan er vi så forskellige heldigvis....

Claus

http://www.cs-web.in.th/
manse
Hej Claus

Du har så sandelig ret, og tak for back-up

huratho
Hej
Claus31130, godt skrevet og hvor har du dog ret.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Saendaeng
Jeg kan også kun give dig ret Claus , har selv boet i det nord øst område her i flere år , og kunne bestemt ikke tænke mig at flytte ned til ræset ved Phuket eller Pattaya..

God dag til alle.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
slap nu af.. webmaster nu må du sgu på banen og få styr på det her.. før var det en børnehave, nu vi vi helt nede i kravlegård niveau

Payanak
Efter min mening kan Thailand opdeles i mindst 3 enheder, som for så hvidt godt kunne være 3 forskellige lande.
-Turist stederne såsom Pattaya, Phuket og flere andre mindre steder.
-Bangkok
-Alle resterende provinser

Den første enhed, der er turist resorterne har intet med det virkelige Thailand at gøre. Las Vegas er jo heller ikke det sande USA...
Bangkok og resten af Thailand kan ikke sammenlignes med hinanden af en række årsager, herunder økonomi og infrastruktur.

Da jeg først kom til Thailand bosatte jeg mig på Phuket.
Der var der jeg troede lykken fandtes...jeg tog fejl.
Boede der i 3 år hvilket var for længe.
Jeg fortryder ikke jeg startede på Phuket, tværtimod, det har været lærerigt på flere måder og jeg fik løbet hornene af mig.

swedmark
Er vi nu ikke ude i en "smag & behag" diskussion igen!

Nogen er til det ene, nogen til noget andet, og gudskelov for det, for ellers var vi jo alle på samme sted.

Hver plet har sin charme i kortere eller længere tid. For mig ligger langtidscharmen i NØ Thailand med de minusser der nu engang kan være ved at være der. Men kede mig, det gør jeg aldrigSmile (svigerfar har sagt hvis det kommer til at ske kan jeg altid komme og hjælpe ham i markerneShock).

Måske er der ikke så mange faranger i NØ. men det kan måske også være en fordel på nogen områderSmile. Jeg har vel mødt og løseligt talt med 20 stykker bare i vores middelmådelige størrelse by. Heraf har jeg fast kontakt med de 5 af dem.

Slutteligt vil jeg sige, har set en god del af Thailand, og var der noget andet sted jeg hellere ville bo, skulle det være Chang Mai området. Men der er jo det med familienWink

Mvh swedmark

Spring til debat: