Se indlæg
 Udskriv debat
søges: danskere gift med thailændere
quickmouse
ninaruth skrev:
Jeg vil selvfølgelig gerne dokumentere dette for evt. medvirkende

jeg vil mene at før man laver sådan et project & henvender sig til forumets medlemmer, så burde vedkommende havde kontaktet webmoster ang. en introdution af vedkommende´s project, for at nedmane al mistænksomhed.

her et link til skolen:

http://www.dkds.dk/

Redigeret af quickmouse d. 29/08-2008 18:41
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

rinpoche
Det kan jeg ikke se.
Samtidigt er det også lidt vel tydeligt at ingen i denne tråd har været igennem et uddannelsesforløb som Nina er i færd med. Ahem...
Nina henvender sig til kilder som ligger lige for, for at tilegne sig informationer og kildemateriale.
Man kan vælge at deltage eller ej, men jeg har personligt stor forståelse for studerendes projekter og vil meget gerne være behjælpelig.

quickmouse
rinpoche skrev:

Nina henvender sig til kilder som ligger lige for, for at tilegne sig informationer og kildemateriale.
Man kan vælge at deltage eller ej, men jeg har personligt stor forståelse for studerendes projekter og vil meget gerne være behjælpelig.

Nina´s måde at henvende sig på er for mig det samme som en dørsælger der står og ringer på min dør, der chancerne lige store nemelig ingen.

så en introduction er for mig, hvis der er nogen der henvender sig til mig lidt størrer end slet ingen chancer for lidt hjælp.
quickmouse

rinpoche
Jeg tror nøgleordet her er "for mig"
Såen er vi jo så forskellige Smile

Nina har jo allerede introduceret sig selv og baggrunden for sit indlæg.
Personligt har jeg kun den største respekt for studerende der bruger sit netværk og som en naturlig del heraf nettet for at tilegne sig oplysninger i forbindelse med sin opgave.

quickmouse
rinpoche skrev: Såen er vi jo så forskellige

ja, og gud ske tak & lov for det, det ville da være en kedelig forsamling hvis vi alle havde samme mening Smile

men fortsat god week - end Wink

quickmouse

VIP
Hej Nina!

Prøv at gå ind på www.sejroebillede...

Der vil du kunne finde advokat Dann Sørensens helt utrolige bryllup her i Thailand (meget dyrt) med hans Thai pige og også fantastiske foto's af både gæster og brudeparrets tøj.

Dan Sørensen har skrevet en bog om Thailand og hans ophold her.
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis jeg kan hjælpe.

vip

af een eller anden grund, kommer hele webadressen ikke frem, jeg har derfor sendt den til dig som PB. ellers er den: www.sejroebillede... Dann Sørensen's bryllup

Jeg kan se at det stadig ikke er hele webadressen som kommer frem (hvorfor?), men som sagt den ligger som PB hos dig

vip
Redigeret af VIP d. 30/08-2008 15:35

claus31130
VIP skrev bla.
Jeg kan se at det stadig ikke er hele webadressen som kommer frem (hvorfor?), men som sagt den ligger som PB hos dig

Hvis du prøver at føre musen over den ikke komplette webadresse vil du se at den er et link.......
Efter webmosters opdatering er der kommet "autolink" på,som automatisk laver det skrevne om til link....

Claus

http://www.cs-web.in.th/
ninaruth
tusind tak for tippet vip, jeg kom ind på hjemmesiden ved at google dann sørensen...
Jeg ser på billederne lige nu, har han også skrevet en bog ??

VIP
ninaruth skrev:
tusind tak for tippet vip, jeg kom ind på hjemmesiden ved at google dann sørensen...
Jeg ser på billederne lige nu, har han også skrevet en bog ??

Hej Nina!

Godt du fandt siden. Ja, han har skrevet bogen "Thailand du skønne"....ikke noget litterært mesterværk, men megete sjovt for os som bor her og kender de steder han skriver om.

Vil meget gerne høre om du kunne bruge noget af det fra billederne til din opgave.

vip

Spring til debat: