Se indlæg
 Udskriv debat
penge på turen
swed
har aldrig været på, go go bar, el noget af det andet du skriver. men mig og konen spiser godt og er ude og se mange ting, og så bliver der også købt lidt sager og ting.
hvad er bell ringning?
Swed

hvis man ikke er sexturist og druksut koster thailand ikke der store og slet ikke 1000 kr om dagen
men sprut og kvinder koster

swed
jeg syntes det går fint, men jeg køber mange ting
Swed

sank
Pfft hej swed prøv at hive i den klokke der hænger på alle værtshuse Shock så får du opskriften på bell ringning Grin goldwing og jeg vil gerne være der ? vi skal nemelig spare Grin

filihankat
hmmm, jeg må da indrømme at der har været nætter i Pattaya hvor jeg har brændt en 10.000 bath seddel af. Det er altså skide skægt en gang i mellem.

mvh. filihankat

goldwing
filihankat skrev:
hmmm, jeg må da indrømme at der har været nætter i Pattaya hvor jeg har brændt en 10.000 bath seddel af. Det er altså skide skægt en gang i mellem.

mvh. filihankat

Ja helt sikkert kan der bruges penge i Thailand, og 10.000Bt ryger hurtigt med et besøg på en seafood restuarant i WS med selskab, og derefter på en Go Go bar for at få et par drink, spendere 5-6 ladydrink, barfine, betale for lidt hjemmehjælp natten over for at få sin medicin leveret om morgenen så den huskes.... he he,.... jo så er de 10 K væk.
Men efter sådan en aften/nat går der også nogle dage inden man tager sådan en tur til.... i det mindste i min alder.Shock

Sweed:
Jo 1000 kr. om dagen bruges fint når du taler om at købe mange ting med hjem, men trådopretter spurgte om lommepenge, og ikke om hvor meget han skulle bruge på guld, ringe, diamanter, fotoapperater, tøj, tasker, sminke, og lign. skrammel....

Sank har svaret på bell ring..... jo jo Sank og jeg vil gerne vide hvor og hvornår Sweed tager turen.... he he,.... og han har jo råd til mange hyggelige klokketure, og vi har tiden til at deltage.Grin

Jeg vil stadig vove denne påstand at man sagtens kan "nøjes" med 300-500 kr om dagen og leve godt .....

risbaronen
muslingskaller skrev:
hvis man ikke er sexturist og druksut koster thailand ikke der store og slet ikke 1000 kr om dagen
men sprut og kvinder koster

dvs. hvis man bruger ca. 1000 kr. om dagen så er man druksut eller sexturist
den var vist ikke så godt gennemtænkt den kommentar

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
mattidk
hvis shopping på store ting er ikke med, vi bruger altid ca. 500dkk om dagen i store byer pr. vokse, den inkludere nok 1-2 timer massage hver anden dagWink

swed
Jeg kan se at jeg ikke har formuleret mig godt nok, de 1000kr er for mig og konen, og jeg syntes ikke at vi spare på noget.
med hensyn til bell ringing har jeg en mistanke om at jeg er gået glip af noget rigtigt sjovt, det er nok ikke som i Danmark hvor man giver 1 omgang øl til dem i baren,me jeg tror at det er mig der får 1 omgang i dette tilfældeSmile
Swed

Spring til debat: