Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
penge på turen
|
|
| swed |
Lagt på d. 27/08-2008 19:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
har aldrig været på, go go bar, el noget af det andet du skriver. men mig og konen spiser godt og er ude og se mange ting, og så bliver der også købt lidt sager og ting. hvad er bell ringning? Swed
|
|
|
|
|
Lagt på d. 27/08-2008 20:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hvis man ikke er sexturist og druksut koster thailand ikke der store og slet ikke 1000 kr om dagen men sprut og kvinder koster |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 27/08-2008 20:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
jeg syntes det går fint, men jeg køber mange ting
Swed
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 27/08-2008 20:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
hej swed prøv at hive i den klokke der hænger på alle værtshuse så får du opskriften på bell ringning goldwing og jeg vil gerne være der ? vi skal nemelig spare ![]() |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 27/08-2008 20:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
hmmm, jeg må da indrømme at der har været nætter i Pattaya hvor jeg har brændt en 10.000 bath seddel af. Det er altså skide skægt en gang i mellem. mvh. filihankat |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 27/08-2008 20:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
filihankat skrev: hmmm, jeg må da indrømme at der har været nætter i Pattaya hvor jeg har brændt en 10.000 bath seddel af. Det er altså skide skægt en gang i mellem. mvh. filihankat Ja helt sikkert kan der bruges penge i Thailand, og 10.000Bt ryger hurtigt med et besøg på en seafood restuarant i WS med selskab, og derefter på en Go Go bar for at få et par drink, spendere 5-6 ladydrink, barfine, betale for lidt hjemmehjælp natten over for at få sin medicin leveret om morgenen så den huskes.... he he,.... jo så er de 10 K væk. Men efter sådan en aften/nat går der også nogle dage inden man tager sådan en tur til.... i det mindste i min alder. ![]() Sweed: Jo 1000 kr. om dagen bruges fint når du taler om at købe mange ting med hjem, men trådopretter spurgte om lommepenge, og ikke om hvor meget han skulle bruge på guld, ringe, diamanter, fotoapperater, tøj, tasker, sminke, og lign. skrammel.... Sank har svaret på bell ring..... jo jo Sank og jeg vil gerne vide hvor og hvornår Sweed tager turen.... he he,.... og han har jo råd til mange hyggelige klokketure, og vi har tiden til at deltage. ![]() Jeg vil stadig vove denne påstand at man sagtens kan "nøjes" med 300-500 kr om dagen og leve godt ..... |
|
|
|
| risbaronen |
Lagt på d. 27/08-2008 22:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
muslingskaller skrev: hvis man ikke er sexturist og druksut koster thailand ikke der store og slet ikke 1000 kr om dagen men sprut og kvinder koster dvs. hvis man bruger ca. 1000 kr. om dagen så er man druksut eller sexturist den var vist ikke så godt gennemtænkt den kommentar |
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 27/08-2008 23:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
hvis shopping på store ting er ikke med, vi bruger altid ca. 500dkk om dagen i store byer pr. vokse, den inkludere nok 1-2 timer massage hver anden dag![]() |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 28/08-2008 07:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Jeg kan se at jeg ikke har formuleret mig godt nok, de 1000kr er for mig og konen, og jeg syntes ikke at vi spare på noget. med hensyn til bell ringing har jeg en mistanke om at jeg er gået glip af noget rigtigt sjovt, det er nok ikke som i Danmark hvor man giver 1 omgang øl til dem i baren,me jeg tror at det er mig der får 1 omgang i dette tilfælde
Swed
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 













hej swed prøv at hive i den klokke der hænger på alle værtshuse
så får du opskriften på bell ringning
goldwing og jeg vil gerne være der ? vi skal nemelig spare 
