Se indlæg
 Udskriv debat
Hvem er det venligste folkefærd i Danmark ?
Suk Rak Ning
Patty er for farang der ikke kan klare sig selv..

Har opholdt mig mange stede i TH...ogsaa i Patty

55555555555

( Ironi )
Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/09-2008 13:38
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jeg har nu aldrig kunnet forstå hvad folk vil på landet..

jeg gider ikke sove med hønsene, skide i et hul i jorden, lave mad på en spand kul osv. næ tak, så hellere patty Pfft

JCL
Og så et bud på hvorfor det ikke er så sjovt at være i Patt hele tiden.
Vandet stinker af Klor, fortovene er overfyldte, den berømte gågade er èn lang pine med angreb fra utallige sælgere der alle prøver at sælge just deres produkt, hvilket mange gange indebærer andres familiemedlemmer, hvilket man klogeligt skal afholde sig fra at kommentere, det har jeg gjort engang, jeg er fra København, gudkelov var der en politibetjent i nærheden, ellers havde jeg nok fået små lussinger.

Og så er det svært at sidde i fred og drikke en øl, uden at blive forstyrret af gadehandlerne der sælger alt hvad en Turist lige står og mangler, lige fra damesko til underlige plastik tingester, jeg blev bla. tilbudt en gummitissemand, men afslog, da jeg har en selv, af udemærket kvalitet, noget brugt, men stadig i funktion, hvilket var en sikker indkomst for flere af de søde små.
Og det er de altså.
Uden tvivl.
Men en gang i mellem kunne man godt have lyst til at sidde i fred og ro og spise, uden at få stukket underlige ting i hovedet, og være nødt til at ryste beklagende på hovedet når der står en og vil sælge en Indigu blå hofteholder, senere på aftenen måske, men ikke når man spiser.
Og så var de i øvrigt også for små.

Jeg var en del på Domtien Beach, det var i Juli måned så regnen silede ned, men tror I de solgte paraplyer, nixen, de solgte badebukser, måske et udslag af den berømte thailandske opfindsomhed, som bla. har påført os Tuk tukker, jeg ved ikke om de er blevet forbudt i Bangkok, men i Chiang Mai er de blevet moderne, og de er så dejlige at sidde og lytte til, altså.

Men tilbage til Patt, er der ikke ved at være for mange bøsseshows, ja jeg spørger bare, det må smitte af på de stedlige, jeg blev tilbudt at være med til en Poool aften af tjeneren på den Restaurant hvor jeg spiste morgenmad, fordi Søren på Copenhagen Bar ikke serverer morgenmad før efter kl.noget.
Jeg afslog høfligt da jeg havde andet at bruge nummeren til,såsom at sidde på potten den første uge, på grund af madforgiftning.

Men ellers var det sjovt, og jeg overvejer seriøst at prøve en gang til, bare for at se om det nu var rigtigt.

rinpoche
Gå aldrig tilbage til en fuser Wink

Vi er alle forskellige. Lev og lad leve.
Den ene mands paradis er den anden mands mareridt.

JCL
Jeg må dog tilføje at jeg ikke fik tyndski af maden på Copenhagen, men på et af de thailændske mad corner shopper i soi 2, men billigt er det, det må man sige.
Mange steder kunne de reklamere med Surprise, overraskelsen plejer at komme kl. 4 om morgenen, når man mindst aner det, og så er det som regel for sent.
Det er derfor jeg altid har mindst to par underbukser med når jeg besøger Thailand, og så kan tolderne spørge så meget de vil.

kvindemin
nu er det jo ikke alle der tager til pattaya pga. det kvalmende udbud af katoyer, timeshare sælgere, lummer gogo barer, ilt krævende luft, og ikke mindst for at se de berømte wc. fields næser enmasse,, måske er der nogle der bare vil nyde de fantastiske bounty strande, med det klare vand, som pattaya er berømt for GrinFrownPfft

JCL, må så konstatere at du er en af dem der sidder på Copenhagen, som jo er beliggende i et af de "grimme kvarterer". Hvis du er så utilfreds med Pattaya hvorfor kommer du her så? Er det på grund af at du ikke kan få pudset ettallet andre steder? Hvis du så endelig kommer, kunne du jo vælge at bo og spise andre steder end lige netop der hvor alle gadesælgerne kommer, eller hvor tjenerne er bøsser, men din person må jo åbentbart indbyde til slige invitationer. Hvis du kom på en bedre restaurant i et andet kvarter, ville du vide at ejeren - og hans personale - er meget nøjeregnende med at jage alle disse sælgere væk, længe før de når hen til bordet. Madforgiftningen fra en Thaiforretning tyder jo på en sart mave der kun tåler dansk føde fra en dansk restaurant med middelmådige menukort

Nu ved jeg ikke hvor Domtien ligger, men hvis du mener Jomtien så ligger der da adskillige forretninger hvor der dingler paraplyer i stativer uden for. Tror gerne at der ikke er nogen der af sælgerne der kommer i Soi Whitehouse (lille Danmark) sælger paraplyer. Men selvfølgelig hvis man sidder i godt selskab og ikke kan finde gangstativet så er der jo langt ned til Beachens forretninger. Du kunne så næste gang evt. spørge en af de billige damer om ikke hun formedelst 5 Baht ville stikke ned om hjørnet og handle ind for dig. Så bliver du ikke selv våd. Tror egentlig du kunne være et flot syn i Indigo blå hofteholder.

Blot kort her til slut. Fatter ikke at I gider beskæftige jer så meget med Pattaya når I ikke bryder jer om byen, hvorfor fanden kommer I her så? Vi der holder af byen, på godt og ondt er egentlig mest glade når den, som nu, er næsten tom for WC Fields typer, som kvindemin omtaler dem. Kan så undre mig over den enorme research personen har foretaget siden han ved så meget om diverse uhumskheder på gader og stræder og diverse strande. Men åbenbart ikke en skid om herlighederne uden for Central Pattaya

Den Pattaya-elskende Skeptiker

Payanak
Skeptikeren skrev:
JCL, må så konstatere at du er en af dem der sidder på Copenhagen, som jo er beliggende i et af de "grimme kvarterer". Hvis du er så utilfreds med Pattaya hvorfor kommer du her så? Er det på grund af at du ikke kan få pudset ettallet andre steder? Hvis du så endelig kommer, kunne du jo vælge at bo og spise andre steder end lige netop der hvor alle gadesælgerne kommer, eller hvor tjenerne er bøsser, men din person må jo åbentbart indbyde til slige invitationer. Hvis du kom på en bedre restaurant i et andet kvarter, ville du vide at ejeren - og hans personale - er meget nøjeregnende med at jage alle disse sælgere væk, længe før de når hen til bordet. Madforgiftningen fra en Thaiforretning tyder jo på en sart mave der kun tåler dansk føde fra en dansk restaurant med middelmådige menukort

Nu ved jeg ikke hvor Domtien ligger, men hvis du mener Jomtien så ligger der da adskillige forretninger hvor der dingler paraplyer i stativer uden for. Tror gerne at der ikke er nogen der af sælgerne der kommer i Soi Whitehouse (lille Danmark) sælger paraplyer. Men selvfølgelig hvis man sidder i godt selskab og ikke kan finde gangstativet så er der jo langt ned til Beachens forretninger. Du kunne så næste gang evt. spørge en af de billige damer om ikke hun formedelst 5 Baht ville stikke ned om hjørnet og handle ind for dig. Så bliver du ikke selv våd. Tror egentlig du kunne være et flot syn i Indigo blå hofteholder.

Blot kort her til slut. Fatter ikke at I gider beskæftige jer så meget med Pattaya når I ikke bryder jer om byen, hvorfor fanden kommer I her så? Vi der holder af byen, på godt og ondt er egentlig mest glade når den, som nu, er næsten tom for WC Fields typer, som kvindemin omtaler dem. Kan så undre mig over den enorme research personen har foretaget siden han ved så meget om diverse uhumskheder på gader og stræder og diverse strande. Men åbenbart ikke en skid om herlighederne uden for Central Pattaya

Den Pattaya-elskende Skeptiker

Hvis nu DTW var fri for disse personangreb, så ville her være dejligt at være.

kvindemin

kære skeptiker

hvor langt skal man køre fra central pattaya for at komme til en ren hvid sandstrand med klokkeklart badevand?

ikke let at finde vel ? skal vi i virkeligheden ikke mindst 30-40 km. væk eller hvad.

tro mig, men det er ikke nødvendigt at rende rundt med lup og lege sherlock, for at finde ud af, at central pattaya er et hul

ja, hvorfor fanden kommer jeg der? rolig nu, jeg kommer der aldrig mere, det kan jeg garantere dig for.

nu ligger landet således, at jeg ikke tror på alt jeg hører, så jeg ville ved selvsyn opleve pattaya, og havde booket 10 dage på et

godt hotel, men efter 5 dage måtte jeg sgu give op, pattaya er et hul.

Måtte Buddha blæse ren luft over skeptiker

goldwing
kvindemin skrev:
hvor langt skal man køre fra central pattaya for at komme til en ren hvid sandstrand med klokkeklart badevand?

ikke let at finde vel ? skal vi i virkeligheden ikke mindst 30-40 km. væk eller hvad.
tro mig, men det er ikke nødvendigt at rende rundt med lup og lege sherlock, for at finde ud af, at central pattaya er et hul

ja, hvorfor fanden kommer jeg der? rolig nu, jeg kommer der aldrig mere, det kan jeg garantere dig for.

nu ligger landet således, at jeg ikke tror på alt jeg hører, så jeg ville ved selvsyn opleve pattaya, og havde booket 10 dage på et

godt hotel, men efter 5 dage måtte jeg sgu give op, pattaya er et hul.

Måtte Buddha blæse ren luft over skeptiker

Hvis du udelukkende leder efter fint og rent badevand, så skal du nok finde et andet sted at holde ferie.
Fantastisk du allerede efter 5 dage i Pattaya kan finde alle disse negative ting. Måske du leder efter negative ting, og så vil du finde disse ting alle steder i Thailand.
Prøv at åbne dine sanser og nyd Thailand på godt og ondt, og bliv væk fra Pat. Thailand er stort så mulighederne er mange.
.

Cha-nok, nu ligger det sådan, hvis du gad læse på tingene, at JCL skriver i jeg form, derfor svarer jeg i jeg form. Havde jeg nu brugt flertalsform, sikke et ramaskrig, også fra dig (det er du jo god til) hvis jeg havde tilladt mig at skære alle over en kam.

Kvindemin, havde du nu brugt din tid på andet end at gå rundt at lede efter alt det grimme, og i stedet gået en dejlig tur ned på Bali Hai pier og så fundet en ORGANISERET tur, ikke disse såkaldte speedbådsture, ud til en af de utallige øer der ligger langt ude, (ikke Kho Laen) kan ikke ses andet end som små punkter ude ved horisonten, ca. 1-1½ time sejlads, så ville du have oplevet komplet forskellige havfarver, fra de mørke, her er meget store havdybder, til de helt krystalklare. Du kunne have fisket undervejs så du kunne have grillet din egen fisk når du kom ud og fandt kridhvide strande, måske uheldig at der lige den dag, var andre der havde fået samme ide, men mest har du det hele for dig selv, da turister helst tager ud hvor de kan møde andre turister. Altså tager de til Kho Laen. Du kunne have kørt ned til Na Jomtien, rent krystalklart vand, 10 km. fra Pattaya City.

Du skriver intet om hvad du fik de 5 dage til at gå med, det må, set med mine øjne, have været indgående studier. Havde jeg kommet til et sted jeg ikke brød mig om, havde stedet højst fået en ½ dag. Var du en tur ude og se elefantfarmen hvor jeg somme tider "arbejder"? Nej, vel.

Var du på Under Water World? Var du en tur oppe på Buddha Hill og se den vidunderlige udsigt, opleve roen og freden i de to templer? nåh nej. Var du.......????? Nåh nej!!!!!!! Havde ikke tid skulle jo studere natteliv. Som Goldwing skriver åben dine sanser så vil verden forandre sig fra negativitet til livsglæde. Prøv det?

Men jeg takker da for det fromme ønske om et frisk åndepust fra Lord Buddha.

Med varme Pattaya hilsener fra Skeptikeren

kvindemin
goldwing, det er jo netop det jeg gør (bliver væk) da der er så mange skønne i thailand, er der jo ingen grund til at gå tilbage til en fuserWink

Cha-nok, nu ligger det sådan, hvis du gad læse på tingene, at JCL skriver i jeg form, derfor svarer jeg i jeg form. Havde jeg nu brugt flertalsform, sikke et ramaskrig, også fra dig (det er du jo god til) hvis jeg havde tilladt mig at skære alle over en kam.

Kvindemin, havde du nu brugt din tid på andet end at gå rundt at lede efter alt det grimme, og i stedet gået en dejlig tur ned på Bali Hai pier og så fundet en ORGANISERET tur, ikke disse såkaldte speedbådsture, ud til en af de utallige øer der ligger langt ude, (ikke Kho Laen) kan ikke ses andet end som små punkter ude ved horisonten, ca. 1-1½ time sejlads, så ville du have oplevet komplet forskellige havfarver, fra de mørke, her er meget store havdybder, til de helt krystalklare. Du kunne have fisket undervejs så du kunne have grillet din egen fisk når du kom ud og fandt kridhvide strande, måske uheldig at der lige den dag, var andre der havde fået samme ide, men mest har du det hele for dig selv, da turister helst tager ud hvor de kan møde andre turister. Altså tager de til Kho Laen. Du kunne have kørt ned til Na Jomtien, rent krystalklart vand, 10 km. fra Pattaya City.

Du skriver intet om hvad du fik de 5 dage til at gå med, det må, set med mine øjne, have været indgående studier. Havde jeg kommet til et sted jeg ikke brød mig om, havde stedet højst fået en ½ dag. Var du en tur ude og se elefantfarmen hvor jeg somme tider "arbejder"? Nej, vel.

Var du på Under Water World? Var du en tur oppe på Buddha Hill og se den vidunderlige udsigt, opleve roen og freden i de to templer? nåh nej. Var du.......????? Nåh nej!!!!!!! Havde ikke tid skulle jo studere natteliv. Som Goldwing skriver åben dine sanser så vil verden forandre sig fra negativitet til livsglæde. Prøv det?

Men jeg takker da for det fromme ønske om et frisk åndepust fra Lord Buddha.

Med varme Pattaya hilsener fra Skeptikeren

kvindemin
hvor fanden ved du fra, jeg brugte tiden på nattelivet? en uhyrlig påstand grebet ud af den blå luftAngry

jeg brugte skam masse af tid med at køre rundt på min knallert, se diverse seværdigheder, dog undlod jeg at besøge dine elefanter, da jeg har set rigeligt af dem i thailand,, ( men ok. dine elefanter er nok helt specielle)
nu snakker du om strande og rent vand halve og hele timer fra patt. ?? jamen, så er det sgu da ikke patt. vi snakker om

Payanak
Hvis nu DTW var fri for disse personangreb, så ville her være dejligt at være.

Læg venligst mærke til at undertegnede ikke nævner navne.
Og min pointe er at ALLE bør undlade at komme med personangreb.

Desuden er denne tråd nu så langt uden for emne som det næsten aldrig er set før.

Jeg ved ikke hvad der skal blive af DTW, men noget må der da snart gøres.

Payanak
sabai sabai skrev:
Hvem er det mest venlige folkefærd i Danmark?

2g Indvandrere for de går altid rundt i små grupper og spørger ”Har du problem, mand?"Angry

Det var det første indlæg i denne tråd, som ligger her --> Dansk Thai Website :: Diverse andet :: Sjove ting

Og nu handler det om Pattaya.

Skal man grine eller græde?

Sad

dutling68
så er der lige en morgen vits Wink

En helt ny butik åbnede forleden i New York. Butikken solgte mænd! Når kvinder kom til butikken for at købe en mand, var der sat en instruktion over indgangen, der skulle følges:

- Du må kun besøge denne butik EN GANG!!
- Der er 6 etager og varernes værdi stiger i takt med antallet af etager.
- Du må vælge en hvilken som helst vare på en etage eller gå op på næste etage.
- Hvis du vælger at gå ned kan du kun komme helt ned til udgangen. Dvs du kan ikke gå en etage ned og vælge en vare fra før.

Så, en kvinde går ind i "Køb en ny Mand-Butikken" for at finde sig en mand:

På 1. etage står der::
Etage 1 - Disse mænd har et godt job.

På 2. etage står der::
Etage 2 - Disse mænd har et godt job og elsker børn.

På 3. etage står der::
Etage 3 - Disse mænd har et godt job, elsker børn og ser fantastisk godt ud.

"Hallo," tænker hun, men føler en trang til at fortsætte med at shoppe.

Hun går op på 4. etage og der står der::
Etage 4 - Disse mænd har et godt job, elsker børn, ser extremt godt ud og hjælper til med holde huset rent og pænt.

"Åh, Gud!" udbryder hun, "Jeg kan næsten ikke holde til mere!"

Alligevel, fortsætter hun op på 5. etage og der står der:
Etage 5 - Disse mænd har et godt job, elsker børn, ser extremt godt ud, har hushjælp-uddannelse og er død-romantiske.

Hun overvejer kraftig at foretage indkøbet på denne etage, men efter lidt overvejelse fortsætter hun op på 6. etage, hvor der står::

Etage 6 - Du er besøgende nr. 31.456.012 på denne etage. Der er ingen mænd på denne etage. Denne etage er etableret for at bevise at kvinder er umulige at stille tilfreds. Mange tak for deres besøg i "Køb en ny Mand-butikken".

For at undgå retssager omkring ligestilling, åbnede Mand-butikken's ejer en "Køb en ny Kone-butik" på den anden side af gaden.
Instruktionerne var de samme.

På 1. etage var der, kvinder der elskede sex.

På 2. etage var der, kvinder der elskede sex og var styrtende rige.

3. til og med 6. etage er aldrig nogen sinde blevet besøgt.
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

hans prehn
hej JCL har har v're mange gang i Pattava det er en dejlig by man men det er ossa en daatleg men det har vi ogsaa i Danmark du skal pr;ve at spise hos c 4 restaurant det er godt os paa Jensen.s cafe det er en dejlig og god mad

k.h hans prehnWink

JCL
hans prehn skrev:
hej JCL har har v're mange gang i Pattava det er en dejlig by man men det er ossa en daatleg men det har vi ogsaa i Danmark du skal pr;ve at spise hos c 4 restaurant det er godt os paa Jensen.s cafe det er en dejlig og god mad

k.h hans prehnWink

Hej Hans.
Selvfølgelig findes der også gode sider ved Pattaya, og jeg så en hel del jeg kunne li`, det indrømmer jeg da gerne.
Det var ellers længe siden jeg havde været der, ikke siden Per Kastrup åbnede Copenhagen bar, og der er løbet et par børn i vandet siden den tid.

Dengang var soi Postoffice helt nybygget, længere nede i soien var husene ikke engang færdige til indflytning, nu så det lidt luvslidt ud det hele, men der var jo også nogle år mellem besøgene.

Men jeg kommer da tilbage, men vælger måske at bo en kortere tid da mit kondital desværre er dalende Smile
Redigeret af JCL d. 20/09-2008 14:41

sank
Sad Ja ja Suk mener nu konen og jeg klare os meget godt alene Wink og når vi ikke kan mere er det sikkert nemt at få Hjemme hjælp i pattaya. Men der er jo nok en del kan jeg se der kun oplever Patt mellem kl. 21 og 04 Shock og der må jeg ikke gå ud Angry

Spring til debat: