Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
2. del brylluppet
|
|
|
Lagt på d. 20/09-2008 14:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej med jer, Synes det er længe siden jeg har ytret mig her på siden, men jeg har haft en del at se til. Vores bryllup i Thailand bestod i en fest hjemme hos min kones mor, hvor 9 munke kom og gennemførte en lang ceremoni, og vi var hele møllen igennem med alle ritualerne. Det var virkelig spændende og en stor, stor oplevelse. Sinsot til mor = 50.000 Bht hvoraf min kone fik en Bht guld af hendes mor og tro det eller ej, men også jeg fik en ring (1 Bht) af hendes mor, så reelt kostede det 20000 Bht. Festen hos "mor" kostede hele 14.000 Bht alt inklusive for ialt ca. 50 fremmødte naboer og nære venner. Om aftene holdt vi en gigantisk fest på Riverside Cruises i Bangkok, hvor vi havde 50 andre gæster med til mad i lange baner og åben haner på både øl, vin og whiskey. Kanonfest og rigtig høj stemning - samlet kostede dette i alt, ialt 25.000 Bht. Jeg er rigtig glad for min kones familie da de ALDRIG har forsøgt at udnytte at min kone har giftet sig med en farang - det synes jeg det kunne se ud til at andre desværre har været offer for både med udgifterne til det ene og det andet. Jeg glemte lige at fortælle, at vi brugte en hel dag på at få taget nogle vanvittig flotte bryllups billeder, hvilket kostede svimlende 14.000 Bht - dyrt i forhold til resten af udgifterne, men hold da op hvor er de gode og et godt minde at have om en stor dag for os begge. Uanset hvad, handler det jo til syvende og sidst om at man har det godt sammen og ikke så meget om hvad har kostet hvad eller hvorfor. Held og lykke til alle jer der er på vej ind i ægteskabet. Leifkr |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 20/09-2008 17:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg føler mig ikke som et offer leif. og hvorfor vi kom ind på økonimien starter helt oppe i indlæg 1, hvad man kan forvente at få for et givent beløb. vi stod selv for indkøb af alt undtaget aftensmiddagen som blev aftalt pr. kuvert, dette gjorde vi netop for at holde udgiftene nede. tror også der åbenbart er forskeld på gæsterne der kommer til ens bryllup, du ville aldrig kunne slukke min sult for slet ikke at tale om tørst for 500 bath. prasat |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.