Se indlæg
 Udskriv debat
kone Kom med kerste til mig
Davs Lung yao

ja den tanke har også strejfet mig

bamsen

Dark_viking
nu er jeg alsaa ikke en thai kvinne bamsen og Lung yao
bare som info Smile

en anden info jeg sover stati sammen med min kone og vi har da ogsaa vores hykke tid sammen selom jeg ogsaa har en kerste i det andet rum som jeg bestemt er begoent at bruge

jeg hade en linger samtale med min kone om dette
hvor hun fortalte at hins foeste mand som er dood i bil udloekke jo ogsaa hade 2 koner
som var lovlig den gang hun blev gift foeste gang

og nu hvor hun foelte sig forgammel til at give mig alt det jeg oensket i sove kammert syns hun at jeg skulle have en som kan give mig dette

det kom ogsaa fram at saa linge hun hade ledt styre over hvem jeg sov med vil chancen for at jeg fand en ny vare minder og paa den maade ikke komme til at miste mig

jeg takker for jers svar kan forstaa at det ik er helt udnomal

MvH
dark_viking

jamen jeg vil da kun ønske jer held og lykke i jeres nye forhold "ægteskab uden grænser" hvem ved måske kommer der flere til Wink

Suk Rak Ning
En gammel dame der gi'r sin mand lov til at bolle en yngre kvinde, enda i samme hus........ja der kan man sq da snakke om en historie fra de varme lande...555555555555555555

For mig er denne historie helt ude i hampen........men saadan er vi jo saa forskellige....

Jeg kommer naesten til at taenke paa en eller anden sekt, hvor folk er mere eller mindre indavlede og retarderede og bare boller med hvem der nu lige er i naerheden, og nej jeg er ikke personlig, det var blot en tanke der strejfede mit sind.....

Hvor gammel er denne " kvinde " ?
Redigeret af Suk Rak Ning d. 23/09-2008 09:59
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Johnson
en meget sød historie...egentlig virker det som om hun blot bange for at miste dig til en yngre pige, så eneste råd må være at du takker nej til tilbuddet og begynder at udtrykke endnu mere kærlighed for din kone så hun aldrig er i tvivl om at hun er din for evigt.

JS

dutling68
kan kun give dig ret suk... men et munter indlæg må man sige Wink
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Jeg spurgte lige fruen hvad hun sagde til det emne. Kort fortalt; WinkWinkGrin hun havde allerede fundet kniven i køkkenet inden jeg var færdig med at fortælle.

Bare tanken om at have en kvinde mere i huset til at skabe fnidder-fnadder. Der skal sku nosser til.

Skeptikeren

Dark_viking
min kone pinoej er lige blevet 61 aar efter hvad hun selv siger men hins pas siger 64

og jeg brokker mig ikke vi har ik haft nogen problemmer ud af det

den ung pige er ogsaa en hjelp til min kone i huset
og da jeg ikke ligefram er fati har jeg safoelti valdt at betale for at min hun kan komme paa univasitetet .. dette var min ide

Suk Rak Ning
Grin

Suk Rak Ning
Hun er 61 +, hvor gammel er du saa, og hende den unge inde i jomfueburet, hvor gammel er hun saa..??????

Jeg kan naesten ikke vente paa svar......

hugoboerge
En underlig historie paa gebrokkent dansk.

hamster01
hej.
manden er nok ordblind og det er der jo mange der er
det er jeg også men det stopper ikke meg med at skrive som i kan seWink
mvh
hamsterGrin
mvh
hamster

www.lapetitbankok.dk
maik
Suk skrev:
Hun er 61 +, hvor gammel er du saa, og hende den unge inde i jomfueburet, hvor gammel er hun saa..??????

Det har Dark_viking allerede svaret på, han startede med at skrive, at han var 13 år yngre end sin kone, og at den unge kvinde var 21 år.

Hvad der imidlertid undre mig, er, hvorfor går den unge kvinde med til denne ordning.? Et eller andet udbytte må hun have.

http://www.maikjensen.dk
jesperfrb
tjaaa, indlæg nummer 28 siger at han betaler hendes universitet uddannelsePfft
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

quickmouse
no money, no funny, no honny. Pfft

dark_viking skrev : og da jeg ikke ligefram er fati har jeg safoelti valdt at betale for at min hun kan komme paa univasitetet .. dette var min ide

så er den første linie ikke relevant.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

hehe
no money no honey,
no honey no funny..

No wife good life
hehe
man kan lave mange sjove med ordsprog

bamsen

Lung Yao
Also SUK har du ikke regnet det ud endnu.
En gammel dame der gi'r sin mand lov til at bolle en yngre kvinde, enda i samme hus........ja der kan man sq da snakke om en historie fra de varme lande...555555555555555555

Konen er fra Yala eller Pattani, og der må mændene gerne have op til 4 hustru under samme tag Shock, vel og mærke hvis De har råd til det (det har Dark_Viking, siger han selv) og at De behandler dem ens Wink, og siger han "gå væk" 3 gang, så skal hun bare forlade huset uden dikkedarer Grin Grin
"Yallah Emshi! ".
Dark_Viking. Du må undskylde, men din historie lyder mere som et "hemmeligt ønske fra din livlig fantasi" om "Menage a trois", (som det kaldes på Fransk).

Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

JCL
maik skrev:
Suk skrev:

Det har Dark_viking allerede svaret på, han startede med at skrive, at han var 13 år yngre end sin kone, og at den unge kvinde var 21 år.

Hvad der imidlertid undre mig, er, hvorfor går den unge kvinde med til denne ordning.? Et eller andet udbytte må hun have.

Måske leder hun efter en stedfader?Smile

kiml
Ja sikken en HISTORIE

JCL
kiml skrev:
Ja sikken en HISTORIE

Ja vi venter spændt på fortættelsen.

Spring til debat: