Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Det kan godt lade sig gøre at få et turist visum
uden invitation.
Det kræver bare penge nok,
på hendes konto i thailand.
Det skal jo kunne svare til, at hun kan betale for eget ophold,,,hotel mad og diverse.
Så skal hun bare ikke sige,
hun skal op og besøge nogen,
men kun op som turist,og se den lille havfrue;kronborg,og museer,
og når hun så ankommer,
skal hun ha bestilt hotel værelse,
så politiet i lufthavnen
kan se et bevis på det.
Hvordan tror i ellers at der kommer turister herop,
De skal sgu ikke allesammen på beøg hos nogen.
Så et 30 dage visum kæver vist ,,,ikke hænge mig op på noget men ca,700 kr om dagen.
Og ingen skal stille garanti.
Da hun jo ikke skal besøge nogen.
Hvorfor ikke,spørge vores altid positive minister på dette område,måske hun har et svar øh,hvis hun har tid til at svare.
Redigeret af stoney d. 09/10-2008 22:39
Jeg ville heller ikke anbefale at prøve at komme til Danmark uden at blive inviteret, det var bare det jeg troede ved at læse det jeg kunne her og på US side. 40.000 bath lød også lidt hvis en turist ingen kender her i landet. Men skal hun ha' 40.000 bath på kontoen når jeg stiller garanti for hende? Er der ikke nogenlunde de samme regler for dette og i Sverige, det er jo schengenlande. Men jeg ringer til US og forhører mig, har bare ikke haft tid endnu.
Theoo skrev:
<snip> Men skal hun ha' 40.000 bath på kontoen når jeg stiller garanti for hende? <snip>
Ja - hun skal have 40.000 bath på kontoen når du stiller garanti for hende.
Mit klip fra mailen var et tillæg til et spørgsmål om mor og datter ville kræve 2x garanti.