Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt spisested fra et af vores medlemmer
Davs Igen

Ja jeg fik lige ringet til jørgen
og fik at vide at der er lukket om mandagen
Men han sad og ventede idag på dig jpo,
det ligger 42 fra khonk kaen mener jeg han sagde

bamsen

Lung Yao
Hej Bamse,
Jeg tror at det ville være et meget stort hjælp hvis enten Jørgen eller dig kunne give fx. nogle Google koordinater (Long. + Lat. = Længe + Breddegradder) over stedet, så folk kunne finde stedet enten via Google Earth eller via GPS hvis de ejer sådan een.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jpo
ja men vi kunne ikke se den og vi korte af hovedvej 2
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
jpo
42 km fra khon khai fra udon maa det saa vare den forste 7elleven man kommer til
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

Lung Yao
Hej JPO,
Kan godt forstå at du ikke kunne finde stedet, hvis du ledte efter KHON Khai, istedet for NONG Khai, og du havnede i KHON Kaen Grin Grin Grin
Undskyld Poulsen kunne ikke lade være.

Men spøg til side, dit eksampel viser nemlig "nødvendigheden" af mit tidligere forslag om Google Earth koordinater, hvor hvis du havde dem på hånden så kunne du i ro og mag foran din PC pejle dig frem til stedet .
Redigeret af Lung Yao d. 13/10-2008 16:01
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

http://maps.googl...mp;z=8>

Davs
Her kan man se hvor det ligger,
hvis man kører fra feks.khon kaen.

bamsen
Redigeret af d. 13/10-2008 20:27

quickmouse
bamsen skrev:
[quote]warlock skrev:
Men hvis han en dag får lavet en hjemmeside,
skal jeg nok lægge et link ind her

bamsen

ja, stedet ser da meget hygeligt ud, og så øl til 25 bht et fund, gad vide hvad en zero koster rart at vide hvis jeg skulle rende ind i bamsen, Grin (jeg skylder han en zero)

hjemmeside prøv: [url]www.123hjemmeside.dk[/url] den er meget nem at gå til.
Redigeret af quickmouse d. 13/10-2008 20:43
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Davs quickmouse

Ja alle siger den er nem at bruge den 123 hjemmeside
Men jeg ved at ham jørgen ikke er en ørn til computer.
Så jeg ved ikke om det er noget for ham,
men jeg vil da sige det til ham,
eller han kan jo selv læse det her

bamsen
Redigeret af d. 13/10-2008 22:17

jpo
nu er jeg forviret, yao du skriver nong khai, og det skulle da vaare khon khai men som jeg kan se af det bamse har lagt ind, er det mod khon khai,
og det hedder nam phong 42 km fra khon khai,det tror jeg at jeg saa,
det bliver den forste 7elleven man kommer til fra udon thani,
men saa ikke noget flag, ligger det helt ud til vejen eller vaak fra vejen,
jeg er et stort sporgsmaal, nogle skriver nong khai andre skriver khon khai.
Redigeret af jpo d. 14/10-2008 01:52

jpo
og der blev ogsaa skrevet det hed khao suan kwang,
kunne ikke se dette navn paa en by,men det staar vel paa thai, saa det maa vaare NAM PHONG man skal se efter,
er dette rigtigt.

jpo
det hedder mod khon khan og stedet hedder khao suan kwang det forste kryds skal man til venstre og saa til hojre saa skulle man komme lige forbi.
men om jeg finder det ved jeg ikke, nogle har skrevet mod nong khan

Suk Rak Ning
Hvis man kommer fra Udon thani, saa ligger Khao suan kwang ca. 15 km. foer Nam phong....

Synd at du ikke fandt, haaber at du finder det naeste gang, ellers maa du spoerge de lokale hvor elefanten ligger...

Kan du ike tale Thai, saa kan du koere op til markedet, der er en lille kiosk med borde udenfor, der sidder som regel en farang eller 4...........

Og nej jeg mener ikke at de har et byskilt paa engelsk...Angry
Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/10-2008 06:14
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sn
JPO

Du må jo kunne lide at køre på biken når du tager fra Udon T. til Nong Khai for at finde en DK "burger-delle bar" som ligger mod Khon Kaen...nu begynder jeg at forstå hvorfor du er flyttet til Lao området Grin
sn

jpo
naa ja maaske, men 1 burger kan man vel altid spise,
kommer lige fra jorgen, det var skide let at finde,
bare man ikke kore mod nong khai, fint sted og jorgen var en flinker mand, og burgerne var kanon, og ogsaa gammel dansk,
ikke sidste gang jeg kommer der. ca 52 km fra bang nong sung.

quickmouse
bamsen skrev:
Davs quickmouse

Ja alle siger den er nem at bruge den 123 hjemmeside
Men jeg ved at ham jørgen ikke er en ørn til computer.
Så jeg ved ikke om det er noget for ham,
men jeg vil da sige det til ham,
eller han kan jo selv læse det her

bamsen

siden er lige så nem som at klø sig selv i r**** hvis man altså kan nå Grin

det ku jo være rart med lidt menu oversigt samt priser og lidt stemnings billeder, men okay al begyndelse er jo svær er der nogen der påstår Wink

[url]www.123hjemmeside.dk[/url]

man kan enda få 30 dage gratis på siden.

og hvis man har abnoment på magasinet komputer for alle så er det helt gratis. ( hva sir du så bamsen Grin )

[url]www.komputerforalle.dk[/url]

http://www.komput...hjemmeside

Redigeret af quickmouse d. 14/10-2008 11:15
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

lols
Og det ser ud til at en detaljeret klar kørselsvejledning og godt kort også kan være en god ide at have på siden Smile

Davs

Er der ikke en som skal besøge jørgen
som kan tage et par billeder og lægge ind her.
Stemningsbilleder ellers lignende.

bamsen

Jeg tror næppe jeg kommer forbi desværre, men man skal jo aldrig sige aldrig for hvis jeg lige pludselig fik muligheden kunne det da godt være man tog derind
Redigeret af d. 16/10-2008 08:57

Lung Yao
sn skrev:
JPO

Du må jo kunne lide at køre på biken når du tager fra Udon T. til Nong Khai for at finde en DK "burger-delle bar" som ligger mod Khon Kaen...nu begynder jeg at forstå hvorfor du er flyttet til Lao området Grin

Tror nærmeste at JPO er ved at gå Biker Jens i bedene Grin og har sagde til sig selv : Når han kan, så kan jeg sgu også Angry (eneste forskel er at JPO kommer ikke i TV Wink Grin Grin Grin ).

Men lidt misunderligt, er jeg, det må være skønt at drøne deruda og nyde naturen. Jeg tør bare ikke køre motorcykel i Thailand (til nøds knallert).

Lung Yao skrev:
sn skrev:
JPO

Tror nærmeste at JPO er ved at gå Biker Jens i bedene Grin og har sagde til sig selv : Når han kan, så kan jeg sgu også Angry (eneste forskel er at JPO kommer ikke i TV Wink Grin Grin Grin ).

Men lidt misunderligt, er jeg, det må være skønt at drøne deruda og nyde naturen. Jeg tør bare ikke køre motorcykel i Thailand (til nøds knallert).

Jamen lung jeg forstår dig udemærket, men om du køre på knallert eller motorcykel går vel ud på et i thailand, alle køre alligevel med hovedet under armen. Jeg tør overhovedet ikke køre i bkk eller pat. Men oppe i landsbyen der køre jeg, men der er heller ikke så mange biler.

Spring til debat: