Se indlæg|
Nyt spisested fra et af vores medlemmer
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2008 14:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Igen Ja jeg fik lige ringet til jørgen og fik at vide at der er lukket om mandagen Men han sad og ventede idag på dig jpo, det ligger 42 fra khonk kaen mener jeg han sagde bamsen |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/10-2008 14:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Hej Bamse, Jeg tror at det ville være et meget stort hjælp hvis enten Jørgen eller dig kunne give fx. nogle Google koordinater (Long. + Lat. = Længe + Breddegradder) over stedet, så folk kunne finde stedet enten via Google Earth eller via GPS hvis de ejer sådan een. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 13/10-2008 14:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja men vi kunne ikke se den og vi korte af hovedvej 2
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 13/10-2008 14:58
|
|
42 km fra khon khai fra udon maa det saa vare den forste 7elleven man kommer til
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 13/10-2008 15:54
|
|
Hej JPO, Kan godt forstå at du ikke kunne finde stedet, hvis du ledte efter KHON Khai, istedet for NONG Khai, og du havnede i KHON Kaen ![]() Undskyld Poulsen kunne ikke lade være. Men spøg til side, dit eksampel viser nemlig "nødvendigheden" af mit tidligere forslag om Google Earth koordinater, hvor hvis du havde dem på hånden så kunne du i ro og mag foran din PC pejle dig frem til stedet . Redigeret af Lung Yao d. 13/10-2008 16:01 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2008 20:23
|
|
http://maps.googl...mp;z=8> Davs Her kan man se hvor det ligger, hvis man kører fra feks.khon kaen. bamsen Redigeret af d. 13/10-2008 20:27 |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 13/10-2008 20:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: [quote]warlock skrev: Men hvis han en dag får lavet en hjemmeside, skal jeg nok lægge et link ind her bamsen ja, stedet ser da meget hygeligt ud, og så øl til 25 bht et fund, gad vide hvad en zero koster rart at vide hvis jeg skulle rende ind i bamsen, (jeg skylder han en zero) hjemmeside prøv: [url]www.123hjemmeside.dk[/url] den er meget nem at gå til. Redigeret af quickmouse d. 13/10-2008 20:43 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2008 22:16
|
|
Davs quickmouse Ja alle siger den er nem at bruge den 123 hjemmeside Men jeg ved at ham jørgen ikke er en ørn til computer. Så jeg ved ikke om det er noget for ham, men jeg vil da sige det til ham, eller han kan jo selv læse det her bamsen Redigeret af d. 13/10-2008 22:17 |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 14/10-2008 01:44
|
|
nu er jeg forviret, yao du skriver nong khai, og det skulle da vaare khon khai men som jeg kan se af det bamse har lagt ind, er det mod khon khai, og det hedder nam phong 42 km fra khon khai,det tror jeg at jeg saa, det bliver den forste 7elleven man kommer til fra udon thani, men saa ikke noget flag, ligger det helt ud til vejen eller vaak fra vejen, jeg er et stort sporgsmaal, nogle skriver nong khai andre skriver khon khai. Redigeret af jpo d. 14/10-2008 01:52 Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 14/10-2008 01:55
|
|
og der blev ogsaa skrevet det hed khao suan kwang, kunne ikke se dette navn paa en by,men det staar vel paa thai, saa det maa vaare NAM PHONG man skal se efter, er dette rigtigt. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 14/10-2008 06:08
|
|
det hedder mod khon khan og stedet hedder khao suan kwang det forste kryds skal man til venstre og saa til hojre saa skulle man komme lige forbi. men om jeg finder det ved jeg ikke, nogle har skrevet mod nong khan Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/10-2008 06:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvis man kommer fra Udon thani, saa ligger Khao suan kwang ca. 15 km. foer Nam phong.... Synd at du ikke fandt, haaber at du finder det naeste gang, ellers maa du spoerge de lokale hvor elefanten ligger... Kan du ike tale Thai, saa kan du koere op til markedet, der er en lille kiosk med borde udenfor, der sidder som regel en farang eller 4........... Og nej jeg mener ikke at de har et byskilt paa engelsk...
Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/10-2008 06:14 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| sn |
Lagt på d. 14/10-2008 06:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 92 |
JPO Du må jo kunne lide at køre på biken når du tager fra Udon T. til Nong Khai for at finde en DK "burger-delle bar" som ligger mod Khon Kaen...nu begynder jeg at forstå hvorfor du er flyttet til Lao området
sn
|
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 14/10-2008 10:19
|
|
naa ja maaske, men 1 burger kan man vel altid spise, kommer lige fra jorgen, det var skide let at finde, bare man ikke kore mod nong khai, fint sted og jorgen var en flinker mand, og burgerne var kanon, og ogsaa gammel dansk, ikke sidste gang jeg kommer der. ca 52 km fra bang nong sung. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 14/10-2008 11:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: Davs quickmouse Ja alle siger den er nem at bruge den 123 hjemmeside Men jeg ved at ham jørgen ikke er en ørn til computer. Så jeg ved ikke om det er noget for ham, men jeg vil da sige det til ham, eller han kan jo selv læse det her bamsen siden er lige så nem som at klø sig selv i r**** hvis man altså kan nå ![]() det ku jo være rart med lidt menu oversigt samt priser og lidt stemnings billeder, men okay al begyndelse er jo svær er der nogen der påstår ![]() [url]www.123hjemmeside.dk[/url] man kan enda få 30 dage gratis på siden. og hvis man har abnoment på magasinet komputer for alle så er det helt gratis. ( hva sir du så bamsen )[url]www.komputerforalle.dk[/url] http://www.komput...hjemmeside Redigeret af quickmouse d. 14/10-2008 11:15 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 14/10-2008 13:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Og det ser ud til at en detaljeret klar kørselsvejledning og godt kort også kan være en god ide at have på siden ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2008 08:38
|
|
Davs Er der ikke en som skal besøge jørgen som kan tage et par billeder og lægge ind her. Stemningsbilleder ellers lignende. bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2008 08:56
|
|
Jeg tror næppe jeg kommer forbi desværre, men man skal jo aldrig sige aldrig for hvis jeg lige pludselig fik muligheden kunne det da godt være man tog derind
Redigeret af d. 16/10-2008 08:57 |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 16/10-2008 11:50
|
|
sn skrev: JPO Du må jo kunne lide at køre på biken når du tager fra Udon T. til Nong Khai for at finde en DK "burger-delle bar" som ligger mod Khon Kaen...nu begynder jeg at forstå hvorfor du er flyttet til Lao området ![]() Tror nærmeste at JPO er ved at gå Biker Jens i bedene og har sagde til sig selv : Når han kan, så kan jeg sgu også (eneste forskel er at JPO kommer ikke i TV ).Men lidt misunderligt, er jeg, det må være skønt at drøne deruda og nyde naturen. Jeg tør bare ikke køre motorcykel i Thailand (til nøds knallert). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2008 12:29
|
|
Lung Yao skrev: sn skrev: JPO Du må jo kunne lide at køre på biken når du tager fra Udon T. til Nong Khai for at finde en DK "burger-delle bar" som ligger mod Khon Kaen...nu begynder jeg at forstå hvorfor du er flyttet til Lao området ![]() Tror nærmeste at JPO er ved at gå Biker Jens i bedene og har sagde til sig selv : Når han kan, så kan jeg sgu også (eneste forskel er at JPO kommer ikke i TV ).Men lidt misunderligt, er jeg, det må være skønt at drøne deruda og nyde naturen. Jeg tør bare ikke køre motorcykel i Thailand (til nøds knallert). Jamen lung jeg forstår dig udemærket, men om du køre på knallert eller motorcykel går vel ud på et i thailand, alle køre alligevel med hovedet under armen. Jeg tør overhovedet ikke køre i bkk eller pat. Men oppe i landsbyen der køre jeg, men der er heller ikke så mange biler. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.