Se indlæg|
Vekselkurser
|
|
| hfb |
Lagt på d. 16/09-2009 08:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
JackD skrev: Øhh, mht. til den stigende THB... Har nogen tænkt på at Dkr. har problemer? Såvidt jeg kan læse dagspressen har Nationalbanken lavet støtteopkøb for at holde fastkurspolitiken (- som blev indført af Fætter Højben aka Paul Schlytter, og dermed har holdt den danske økonomi på ret kurs de sidste 20 år) Vi er ikke med i Euro'en - men følger den vel alligevel, som vi fulgte D-mark i gamle dage. Euroen er også under pres i forhold til asien såvidt jeg amatør kan se. Nogen kommentarer? Gerne kloge, hvis det kan lade sig gøre på DTW, he-he! Hvis du mener at det er et problem at den Danske kr. er meget stærk så har du ret. Men det er efter min mening faktisk rigtigt godt da det får renten til at falde. Da jeg ikke har penge i banken men har banklån er jeg glad for en meget lille rente ![]() ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/09-2009 09:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Øv men jeg checkede lige Bangkok Bank og Kasikorn Bank, de er begge bøjet lidt af på kursen for at tjene flere penge. Havde forventet bedre kurser, har lige sendt 9900 kr. afsted til betaling af hotel m.m. via Kasikorn Bank. |
|
|
|
| sunej |
Lagt på d. 16/09-2009 11:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
hfb skrev: sunej skrev: Hehe Det ser vidst ikke længere så godt ud for den Thailandske Baht? http://www.veksel...valuta=THB Tror at krisen også har ramt Asien nu, og det har stoppet deres pres, i forhold til Euroen og Kronen? Ja, krisen har ramt Asien. Men Thai Bath'en falder faktisk pga. den Amerikanske $ da denne også falder. Lige nu er $ så tæt på 5 kr. som det kan lade sig gøre ![]() ![]() Jep, det er sandt. Kan i øvrigt ikke huske at Dollaren nogensinde har været så svag - men er heller ikke så gammel (26) ![]() Vi kan da i hvertfald mærke at krisen også kradser derovre. Det er sværere at hente rabatter hjem og det er som om, de føler at krisen er særligt hård ved dem og vi derfor her råd til at betale en merpris for varene. Det kan selvfølgelig bare være mig der har fået et dumt indtryk.. |
|
|
|
| hansi66 |
Lagt på d. 16/09-2009 14:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Det er nu ikke så længe siden Dollaren var noget svagere end den er i dag. Hansi66 http://www.valuta...aid=233053 |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 16/09-2009 16:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
vekslede til 6.52 cash i dag
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2009 16:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg vekslede til 7.12 sidste år i juli....![]() Webmoster, kan jeg snart blive opgraderet eller.... ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 16/09-2009 16:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
De kurser slå jeg let ! 8.1 , Januar 98 ![]() [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/09-2009 16:48
|
|
Da var jeg ikke her. Ok kurs, men er det ikke ligemeget med den kurs, vi er/kommer her ligemeget hvad kursen er og har man/vi ikke råd til at være her, så må vi blive i lille danmark. God dag/aften til alle. Jørgen. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 16/09-2009 16:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ja nemlig ! at folk gider at bruge tid på at checke kursen hverdag , om den er 6.5 eller 6.51 , det er jo nok ikke millioner af Kr. der skal veksles .
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 16/09-2009 18:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
sabai sabai skrev: Ja nemlig ! at folk gider at bruge tid på at checke kursen hverdag , om den er 6.5 eller 6.51 , det er jo nok ikke millioner af Kr. der skal veksles . Hva satan tiden skal gå med et eller andet. Når du har talt din tæer op til flere gange, så bliver det jo også trættende, og så må der gerne ske noget andet.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| Djengis |
Lagt på d. 16/09-2009 18:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Den der med en STIGENDE BATH? Den forstår jeg altså ikke - mener TB er da faldende overfor DKK. Mener i løbet af det sidste år er TB da faldet stille og roligt overfor DKK. Ser man på udviklingen siden januar 2006 er TB lav. Langt de meste af tiden har 100TB kostet over 16 kr. Ja der har været nogle korte tider med en bedre kurs, men generelt - er TB lav nu. I øvrigt at National banken skulle lave støtte opkøb af DKK? Det lyder som noget af en and. Den effektive DKK kurs er på ove 107 - med andre ord DKK er MEGET MEGET stærk. Dette er godt når vi skal købe i udlandet jo. men mindre godt for eksporten. Det gælder om at nyde livet mens man har det
![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 17/09-2009 01:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Djengis skrev: I øvrigt at National banken skulle lave støtte opkøb af DKK? Det lyder som noget af en and. Den effektive DKK kurs er på ove 107 - med andre ord DKK er MEGET MEGET stærk. Dette er godt når vi skal købe i udlandet jo. men mindre godt for eksporten. Det primære middel til at fastholde den faste kurs overfor Euro'en er at tilpasse renten.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/09-2009 11:54
|
|
min kone skal afsted i november, hun er overbevist om hun kan få den bedste kurs i lufthavnen. det er da helt forkert ikke? min ide er at hun bare sætter pengene ind på sit visa kort og hæver store beløb af gangen |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/09-2009 15:22
|
|
Djengis skrev: Den der med en STIGENDE BATH? Den forstår jeg altså ikke - mener TB er da faldende overfor DKK. Mener i løbet af det sidste år er TB da faldet stille og roligt overfor DKK. Ser man på udviklingen siden januar 2006 er TB lav. Langt de meste af tiden har 100TB kostet over 16 kr. Ja der har været nogle korte tider med en bedre kurs, men generelt - er TB lav nu. I øvrigt at National banken skulle lave støtte opkøb af DKK? Det lyder som noget af en and. Den effektive DKK kurs er på ove 107 - med andre ord DKK er MEGET MEGET stærk. Dette er godt når vi skal købe i udlandet jo. men mindre godt for eksporten. Du har ret, vi har så meget på valutareserven, at nationalbanken snart truer med endnu en rentesænkning. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 17/09-2009 17:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Ezal skrev: min kone skal afsted i november, hun er overbevist om hun kan få den bedste kurs i lufthavnen. det er da helt forkert ikke? min ide er at hun bare sætter pengene ind på sit visa kort og hæver store beløb af gangen hmmm, nok det dårligste sted at veksle, har skrevet det så mange gange før hvis man alligevel er i bkk, så prøv: [url]www.superrich1965.com[/url] det er ultimativ den bedste kurs der gives på kontant veksling. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 17/09-2009 21:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Giver quickmouse ret. Gå til superrich eller lav en overførsel fra din danske bank til thaibank.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/09-2009 06:15
|
|
Sendte 9900 kr. afsted til Kasikornbank. 65272 Baht er der gået ind på min konto idag, hvilket svarer til kurs 6.593 når gebyr er indregnet. I følge valutakurser.dk skulle jeg have haft 66.000 baht. Kan ikke umiddelbart se hvad jeg har betalt i gebyr til Kasikornbank, men ud fra deres kurs idag har jeg betalt 315 baht i gebyr. |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 18/09-2009 09:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Jeg har prøvet at registrer mig flere gange hos superrich, men hver gang skriver den at koden som du skal indtaste er forkert selv om den er rigtig. Jeg er normal ikke udsat for det ved andre. Er der nogen der ved hvorfor ? |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/09-2009 09:08
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
HD skrev: Jeg har prøvet at registrer mig flere gange hos superrich, men hver gang skriver den at koden som du skal indtaste er forkert selv om den er rigtig. Jeg er normal ikke udsat for det ved andre. Er der nogen der ved hvorfor ? Jeg havde samme problem, men skrev til dem via kontaktformularen og har fået tilsendt et midlertidig brugernavn/password. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/09-2009 09:12
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Kursen står i øvrigt til 6,60 hos Superrich idag.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.