Se indlæg
 Udskriv debat
International kørekort - hvor længe er det gyldigt i Thailand
The Missing Link
huratho skrev:
Hej
Det er nemlig helt rigtigt, Missing Link. De første 3 mdr. dækker forsikringen også med et internatioal kørekort.
Hilsen Hugo

Flere forsikringsselskaber har et skrevet med småt, at føreren skal være i besiddelse af et gyldigt Thai kørekort for at være dækket af forsikringen.

Som folk siger ved ulykker "det er altid farang der får lov til at betale", måske er det de små bogstaver i forsikringen der er skyld i at farang altid skal betale.

Jeg kender flere der lejer biler, MC ud, uden farang forsikringer, og dertil uden gyldig Thaikørekort for Farangen helsikker lov at betale.

Jeg siger bare, vil du bo i Thailand har du lige som en pligt til at have tingende i orden
Redigeret af The Missing Link d. 10/01-2009 10:55
The Missing Link

fin dig i det eller rejs hjem GrinGrinGrin

The Missing Link
huratho skrev:
Hej
Det er nemlig helt rigtigt, Missing Link. De første 3 mdr. dækker forsikringen også med et internatioal kørekort.
Hilsen Hugo

Nej, lad mig skære det ud i pap,

I rent politi regi, gælder et gyldig inetrnatinal kørekort med er gyldig udenlansk kørekort et helt år.

Nogle forsikringer dækker kun ulykker hvis du har et gyldig Thai-kørekort "punktum"

Problemet er at forsikrings papierne ikke bliver gennemlæst tilstrækkeligt og dækker ikke fordi der er indskrevet "med småt" at du fra første dag skal have et gyldig Thai-kørekort for at være dækket.

Hvor har du fra, at forsikringer hvor der er indskrevet "med småt" at du fra første dag skal have et gyldig Thai-kørekort, dækker i 3 måneder ???
The Missing Link

fin dig i det eller rejs hjem GrinGrinGrin

jpo
ja thaikorekort og ikke noget andet, saa har man gjort sit,

Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Spring til debat: