Se indlæg
 Udskriv debat
En ny bil fra Thailand
JCL
maik.
Det var et sjovt indlæg, og de fleste har forstået pointenWink

FCKdk
Ja bil eller kvinde, de fleste forstår vel lidt
bedre hvis man er blevet svigtet en mandag
morgen i regnvejr på Solitudevej af en bil....

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

maik
Glemte at nævne, at der med til bilen hørte en rød anhænger. Den var jeg imidlertid ikke i stand til at få med til Danmark i første omgang, men nu er papirerne kommet i orden. Anhængeren kommer med fly i morgen, hvor vi skal hente den i Kastrup Lufthavn.
Redigeret af maik d. 16/10-2008 07:14

http://www.maikjensen.dk
hfb
Det lyder dejligt. Du og bilen har sikkert savnet anhængeren. Der er ikke noget så dejlig som anhængeren nærmest skriger om natten eller tidligt om morgenen på at blive fyldt op.

Jeg har endnu ikke fået en anhænger men arbejder kraftigt på det. Jeg køre meget i bilen for at finde en. Wink
Sjovt nok er det meget behageligt at arbejde på den sag. Man får helt lyst til at arbejde på at få en anhænger mere.
Nå nu skal der først arbejdes på nr.1.

Genialt skrevet, fik et stor smil på læben, og så senere, da je læste om anhægeren Grin

warlock skrev:
Genialt skrevet, fik et stor smil på læben, og så senere, da je læste om anhægeren Grin

Ja det må man da sige det humør der vil noget SmileGrin Mange tak for det

jesperfrb
GenialfortællingGrinGrin

Jeg ønsker også en ny bil, anhængertræk skal der værePfft

Men der behøver ikke følge anhænger med, bare der er plads til enGrin

"MAIK". TILLYKKE MED AT DU FÅR DIN ANHÆNGER HERTILWink

Håber at det bliver en god oplevelse for dig og din bil, og at i kan trække den!Wink
Redigeret af jesperfrb d. 16/10-2008 12:40
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

bimmelim
Fed fortælling

www.kgi.dk
bagerbager
fantastisk god fortælling.....er lige kommet hjem fra paton og blev nød til at efterlade bilen der.......men måske kan bilen importeres senere. skal lige se hvad registrings afgiften er først...........en model 78 aldrig skadet og står i original embalage . køre på blandet brændstof.

sank
Frown Jo jeg læste den også som en herlig og posetiv fortælling intil de siste linier Sad det er da forhåbentlig en smutter.

Thai madsen
Og når denne bil ikke længere er ny og smuk, skiller jeg mig af med den. Derefter tager jeg igen til Thailand og skaffer mig igen en ny bil.Sad Shock Angry

I første omgang syntes jeg at man skal sørge for at overholde sine service, så der jævnligt bliver skiftet olie på dyret og tændrør så den kan starte hver morgen.
Men selvfølgelig bliver bilen ikke ved med at være ny og smuk.
Men når det bliver tilfældet kunne man så ikke køre den ned på et værksted, for der at give den et par nye skørter og et par nye air-bags. Måske undervognen kunne trænge til at blive ordnet, og i samme momang kan man jo også snildt få skiftet katalysator og udstødning, så den ikke forurener og larmer så meget. Og hvis den så lige får en pudser på klargørings værkstedet med lidt vinyl makeup og sæderne bliver renset for gamle hår rester osv. Så er der måske også en mulighed for at bilen ikke længere lugter af våd hund når man sætter sig ind i den for at køre. Pfft

Anonym Bruger
Nej det bedste er nu at skifte bilen ud ca hver 3 år
så undgår man alle de reparationer som kommer.
Og der skal ikke bruges penge på vedligeholdelse,og ja så får man en ny frisk bil igen,som ikke sådan lige skal vedligeholdes.
Sådan er jo bedst at køre en god tur i.den er jo velsmurt som ny, og nyt er jo godt.

swed
sonny skrev:
Nej det bedste er nu at skifte bilen ud ca hver 3 år
så undgår man alle de reparationer som kommer.
Og der skal ikke bruges penge på vedligeholdelse,og ja så får man en ny frisk bil igen,som ikke sådan lige skal vedligeholdes.
Sådan er jo bedst at køre en god tur i.den er jo velsmurt som ny, og nyt er jo godt.

Det er kun føren af bilen der holder evigtSmile lige bortset fra benene , ryggen nyrer , lever, lunger og så lige den satans reaktions evneSmileSmile
Swed

manse
Nu er min bil jo så ny endnu, men mit værksted har da kommet med det forslag, at når den om forhåbentlig mange år runder de 100000, ja så skal de bruge en uge for at fikse det hele, men jeg kan jo så leje en ny i denne uge- Som de siger man holder mere af den gamle bil, hvis man prøver en nyere bil for en kort periodeFrown

geng
maik.
Det var et sjovt indlæg, og de fleste har forstået pointen.Grin

Ja, meget underholdene og det goer det ikke mindre underholdene, at der stadig er en enkel eller to der er lidt tunge i opfattelsen.Pfft

Kan i alle have en god dag med eller uden biler.Shock

JackD
Sjovt?

Sgu' da den mest platte og mandschauvinistiske tråd jeg nogensinde har set, og jeg er ellers ikke sart som i nok ved?!

Manse: Hva' er det for en øse du drøner rundt i?? - Har-har!!!
Redigeret af JackD d. 15/11-2008 13:19

manse
Haha JckD er du ved at falde af på den. Dine ufurskammetheder har jo manglet et par dage. Jeg vidste når du så manse, så ville der fremkomme en haha. Du må have et kedeligt liv, men DTW er jo ikke det samme uden digSad

JackD
Tak for komplimenten!

Vi har jo kun det sjov og ballade vi selv laver, ikke?

Pfft

Suk Rak Ning
sank skrev:
Frown Jo jeg læste den også som en herlig og posetiv fortælling intil de siste linier Sad det er da forhåbentlig en smutter.

Enig, de sidste linjer lyder lidt luder-agtigt...

Min pige ( Ej bil ) har jeg for evigt................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Saendaeng
Suk skrev:
sank skrev:

Enig, de sidste linjer lyder lidt luder-agtigt...

Min pige ( Ej bil ) har jeg for evigt................Cool

Vær nu ikke så dramatiske , det er jo kun lidt sjov .
Vær nu ikke for alvorlige altid.
Vi skal vel have lidt sjov læsning , uden at det bliver tænkt mere på det.

Jeg syntes det er godt skrevet og sjovt. men mere er der nu heller ikke i det.

Er selv ved at skille mig af med min bil , da den er for dyr at have derhjemme.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: