Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hahahahaha.... tror kun jeg kender en rig Farang der giftede sig med en fattig thailandsk kvinde, hvorefter han blev en fattig Farang. Og hun , en rig thailandsk kvinde - Gælder det?
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Hej på er alla.
hoppas ni kan läsa svenska för jag tycker att det ser ut som en intressant sida och det ser ut som ni har roligt här
Jag kan ge ett exempel på rik forlang och fattig thaipige just nu så sitter jag i Sverige utan en krona och tittar ut på en helvit gräsmatta hehe.
medans hon tutar runt i Thailand och har konstant ferie
Både Health Care Danmark og Thai MatchMaker (TMM) har samme ejerkreds - og vores tiltag med datingfirmaet, er kommet istand efter et ønske fra mange af de sygeplejersker vi arbejder sammen med i Thailand, i forbindelse med vores hovederhverv - operationer.
Men vi tænker lidt langsigtet og nyt, så derfor har vi startet vores Datingafdeling.
Og vi scanner skam ikke folks penge - vi yder en seriøs rådgivning til par som måtte få lyst til at se hinanden - eller måske blive kærester. men det er klart det har en omkostning at have tolkbistand med til Thailand, hår man vil møde sin nye kæreste - og det er det vi tager betaling for - alt andet er gratis.
Med venlig hilsen
Birger Tordrup
Adm. direktør
Lyder som en kreativ person hvis det skulle være noget at prale af [url]www.scandasia.com/viewNews.php?coun_code=th&news_id=3493[/url]
I så fald må jeg nok se i øjnene jeg har bollet helt gratis.
Alt den møje og besvær.
Til ingen verdens nytte.
Her sidder jeg tilbage med min Gonorreè,og et knust hjerte.
Oh kærlighed du onde.