Se indlæg
 Udskriv debat
Thaikvinder med flere mænd?
lols
Frown
Redigeret af lols d. 05/11-2008 19:05

quickmouse
Thorleif skrev: Er det normalt her i DK?? Har meget svært ved at tro at nogen dansk mand overhovedet vil stå model til det???

i det omfang hvor der er tale om rufferi, vil den mandlige part til kvinden jo nok syntes at det er " normalt "
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

hfb
Jeg tvivler på det er almindeligt i DK.
Det er svært at bruge ordet normalt, da det nemt kan misforståes Cool

Men sagt på en anden måde tror jeg det er forholdsvis meget få ægteskaber i DK det sker i hvor manden ikke ved det.

Lung Yao
hfb skrev:
Sådan er der da også nogle danske mænd og kvinder der opføre sig.
Det hedder almindeligvis utroskab på dansk Frown

Og "sæsonen"(J.F.) er jo lige startet Shock Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Thorleif
hfb skrev:
Jeg tvivler på det er almindeligt i DK.
Det er svært at bruge ordet normalt, da det nemt kan misforståes Cool

Men sagt på en anden måde tror jeg det er forholdsvis meget få ægteskaber i DK det sker i hvor manden ikke ved det.

Netop derfor har jeg kvaler med at forstå at nogen thaikvinde tør kaste sig ud i det her i DK. De bør vel forstå at kulturen er sådan her at "hammeren" kan falde meget hårdt hvis de bliver opdaget af deres mand/farang. Det er mit klare indtryk at danske mænd generelt lader brænde falde hvis de tager deres kone i gentagende sidespring???

På den anden side skal man måske også have en smule forståelse for en thaikvinde, der måske har været vant til at der er blevet taget let på sidespring derfra hvor hun stammer. Måske bør en dansk mand give sin thaikvinde lidt længere snor end han ellers ville have gjort med en dansk kvinde???

Locturian
Thorleif skrev:
Måske bør en dansk mand give sin thaikvinde lidt længere snor end han ellers ville have gjort med en dansk kvinde???

Hvorfor skulle man det? Hun skal vel opføre sig som en hver anden kvinde i et fast forhold, hvis det vel og mærke er baseret på kærlighed, respekt og gensidig tillid. Er det bare et proforma ægteskab, eller er det et barpige-gammelmands ægteskab, tjae, så kan man begynde at forstå pigen... Men, er det reelt, så nej...

I Thailand er der sq ingen kære mor. Jeg har ingen konkrete eksempler hvad der ville ske med en utro Thai pige (der er gift) i Thailand. For det første tror jeg ikke det sker så tit, og for det andet er Thai'ere ikke meget for at miste ansigt - Så det kan godt være at danske mænd kan hidse sig op og blive sure, men Thailandske mænd og kvinder, skal man IKKE få til at miste ansigt... Det er i mange tilfælde dødsdom...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
xxxx
He he Loc.
Du ved det jo godt....

Læs statistikker, der er så mange ægtefælle mord i Thailand at man tror det er lyv.. Hvorfor ? fordi de er rasende jaloux samtidig med de selv skejer ud..
Jeg må gerne, du må ikke.. det er måden man lever på her.

Loc. lad nu være med at skyde på (gamle) mænd, for det har intet med det at gøre.
Om jeg er gammel.. næh kun 52
Jeg bor samen med en pige på 29, har været gift med en på samme alder som mig selv og hun var sgu den værste af dem alle.

Vi har med en meget anderledes kultur at gøre og det jeg har lært her er.

Gør som dem, det kommer man længst med.. Dansk blødsødenhed / ligestilling etc etc, det betyder bare man taber. De tror man er en vatpik og udnytter det til sidste dråbe..

Om det er lykken... næh ikke ud fra det vi har lært vel, men vil vi ik, opholder vi os jo nok et forkert sted. på Dansk.. integration...Smile

Vi kan præge vores nærområde / hjem, men vi kan ikke lave om på Thailand.. det tager årtier inden de nærmer sig det vi har lært..

Thorleif
le-si skrev:
He he Loc.
Du ved det jo godt....

Læs statistikker, der er så mange ægtefælle mord i Thailand at man tror det er lyv.. Hvorfor ? fordi de er rasende jaloux samtidig med de selv skejer ud..
Jeg må gerne, du må ikke.. det er måden man lever på her.

Loc. lad nu være med at skyde på (gamle) mænd, for det har intet med det at gøre.
Om jeg er gammel.. næh kun 52
Jeg bor samen med en pige på 29, har været gift med en på samme alder som mig selv og hun var sgu den værste af dem alle.

Vi har med en meget anderledes kultur at gøre og det jeg har lært her er.

Gør som dem, det kommer man længst med.. Dansk blødsødenhed / ligestilling etc etc, det betyder bare man taber. De tror man er en vatpik og udnytter det til sidste dråbe..

Om det er lykken... næh ikke ud fra det vi har lært vel, men vil vi ik, opholder vi os jo nok et forkert sted. på Dansk.. integration...Smile

Vi kan præge vores nærområde / hjem, men vi kan ikke lave om på Thailand.. det tager årtier inden de nærmer sig det vi har lært..

Det glæder mig at se er der synes at være nogen opbakning til filosofien:
"..Gør som dem, det kommer man længst med.. Dansk blødsødenhed / ligestilling etc etc, det betyder bare man taber. De tror man er en vatpik og udnytter det til sidste dråbe."
her på forummet. Jeg må indrømme at jeg hellere havde set nogle thaikvinder gøre mere selv for at indrette sig efter danske normer. Naturligvis kan det være svært når mange bliver hængende i kredse med klinikpiger og barpiger. En thaibarpige i de yderste cirkler af mine kredse f. eks. forsøger, indtil nu uden success, at trække en af hendes meget få "gode" thaiveninder (en ikke-barpige med dansk mand og barn) ud i barpigemiljøet ved at plabre uden ende om de danske skilsmisseregler til veninden. Manden til den gode veninde overvejer nu kraftigt at forbyde sin kone at se barpigen. Det lyder drastisk men mon ikke det er det eneste rigtige at gøre? Jeg ved ikke præcist hvad det er der gør at thai'er her i landet har sådant et behov for at se hinanden. Måske det er sproget?

Hej.

Her er julegaven til thaipigenCoolså har man styr på dem.

http://nyhederne....65181.html

lindy

Mitchell
Det er 100% rigtigt hvad le-si skriver, nemlig at de går og tror at farangen er en vatpik med en blød indstilling, og der for har de ingen respekt for noget som helst.
De ved, at hvis de laver rav i den i Thailand på samme måde over for en Thailandsk mand, så vanker der .....

Thorleif
lindyras skrev:
Hej.

Her er julegaven til thaipigenCoolså har man styr på dem.

http://nyhederne....65181.html

lindy

Rigtig god ide. Desværre kommer den lidt sent. Jeg valgte istedet at indoperere en GPS under huden på min thaiveninde da hun fik lavede større bryster!GrinGrinGrinShock

JCL
Er det så en af de GPSere med kun to knapper på?Wink

hfb
Thorleif skrev:

Rigtig god ide. Desværre kommer den lidt sent. Jeg valgte istedet at indoperere en GPS under huden på min thaiveninde da hun fik lavede større bryster!GrinGrinGrinShock

Er det ikke lidt farligt for GPS'en med strøm fra to store batterier? Pfft

ebeth
Citat:"Jeg ved ikke præcist hvad det er der gør at thai'er her i landet har sådant et behov for at se hinanden. Måske det er sproget?"

Det er ikke kun sproget, thaikvinder i Thailand har normalt et stort løst socialt fællesskab, hvor man pludrer, arbejder, æder bl.a. somtam. Det er meget anderledes end i Danmark, hvor folk lever mere indendøre/privat.

Thorleif
ebeth skrev:
Citat:"Jeg ved ikke præcist hvad det er der gør at thai'er her i landet har sådant et behov for at se hinanden. Måske det er sproget?"

Det er ikke kun sproget, thaikvinder i Thailand har normalt et stort løst socialt fællesskab, hvor man pludrer, arbejder, æder bl.a. somtam. Det er meget anderledes end i Danmark, hvor folk lever mere indendøre/privat.

Jo. Men er en "god" thaipige i f. eks. Danmark villig til at snakke med en "dårlig" (bargirl-prostitute-bordelmutter etc. etc) bare for at få tilfredsstillet lysten til at tale sit eget sprog og lidt thai-socialt samvær? Har set og hørt hvordan det sociale samvær mellem de "forkerte" thaipiger leder til ægteskabelige problemmer og også skilsmisse. Personligt ville jeg thaier-imellem slå meget mere på tromme for at en thai i DK skal finde et dansk venne-netværk. P. gr. a. at så mange af thaipigerne der kommer til DK er hevet ud af et barmiljø er chancen for at havne i noget skidt stor også i DK.

JackD
Mitchell skrev:
Det er 100% rigtigt hvad le-si skriver, nemlig at de går og tror at farangen er en vatpik med en blød indstilling, og der for har de ingen respekt for noget som helst.
De ved, at hvis de laver rav i den i Thailand på samme måde over for en Thailandsk mand, så vanker der .....

Fuldstændig korrekt.

Prøv at læs mit sidste indlæg herovre:

http://www.dansk-...post_77518

De skal styres med fast hånd skal de!

Hvorfor hulen danske mænd ændrer sig til de rene vatp*kke, når de lander i Bangkok, er mig en gådeAngry
Redigeret af JackD d. 08/11-2008 14:37

SIAMCON
Sikke masse negativ omtale her er vedr. thai - dk ægteskaber... er der ikke noget positivt ?
Hvorfor skulle man give dem længere snor ? det har vi gjort ved perkerne - se hvordan det er gået... ad h til !
vesterlændinge - specielt skadinaver er generelt fro slappe.. og det udnytter thaikvinder... til det alleryderste..
hvrodan " forbyder" man et menneske at se et andet menneske ? det gad jeg godt vide.. alt hvad der er forbudt er interessant...

JCL
Der har altid været bøvl med kvinder.

På den ene side må de gerne være lidt lette til bens, så man SELV kan komme til, men på den anden side må de heller ikke være så lette til bens at de andre OGSÅ kan komme til.

Det sværeste er at få dem til at holde op med det igen, og lissom holde det indenfor hjemmets fire vægge, nu da vi har gjort dem til anstændige kvinder.

Men desværre bider det ikke altid på dem, det har mangen Hanrej måttet erkende, ikke mig, men de andre.

At ty til katoyer, som fru Willi så venligt foreslår er vist en dyr løsning da de efter sigende har den uvane at drikke husbonds bajere, og iøvrigt har en aparte opførsel der let kan give det indtryk at husbond er på den forkerte side.

Alt i alt må vi nok bide i det sure æble, og konstatere vi ligger som vi har redt.
Og som vi alle ved så kan thailandske senge være lidt hårde.Smile

JCL
SIAMCON skrev:
Sikke masse negativ omtale her er vedr. thai - dk ægteskaber... er der ikke noget positivt ?
Hvorfor skulle man give dem længere snor ? det har vi gjort ved perkerne - se hvordan det er gået... ad h til !
vesterlændinge - specielt skadinaver er generelt fro slappe.. og det udnytter thaikvinder... til det alleryderste..
hvrodan " forbyder" man et menneske at se et andet menneske ? det gad jeg godt vide.. alt hvad der er forbudt er interessant...

Regner du thailændere med under betegnelsen "Perkere"?

Jeg tror nærmere det ligger i at dk.kvinder tror de har fået den til pyntShock hvorimod thai piger har fundet ud af den kan bruges til mange sjove tingPfftPfftPfft og så er der penge i det.
De er jo ikke dumre end mange andre pigerGrin

lindy

Spring til debat: