Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad kunne jeg forvente
SIAMCON
Jeg har spist på Chr 4 i Pataya flere gange og det har været helt ok. og Jørgen er en hyggelig fyr
Men måske skulle der hankes op i konene hun er noget sløv og ligegyldig
sidst sagde jeg til hende at det regne ind ad et af værelserne hun svarede :Virkelig ? og gjorde derefter intet, Hun er sgu for tarvelig !
Mne elelr kan må få en supergod forplejning på LEK hotel til en billig penge med den bedste morgen og aften buffet jeg har set længe !
 
lols
Frank skrev:
Med hensyn til prisangivelse uden moms og service:

Efter min mening er det et udtryk for rådden forretningsmoral ikke at angive den fulde pris for en vare.


Sådan er "forretningsmoralen" i Thailand og vi er i Thailand. Det kan man så lide eller ikke, men har intet med Stalden at gøre. Admiralen kørte helt samme politik, da de eksisterede. Ville en af dem skrive total pris på, ville de umiddelbart virke dyrere end den anden, uden i sidste ende at være det.

Tag f.eks. til USA, hvor moms aldrig er med i priserne nogle steder. Der skal man så have den store regnemaskine med i supermarkedet også. Ovenikøbet med forskellige momssatser på varegrupperne.

Frank skrev:

Og så er jeg fuldstændig enig i, at man bare kan lade være med at komme der, hvis man ikke er tilfreds. Men derfor kan man jo godt have en mening om stedet.


Fuldstændig enig, alle har ret til en mening. Men er det rettet mod personer eller firmaer, så bør kritikerne turde stå frem med navn og ikke som anonyme læserbreve med, "maden er dårlig" typen.

Men dårlig omtale er heldigvis ofte bedre end ingen omtale Wink
 
Frank
lols skrev:
Frank skrev:
Med hensyn til prisangivelse uden moms og service:

Efter min mening er det et udtryk for rådden forretningsmoral ikke at angive den fulde pris for en vare.


Sådan er "forretningsmoralen" i Thailand og vi er i Thailand. Det kan man så lide eller ikke, men har intet med Stalden at gøre. Admiralen kørte helt samme politik, da de eksisterede. Ville en af dem skrive total pris på, ville de umiddelbart virke dyrere end den anden, uden i sidste ende at være det.

Tag f.eks. til USA, hvor moms aldrig er med i priserne nogle steder. Der skal man så have den store regnemaskine med i supermarkedet også. Ovenikøbet med forskellige momssatser på varegrupperne.

Frank skrev:

Og så er jeg fuldstændig enig i, at man bare kan lade være med at komme der, hvis man ikke er tilfreds. Men derfor kan man jo godt have en mening om stedet.


Fuldstændig enig, alle har ret til en mening. Men er det rettet mod personer eller firmaer, så bør kritikerne turde stå frem med navn og ikke som anonyme læserbreve med, "maden er dårlig" typen.

Men dårlig omtale er heldigvis ofte bedre end ingen omtale Wink


Helt enige bliver vi nok ikke. Jeg tror gerne på at andre restauranter har samme moral, men at det skulle være generelt - det kan jeg altså ikke nikke genkendende til. Restauranterne rundt Stable Lodge angiver priserne med moms og service. Men ok - jeg trænger til at komme mere ud.Smile

Og uanset hvor mange der driver forretning på den måde, så synes jeg stadig det er forkert.

Og så er der en sikker måde at undgå dårlig omtale på: at levere det kunderne forventer til den pris de tror de skal betale.
 
Dark_viking
nu maa jeg heller slaa fast at jeg har spiest paa stable fler gang hvor jeg har varet tilfraes med det jeg har faade,,

men udover det saa var den julemad vi fik dorlig og er helt klar med til at jeg ik vil hole min jul der ind til neste ar som jeg ellers har gjort nu de siste 3 gang

jeg har ik et horn i sigen paa dem og jeg har fler gang truket mine vender og bekente der ind vis de lige skulle smage den danske form for mad

nej vi gik ikke ud og brokket os over manden juleaften vi valte at rejse os op og gaa ..

jeg vil ogsaa komme igen for paa en nomal dag hvor de ikke skal mass prodoser ders mad har jeg enlig aldri haft nogen problemmer med ders mad der ind

men udover det holler jeg stati fast paa at ders mad juleaften var under alt kratik
 
jpo
ejerne er de samme? hvorfor ser man saa ikke store erik mere, og saa synes jeg ikke at de danskerer der er der er saarlige flinke til at hilse paa en.
eller va er det kun mig der synes det.
deres ostemad gamle ole til ca 200 tbh er ikke altid lige god, og saa synes jeg pigerne virker sure, har kun vaare ude for en der virkede glad og smilede hel tiden, det var en liile ladyboy og man maarkede man var velkommen og han kunne huske en fra gang til gang.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
 
http://www.nonsunghomestay.webs.com
Spring til debat: