Se indlæg
 Udskriv debat
tax free
vandango
Olse skrev:
Jeg takker for de seriøse svar - får desværre nok ikke tid til at handle i Zurich.

Til de "kloge" der påstår at man ikke sparer noget i CPH, kan jeg oplyse at jeg ville have sparet 5-600 kr på de ting jeg har bestilt, men som jeg nu vil afbestille.

Godt Nytår til alle.

Olse

Aktuelt havde jeg sidst et karton cigaretter fra 7/11 i kufferten på hjemturen, da jeg kiggede priserne af på spiritus i lufthavnen, blev jeg enig med mig selv om, at jeg køber derhjemme i supermarkedet.
Min besparelse var simpelthen for lille, til at jeg gad standse op før tolden og handle en flaske.
Har aktuelt købt en flaske Baileys til 88 kr. i fakta, det var faktisk en flaske jeg overvejede i lufthavnen, her fornylig. Der kan lufthavnen ikke være med.
Redigeret af vandango d. 27/12-2008 20:29

Olse
Okay - for lige at afslutte denne debat med om man sparer noget som helst ved at handle i CPH....... så har jeg BLA. bestilt 4 kartoner cigaretter (grøn look) og det koster 668 dkr,- det er en besparelse på ca 50 %. så lidt er der da at komme efter.

Olse

Hej
Der har før været nævnt at man kan købe toldfri cigaretter i taxfree shop i Bangkok inden videre afgang til phuket. Kan man også købe cigaretter i tax free, hvis man bliver i Bangkok ( altså ikke rejser til phuket med det samme.)Er der nogen der har erfaring med dette?

jesperfrb
Ja, der er 2 taxfree shops ved bagagebåndet, og de har som regel princeGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Tak for svaret, det vil vi prøve.

jesperfrb
Og du kan også købe i transit området, da du har boarding kort videre til PhuketPfft
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

problemet er bare at vi ikke har boarding kort til phuket. Vi tager direkte fra Bangkok til det nordlige og tager så senere med tog til phuket. først til sidst flyver vi igen fra phuket til Bangkok

Spring til debat: